Pienet ärsyttävät asiat

Ärsyttää, kun mies jättää aina kahvit ja porot koneeseen minulle. Minä siivoan keittimen hänelle valmiiksi, kun itse keitän. Ei oikein kyllä toimi tuo tee muille kuten haluaisit itsellesi tehtävän.

Harmittaa, kun ostin lapselle kalliit sadevaatteet kun käytettynä ei löytynyt. Takissa on aivan surkea jättihuppu, jota ei saa kiristettyä ja se menee lapsella suuhun asti. Nyt sitten metsästetään sadehattua, ei tunnu löytyvän niitäkään ilman tilaamista netistä.
 
Me pienennettiin meidän pojan sadetakin huppua pyykkipojalla, kun se oli ihan liian iso. En kyllä käsitä miksi niiden pitää olla niin mahdottoman isoja. :/

On taas tympeetä käytöstä mieheltä. :/ Oletko sanonut hänelle asiasta. Kannattaa muotoilla asia niin että se ei kuulosta syyllistävältä. Esim "Minusta olisi mukava jos putsaisit kahvinkeittimen käytön jälkeen."
 
Pyykkipoika onkin hyvä idea! Mietin juuri, että ompelemalla tulee huppuun reikiä eli ei toimi. Ei tullu mieleenkään sinun keksintösi.

Juu, tietenkin olen hänelle sanonut. Noin kolme-neljä krt päivässä tästä asiasta. Taidan ostaa oman keittimen! Olen myös sanonut ihan joka tyylillä, ja esim että eikö ole mukava alkaa keittää, kun edellinen on puhdistanut ym.
 
Tätä mä olenkin katsellut. Tuleeko kovin kalliiksi? Kuinka usein ostat täyttöpakkauksia?
En ole usein joutunut ostamaan tai en vaan muista. Viime kesänä ei ollut itikoita oikeastaan ollenkaan ja vauvan kanssa ei retkeilty tai mökkeilty kuin kerran. Tänä vuonna ollaan käytetty viikonloppuisin terassilla saunomisen yhteydessä ja välillä ollut mukana puutarhahommissa. Yksi myrkkylätkä kestää 4 tuntia ja butaanisäiliö riittää useamman polttamiseen. Vois kait sanoa että meillä menee pakkaus kuukaudessa. Tai jos itikat vielä lisääntyy niin sitten menee enemmän
 
En ole usein joutunut ostamaan tai en vaan muista. Viime kesänä ei ollut itikoita oikeastaan ollenkaan ja vauvan kanssa ei retkeilty tai mökkeilty kuin kerran. Tänä vuonna ollaan käytetty viikonloppuisin terassilla saunomisen yhteydessä ja välillä ollut mukana puutarhahommissa. Yksi myrkkylätkä kestää 4 tuntia ja butaanisäiliö riittää useamman polttamiseen. Vois kait sanoa että meillä menee pakkaus kuukaudessa. Tai jos itikat vielä lisääntyy niin sitten menee enemmän

Pitää ehdottomasti ottaa tämä testiin. :)
 
Hyttyset ärsyttää. Meidän piha tuntuu olevan joku niiden keskittymä. Äsken just pisti yksi, keskellä päivää ja paahtavassa auringossa! Iltaisin pihalla ei voi oikein edes olla, lapsetkin valittaa. Jos joku tietää oikeasti toimivan hyttyskarkoitteen, niin olen pelkkänä korvana.

Kuivattua valkosipulirouhetta pussiin, vähän vettä päälle ja sopivaan paikkaan tuoksumaan, vaikka useempaan. Vähenee itikat :) Ja ei oo lapsille haitallista, vaikka käy kopasemassa!
 
Kuivattua valkosipulirouhetta pussiin, vähän vettä päälle ja sopivaan paikkaan tuoksumaan, vaikka useempaan. Vähenee itikat :) Ja ei oo lapsille haitallista, vaikka käy kopasemassa!

Kiitos, pitääpä testata tätäkin. :)

Viikonloppuna huomasin, että hyttyset eivät vissiin oikein pidä savusta. Meillä oli vuokrapalju, ja olin ihan varma että hyttyset pyörii siinä paljun ympärillä koko illan kun saatavilla on sekä tuoretta verta että vettä, mutta ei niitä ollut oikein nimeksikään, vaikka ilmakin oli tuuleton. Eilen illalla oli taas, kun ei ollut paljua ja sen lämmityksestä tupruavaa savua.
 
Meinasin tulla tänne kiroamaan nuo hyttyset myös, mutta näköjään muutkin ovat olleet samalla asialla liikkeellä.
No, mutta ärsyttää ne mua silti :D
 
Mäkäräiset! Tai jotkut sen tapaiset pienet ötökät. Meillä on piha täynnä niitä, ja ne puree niiiin kipeästi. Kaks kertaa erehdyin sortseissa pihalle kun oli +26, virhe!! Siis keskellä päivää aurinkoisella.. Jalat on niin täynnä patteja ettei mitään tolkkua. Iso parvi oikein pörrää ympärillä. Hyttysmyrkyt ei niihin tehoa. Ai vietävä kun ärsyttää!
 
Nyt ärsyttää mies, kun se ei voi pestä uusia perunoita niin, että ne kuoretki lähtis pois :mad::banghead::wtf::yuck:
 
Voi että mua riepoo nuo potkupallo kisat! Iltaisin kun lapsi on nukkumassa, ei meidän telkasta tule mitään muuta. Kysyin äsken että onko mun mahdollista katsoa itse valitsemani ohjelmia ainoastaan silloin kun sekä mies että vauva nukkuu, ja mulle vastattiin että voithan sä katsoa päivällä kun vauva nukkuu sen 2tuntia. Voi perse! Se on nukkunut 2tuntia viimeisen kuukauden aikana kokonaista 2 kertaa eikä tällä hetkellä suostu päikkäreille muualla kuin liinassa. On joo mahdollisuuksia ja aikaa ihan älyttömästi levyttää siinä sohvalla..
 
Voi että mua riepoo nuo potkupallo kisat! Iltaisin kun lapsi on nukkumassa, ei meidän telkasta tule mitään muuta.

Voi että..! Ihan sama täällä..Hiton mm-kisat jatkuvasti telkkarissa päällä. Mun puolesta ne vois tulla vaikka kuuden vuoden välein tuon neljän vuoden sijaan :D
 
Joo vaikka vieläkin harvemmin.. :D Vaikka 8 vuotta tai 16..?

Oikeastaan yhden tekevää vaikka lopettaisivat mokoman roskan näyttämisen kokonaan :D
..Kummasti täälläkin miehen kesäloma sattui just näiden kisojen aikaan :wink :D
 
Ihan järjetöntä juosta nahkapallon perässä KUUKAUSI! Melkein yhtä järjetöntä on katsella moista mielettömyyttä. Voisivat vaikka imuroida tai kitkeä kukkapenkkiä silläkin aikaa.. :D
Helpotti kun sai urputtaa täällä, kiitos. Ehkä mä tästäkin vielä selviän.
 
Ihan järjetöntä juosta nahkapallon perässä KUUKAUSI! Melkein yhtä järjetöntä on katsella moista mielettömyyttä. Voisivat vaikka imuroida tai kitkeä kukkapenkkiä silläkin aikaa.. :D
Helpotti kun sai urputtaa täällä, kiitos. Ehkä mä tästäkin vielä selviän.

Ja siis mikä mua siinä nahkapallon perässä juoksemisessa naurattaa lähinnä, että pelin alusta saattaa mennä joku kolkytsekuntia niin siellä jo joku itkee maassa, kun on tullut kaadetuksi. Ne on niin neitejä että..! Jääkiekko on sentäs miesten peli :D Ne ei jouda itkemään siellä jäällä vaan paahtavat menemään..

Ja joo joo, kyllä mä oikeesti ymmärrän missä fyysisessä kunnossa jalkapalloilijan täytyy olla, että jaksaa siellä kentällä juosta :wink

Ja Rauha80, tässä valittaessahan on jo mennyt taas yksi päivä eteenpäin. Ei oo montaa jäljellä :D
 
Pakko todeta, että itsekkin tykkään katsoa futista ja näin kesäisin, kun teeveestä ei tule kuin uusintoja on ihan kivaa, että on jokin varma juttu. :smiley-bounce013
 
Ottaa päähän toi babybox-mainos. Kun se on niin iso ja raskas ladata mobiilina niin sivuston lataaminen ja stabiloituminen vie kauhean kauan aikaa, siihen asti pomppii ja olet painanut ties mitä linkkejä kun yrität osua. Lisäks sitä tuotetta ei edes voi saada kun se oli vain Ruotsissa mahdollista noutaa... Jos mä nyt oikein katsoin... Argh.
 
Takaisin
Top