Paras raskaussovellus

mä latasin preglifen ja viikko sitte sorruin ja upgradesin vielä Flon kun tuli joku "erikoismegatarjous only for you 16e/v"
on kyllä mielenkiintosta ainakin näin ekakertalaisena lueskella niitä infopläjäyksiä, uutta ja ihmeellistä!
 
Mä en ole koskaan käyttänyt mitään sovellusta. Jotenkin sitä jo kolmannen kanssa lakkasi sen enempää seuraamasta, hyvä jos muisti mikä raskauskuukausi on menossa. Tämä saattaa olla viimeinen raskaus niin ajattelen että pitäiskö niin sanotusti ottaa kaikki irti ja ladata joku sovelluskin. Pitääkö noihin kaikkiin rekisteröityä jotenkin? Maksullisiin toki mutta taisitte mainita maksuttomiakin…
 
Flo oli pari kk premiumina yrityksen aikana, mutta nyt käyn enää vain vilkuilemassa tarkat päivät. Yrityksen/alkuraskauden aikana oli ainakin ihan hauskoja juttuja ja vielä sopivalla otteella kerrottuna. 😊
 
Flo oli aiemmin käytössä mutta ei niin hyvä, edes maksullisena alkoi jutut käymään tylsäksi. Nyt Preggers
 
Mä en muista mikä se raskaussovellus oli, joka mulla oli edellisessä raskaudessa käytössä. Pitäisi kaivaa vanha puhelin esiin ja katsoa sieltä. Siinä oli sellainen kiva ominaisuus kuin supistusten seurantaan tarkoitettu laskuri. Onkohan jossain noissa teidän mainitsemissa sovelluksissa sellaista?
 
Mulla Libero käytössä, mutta luin just teidän vinkkejä ja jäin pohtimaan josko lataisin jonkun toisen sovelluksen myöskin.
 
Mulle mainostetaan joka somekanavassa tota liberoa ja mietin että onko se ihan pätevä? Haisee puhtaalle markkinoinnille ja myynninedistämiselle joka nostaa karvoja pystyyn, mut mitkä kokemukset - enemmän hyötyä kuin haittaa?

Muuten luovuin Flosta raskauden alkaessa kun se ei tuntunut ilmaisena antavan mitään lisöarvoa, preglife laskee lähinnä mulle kivassa visuaalisessa mallissa missä mennään ettei aina tarvii kirjautua ipanaan
 
Mulla on ollu vaan libero siskon suosituksesta ja oon ite siitä kyllä tykänny. Latasin nyt kans ton preglife tän ketjun perusteella, katotaan tykästynkö siihen. 😄
Pääkaupunkiseudulla on kans käytössä semmonen Maisa-sovellus, jossa voi käydä omia terveystietoja kattelee yms, niin sinne tuli ekan neuvolan jälkeen kans näkyviin raskaus ja se näyttää minusta tosi söpösti aina joka viikko jollain hedelmällä tai vihanneksella et minkä kokoinen vauva on. 🥰
 
Mikä tuo Maisa sovellus on?
Minulla raskaus+ sekä libero. Jonkun englanninkielisen latasin ja en tykännyt siitä.
 
Mikä tuo Maisa sovellus on?
Minulla raskaus+ sekä libero. Jonkun englanninkielisen latasin ja en tykännyt siitä.
Se on siis HUS-alueella käytössä oleva sovellus omien terveystietojen seurantaan yms. 😅
 
No eipä sitä Maisaa sitten saa.. jotenkin näytti tosi kivalle tuo näkymä missä raskausviikon oli
 
Takaisin
Top