Pidemmän kaavan mukaan yrittäneet vol.2

Kiva kuulla sinusta Eetuha! Toivottavasti teillä tärppää pian :Heartred

Minä tosiaan raskauduin kahden kuukauden jälkeen endo-leikkauksesta, periaatteessa tärppäsi kerrasta mikä tuntuu aika ihmeeltä neljän vuoden jälkeen. Viikkoja on kasassa jo 24+4 :)
 
oi onnea sissi ja myy85 aivan ihanaa että ootte noinki pitkällä jo mashaAllah :)

täällä plussattu tänää ja 4+2 menossa ilmeisesti ku maanantaina ei menkkoi kuulunu, olin jo pari päivää ennen sitä aavistellu ku kerran eto kunnol ja sit alko huipata, maanantaina ku mentii eidia viettää anopille sanoin matkalla et vältä sit kuoppia ja töyssyj ku taitaa olla pikkunen tarrautun kyytiin.
 
kiitos sissi, mitenkäs siellä voidaan?

on: täällä alkaa jännittää et pääsenkö kenties pe tai la ultraan... alkan tulee sellai tunne et oonkoha jo jossai rv 10+x menossa ku alkan tuntuu välil tuttui hipasui mitä oli edellisistä lapsistaki samal viikol...no se jää nähtäväksi sitten.
 
niinpä ja nyt ku oikeuslaitos ja kytät taas vaihteeks tunaroinu ja kiusaavat ukkoa ni mieluummin jo pidemmäl ku iha alussa. joulukuinen sirkus meinaan uusiutu taas ja tänää ukko pääkaupungis oikeudes samast asiast ku joulukuus ku unohtivat merkata tietokoneelle et asia käsitelty ja kaiken lisäks kytät otti vespan sunnuntaina ja rikkoivat siitä kick startin ja yhen kaapelin eivätkä anna sitä vaikka ukko näytti paperit et vespa on hänen. siis mul menee niin totaalisest hermot ja jos sais sanoa muutaman valitun sanan ilman seurauksia oikeuslaitokselle ja kytille ni ne sanat ei ois kauniita kylläkään.
 
Hahaa.. mä muistin omat tunnukseni :)
Mulla on ihan sekaisin kierto :/ siis ihan sekaisin. nyt on tullut pari kuukautta menkat 2 viikon välein :sad001 ja taas on sellainen tunne että vuodan taas ihan kohta :sad001 en jaksa :sad001 macakapseleita aloin syömään kun olen kuullut niistä pelkkää hyvää (viikon oon syönyt) että tasaiskiertoa hyvin :) mene ja tiedä.. en mä tätäkään jaksa että vuodan kuin seula kokoajan :sad001

Tosiaan meillä on toinen yhteinen ollut yrityksessä ja 1,5vuotta ja kohta loppuu aikakin yrittää :sad001 ikä tulee kovaa vauhtia vastaan ... surullista kyllä... ens vuoden heinäkuussa olen jo 40 vuotias ja sitten loppuu mun yrittäminen kokonaan jos en ole siihen mennessä raskautunut.

Onnea plussanneille !!

Ja Gatusa onnea!
 
kiitos eetuha, inshaAllah siell kierto tasaantuis ja normalisoitus jotta tulis plussa mahollisimman pian...

tääl käyty ultras lauantaina ja kaikki pikkusella hyvin oli mittaa 4.3mm ja sydän sykki vastas sillo rv 6+1 kuten alunperin olin laskenu alhamdulillah.
 
kiitos eetuha... :) inshaAllah sulla tulee iloinen ylläri piakkoin :) ai niin tääl alko neulontakausi esikolle eka pipo ja sukat sit sinnepäin säärystimet inshaAllah ja sen jälkee tytölle jotai.
 
Kiitos teille plussa oli pienimuotoinen shokki kun olimme ihan varmoja ettemme enään saa lapsia
 
Takaisin
Top