Pesänrakennusvietti

hann

Satasella mukana keskusteluissa
Miten muilla on ilmentynyt pesänrakennusvietti? Olis hauska kuulla mitä hullutuksia tää saa aikaan :)
 
Mulla se ilmeni sillai että siivosin joka nurkan ja kolon, kaapit ja komerot. Ja ihan loppu suoralla pidin kodin koko ajan täydellisen siistinä, että on sitten koti puhdas ja kiiltävä kun vauvan kanssa kotiudutaan.
Sitten kun sairaalasta päästiin kotia niin itku tuli kun mies ei ollut muistanut pedata sänkyä. Lösähdin eteisen lattialle itkemään. :D Ihan pieni ja mitätön juttu, mutta niissä hormooni pyörryksissä se oli jotakin aivan kamalaa. Jälkeenpäin pyytelin mieheltäni anteeksi hölmöä käytöstäni, joka oli kuitenkin ymmärtänyt minun hullutukseni.
Ja tais se itku johtua kaikesta ihan muusta kuin sängyn petaamatta jättämisestä, mutta se oli hyvä syy aloittaa itku.
 
Mulla on tähän mennessä ollu vaan hirvee siivousinto ja järkkäilyinto, ihan niinku kuvailit. Kaapit ja vaatteet järjestykseen, kaikki kodin tekstiilit on tullu pestyä ja imurointi ja lattioiden luuttuaminen on jonku sortin pakkomielle, siinä määrin ku vielä pystyy (huone kerrallaan) :D
 
Ekassa raskaudessa siivosin kun hullu monta kertaa viikossa :D Tässä raskaudessa ilmenny sisustusvimmana...kaikkea uutta pitäny hankkia matoista ja verhoista  tv tasoon :DD nyt hakusessa keittiönön uudet tuolit :D
 
molempien raskauksien aikana ollaan muutettu isompaan asuntoon jotka sai laittaa sitten ihan viimeisen päälle. Toisessa raskaudessani soitin synnytyssalista lapsen vahdille että ottaisi pyykit koneesta jotka olin unohtanut laittaa kuivumaan
 
Takaisin
Top