Parhaat yhdistelmävaunut ja turvakaukalot?

Jahas kävin vauvaliikkeessä näitä kaukaloita ja rattaita katsomassa. Tuohon Maxi cosiin on tullut joku uusi jalusta joka soveltuu sitten seuraavaankin turvaistuimeen jalustaksi, kyllä on välineurheilua näiden kanssa. Ja siis jostain syystä Emmaljungat melkein kaikki myydään niillä kääntyvillä etupyörillä, minä taidan kyllä haluta (Duo Edge) Classicit tänne hiekkateille! Onko millään halvemmalla vaunumerkillä ilmatäyterenkaisia perus yhdistelmävaunuja?
 
Me käytiin eilen ostamassa (en malttanut enää odottaa :D) Stokken Trailz yhdistelmävaunut, on siis koppa ja istuinosa erikseen jotka helppo kiinnittää. Ostettiin myös Stokken oma turvakaukalo jonka saa myös vaunujen runkoon kiinni ja telakka jolla menee helposti istuin autoon.
Itse tykkään ainakin ulkonäöstä todella paljon. Toivottavasti on myös hyvät käytössä!
 
Ostin käytettynä Emmaljunga City Cross:it tosi kevyen oloiset ,ilmakumirenkailla eikä kääntyviä rattaita. Tirvakaukalo pitäisi vielä hankkia, telakallinen olisi varmasti kätevä
 
Joo Jenspa mä olen ainakin sitä mieltä että telakka helpottaa elämää kummasti, kävin kaverin turvakaukaloa mallailemassa meidän autoon ja totesin että hermot menee sen vyön kanssa säätäessä ja jotenkin kaukalokin jäi huonoon asentoon! Ja ainakin kun nyt tuntuu että minusta on kehittynyt selkälihakseton näin raskauden aikana niin aika hyvä ois kun ei tarvitsis puolta päivää siinä autoon kyyristyneenä aina olla! Meillä on vielä kaukalo ostamatta, mies haluaisi ostaa Recaron kaukalon, minä ostan sitten telakan siihen jos hän ei ole yhtä mieltä sen tarpeellisuudesta.

Olin näköjään ketjuun laittanut että aion ostaa vaunuiksi Emmaljungan duo edget classic rungolla, mutta mieli on muuttunut! Nyt olen torista kytännyt deluxe runkoa! Eli vielä vähän paremmin (toivottavasti) maastossa kulkevat isommat pyörät!
 
Meillä Brion smile -rattaat/vaunut, ja Brion primo kaukalo. Olen niistä tykännyt, sirot ja kapeat eivätkä painavat nostella autoon. Ja kaukalon saa runkoon kiinni, se on kyllä kätevää pienen kanssa. Ostettiin esikoiselle 2015 ja sillä ajattelin pärjätä nytkin... vaikka vähän kyllä mietityttää että pärjääkö sitä ilman tuplia, esikoinen nyt 2v2kk vauhdikas menijä jaksaa kyllä kävellä ja juosta mutta kun se suunta ei yleensä ole sama äidin kanssa..
Meillä täsmälleen sama tilanne ja vaunut/rattaat. Pohditaan pärjäiskö ilman tuplia, mutta just nyt paha "vain äiti kelpaa" ja "äiti kantaa" - vaihe menossa...
 
Takaisin
Top