Pienen pojan äiti vailla äitiystävää..

T

TINTTI.

Vieras
Heippa! Olen 4,5kk pojan äiti (esikoinen). Asumme maalla ja omat nuoruuden kaverit ja suurin osa sukulaisista kaukana. Yksinäisyys vaivaa välillä perhe-elämänkin pyörteissä ja kaipaisi juttuseuraa/vertaistukea arkeen ja juhlaankin. Onko muita ystävää kaipaavia äitejä Keski-Suomen alueella akselilla Keuruu-Multia-Väätäiskylä-Ähtäri?
 
Hei TINTTI. Ymmärrän kyllä sinun juttuseura /vertaistuen kaipuun, sillä varsinkin vauva-aikana sitä kaipaisi itselleen toisen äidin seuraa, jonka kanssa saisi jakaa asioita. Itse ainakin esikoisen vauva-aikana tunsin oloni välillä yksinäiseksi, kun moni perheellinen ystävä asui monen sadan kilometrin päässä ja ne kenellä ei ollut lapsia olivat kiireisiä tai heiltä en saanut vauva-arkeen vertaistukea.

Tässä on linkki fooruminen äitien kohtauspaikkaan, josko sieltä löytyisi seuraa sinulle.:)
http://forum.vau.fi/forums/Äitien-kohtauspaikka.801/

Ja vielä lopuksi tuli sellainen mieleen, että järjestäänkö siellä sinun kotipaikkakunnalla esim. mll perhekahviloita tai seurakunnan perhekerhoja? Noista paikoista olen itse ainakin löytänyt uusia tuttavuuksia, sillä usein niissä käyvät äidit kenellä on pieniä lapsia . :)
 
Takaisin
Top