Pesänrakennusvietti

Rosalina

Foorumin legenda
Kesäkuunmammat 2015
Tulkoon tänne tunnustamaan se, jolle on moinen jo ilmaantunut.:grin

Täällä yks!!:hello (15+5)
Tekis mieli touhuilla kaikkea. Koko ajan päässä raksuttaa, että tuo pitäis siivota ja tuo kaappi järjestää jne.
Äsken järjestin lasten vauvanvaatteita ja silmäilin minkä verran löytyy. Kestovaipat kolusin päivällä.:rolleyes:
Ja tuossa jo mietin, että joko nyt käännän parisängyn toisin päin -se on tehtävä ennen vauvan syntymää- mutten tohtinut vielä... ootetaan nyt siihen asti, että saahaan muksuille kerrossänky ja pinnis vapautuu. Järjestellään sit kertaheitolla :)

Jahka saan lapsilta rauhan sopivassa kohtaa niin kuuraan saunan ja kylppärin:grin:grin
 
Joo tänne myös rantautunut! Tänään olin suunnitellut tekeväni kaikenlaista, mutta viime yönä taas nukkunu tosi surkeesti ja viiden jälkeen en oo saanut unta joten en oo vain yksinkertaisesti jaksanut. Jo huomenna sitten. :) Anopilta haetaan huomenna myös hoitopöytä, saan ensimäiset vatteet lajiteltua jo laatikoihin. :Heartred
 
Oiskohan tää siivousvälineiden osto sit peruja tästä? :D
Alesta ei lähteny tänään mukaan kun kassillinen siivousvälineitä :'D joita en tosin oikeesti tarvi, mut ovat kivana plussana siivoukseen ✌️
 
Mä kävin tänään läpi varastoa ja sieltähän löyty vaikka mitä vauva tavaraa. Luulin et oon hävittäny jo kaikki. Järjestellä kyllä haluis jo vauvan huonetta mut ei toi siivous itessään houkuta.
 
Mulla olis kauhee hino tehä kaikkee ja sitten ehtiä varastosta vauva vaatteita mutta ne on siellä painavien laatikoitten alla niin en kehtaa ite käyä ehtimässä. Tänään olohuone järjesteltiin uusiksi ja paljoo en osallistunu liikuttamisiin mutta silti supistaa ja kipeesti välillä. :)
 
Täällä myös jonkinlaista pesänrakennusviettiä ruvennut ilmaantumaan....:)

Oon nyt aloittanut sillä että käyn meidän kaappeja läpi ja heitän ylimääräiset romut pois. Pari viikkoa sitten mies vei juuri 4 jätesäkillistä vaatteita hyväntekeväisyyteen.

Jos nyt yrittäisi saada tän kämpän kivaan kuosiin talven aikana. Keväällä alkaisikin sitten pihanlaitto. Asutaan suht uudessa omakotitalossa, joten pihassa on puuhaa vielä moneksi kesäksi.
 
Jooh..kyllä esiintyy. Nimim. huomenna siivoon vaatekaapin ja kehitän laatikon vauvalle jo ilmentyneisiin tavaroihin. (Mummu siis oli jo kutonut myssyn ja kahdet tossut, villatakki oli myös, mut siitä puuttu napit :D)
 
Oh my! Täällä suorastaan järkyttyneenä luen teidän pesänrakennusvimmaa. Ei mulla vain vielä moisia "oireita" ole vaikka ei tuo toki haitaksi olis jos sais jonkun kipinän alkaa käymään nuita kaappeja läpi ja perkata niistä turhia tavaroita veke että olis sitte jotain tilaa mihin sitten niitä vauvankin juttuja aikanaan sitte laittas. Ehkä mie vähän lasken sen varaan että sitä saikkutuomiota odottaessa. Että sitten kun ei enää pysty nuihin normityöpäiviin niin on sitte jotain mitä puuhastella kotona. Noh, ans kattoo nyt sitten miten käy....
 
Itellä kauhee ressi siitä että saako kaiken ajoissa valmiiksi kun sinne saikkuun asti en kehtaa odottaa kun sillon varmaan jaksaminen mahan kanssa aika nolla ja pahimmassa tapauksessa oon täys vuode levossa. Ja haluan kuitenkin itse laittaa enkä kahtoo vierestä kun joku muu laittaa paikkoja vauvoille valmiiksi.
 
Mä kans odottelen että mulle tulis tollai innostus ja energiaa. Ja oikeastaan ongelma on siinä et en oikein tiedä mistä alottaa. Meillä kun on jo kolmen lapsen ja kahden aikuisen tilat ja tavarat täällä, niitä järjestelyjä pitää tehdä ennekun mahtuu vauvan tavarat. Viel ei jotenkaan uskaltais Ikeaan lähteä.. ehkä rakenneultran jälkeen. Joskin eilen ostin kirppikseltä ekat vauvanvaatteet ja se oli niiiin kivaa, ne on niin ihania ne pienenpienet vaatteet. :) ♡
 
Yks pesänrakennusvietti myös tänne, kiitos! Siivoamiseen sijaan makaan flunssassa vuoroin niistäen ja aivastellen. :sleep011
 
Taidan olla yksi oireisista :D pari päivää tyhjentäny varastoa, heittäny ihan hulluna tavaraa pois ( mies yrittäny pelastaa muka tarpeellista :D ) tänään aamulla varasto jäi kun hain keittiön romukaapista kynttilää ja oho, alkaa romukaappikin näyttää siistiltä :D
 
Miehelle iski pesänrakennusvimma! :woot:

Muutettiin puolitoistavuotta sitten remppakohteeseen, ja NYT mies sitten päätti että keittiön seinät laitetaan uusiksi, samoin meidän makkari. Ukko on lapannut romua ja roskaa peräkärryn täyteen ja nyt sille iski vielä autokuume.

Viikonloppuna mies siivosi meidän "romukämpän", eli pienimmän makkarin, jota ollaan käytetty varastona. Aina ovi kiinni kun sinne on tullut vain nakeltua romua ja paiskattua äkkiä ovi perässä kiinni. Siitä huoneesta kuulemma tulee vauvan huone. Kantoi sinne keinutuolinkin jo.

Mulla ei oo havaittavissa mitään siivous- tai järjestelyvimmaa.
 
Mulla on nyt vaatekaappi järjestyksessä ja vaatteita menossa niin vaatekeräykseen kuin kirppikselle :) pieni boxi järkätty myös vauvan muutamille tossukoille ja ekalle pehmolelulle :)
 
Voi ku iteki sais raahattua kirppikselle asti ylimääräisiä vaatteita. En vaan oo kovin innokas alkamaan hinnoittelee niitä.. Vaatehuone täytyis iteki siivota, se oikeesti näyttää siltä, ku siellä olis pommi räjähtänyt... :D
 
Ihana 3 viikon lomalta päästä kotia puunaamaa OMAA kotia :D
Mut tiiättekö sen tunteen ko hulluna siivoat ja siivoat ja sitten ukot tullee peräsä ja sotkee !? en tiiä vaikuttaako hormoonit mutta tänäänki oon hermostunut mm. Siitä että leipä mennään voiteleen ilman lautasta alla, jollon koko perkeleen tabletti ja pöytä on aivan siinä murussa eikä es viititä pyyhkiä niitä, vielä sen jälkeen ku ite on pari tuntia hinkannu keittiötä puhtaaksi o_O
Aivan tyhjänpäiväsistähän sitä hermostuu mutta se tuntuu elämää suuremmalta jutulta sinä hetkenä ...
 
Meillä sama juttu noiden leipien kanssa, pakko saada paahtimen kautta ja sitten on pakko voidella siinä tasolla vaan, eikä tietenkään murusia tai voinokareita voi pyyhiä pois. Miehet!
 
Takaisin
Top