Pampers vs libero

Ehkei niitä voi pisteyttää :confused: mutta meillä meni sillee että ekalla oli ehdottomasti pampers ja tokalla ehdottomasti taas libero. Eikä mulla oo muuta selitystä ku käytin niitä mitkä parhaalta tuntu...hintaa en oo tainnukkaa ikinä ees vertailla.
 
Liberon 1 ja 2 koot on ehdottomasti parempia! Mutta nyt kun käytössä 3 niin ollaan siirrytty pampersiin enemmän :) Selittää en sen kummemmin osaa muuta kuin että pampersin 1 ja 2 imuteholtaan vähä liiankin napakka ja kakka ainakin kuivuu pyllynposkiin tiukasti kiinni
 
Riippuu lapsesta. Meillä kaikilla kolmella kaikki muut vaipat paitsi pampers vuotaa yli, siis heti. En tiiä asennanko ne väärin tai jotain mutta pampers on ainut mikä pitää. Ystäviltä olen kuullut mielipiteitä puolesta ja vastaan...
 
Meillä kans liberoista vuoti heti kaikki yli, vaippa itse oli välillä kuiva mutta mm. mun vaatteet pissassa kun poitsu oli sylissä o_O Pampersit oli paremmat kolmos kokoon saakka, pitivät hyvin. Nyt kun käytössä 4 koko niin liberotkin pitää hyvin. Esikoisella käytettiin vain liberoa ja tykätty on. Nuo pienemmät pampersit oli jotenkin kivemman pehmosia kuin liberot.
 
Meillä oli ihan alkuun käytössä Liberot, mutta kun peppu alkoi punottaa, vaihdettiin Pampersiin ja punotus lakkasi. Pampersit toimineet varsin hyvin.
 
Meillä on kaikki vaipat toiminu hyvin ja ollu libero, pampers, muumi ja lidlin vaippoja käytös.. Näillä helteillä toi lidlin vaippa kiva kun on ohkanen :)

Sent from my SM-G350 using Vau Foorumi mobile app
 
Aika yksilöllistäkin tuo on, mikä vaippa kellein sopii. Meillä ollut käytössä Liberot ja välillä Lidlin. Tykätty ollaan molemmista!
 
Meillä oli alkuun 1- ja 2-kokoa Liberot. Saatiin anopilta kaks pakettia 2-koon Pampersia, sitä nyt ollaan käytetty (ja Pampersin 2-koko on muuten hitusen isompi kuin Liberon 2-koko!) mutta neidillä on alkanut pylly punottaa ja nivuset menneet rikki, voisko vaippamerkin vaihtuminen vaikuttaa? o_O Kun siis vaipanvaihtoväli on n. 3-4 tuntia eli ei siitä voi olla kiinni kun se ei ole mihinkään muuttunut.
 
Voi hyvinkin vaikuttaa. Meillä ei taas liberot sovi yhtään, pari tuntia pitää liberoa niin on koko vaippa-alue kirkkaan punainen ja seuraavina päivinä kuorii nahkatkin pois :eek: Varmaan kivulias, raasu (joo, jäi liberoita käyttämättä aika paljon...)
 
meillä alkuun pampers, joista siirryin liberoon, pampers tuntui päästävän kosteuden läpi vaikka vaihdosta ei ollut kuin kolme tuntia. Liberolla ei meillä tätä ongelmaa havaittu:)
 
Jos jompikumpi niin Libero koska siinä on vähemmän kemikaaleja.
Pampersin active fit haisee niin pahalle jo kuivana, että kauhistuttaa!!
 
Meil oli pamperseja vaan 1koossa, ne haisi niin pahalle etten oo ostanu sen jälkeen. Liberot on toiminut meillä hyvin, tosin niin myös muumit, liberot istuu kuitenkin paremmin neidin päälle. Nyt siirrytty 3 kokoon eikä tässä koossa kokeiltu vielä muita. Ihan mielenkiinnosta; haiseeko ne kaikki pampersit yhtä pahalle?
 
Libero, koska muumit on liian matalia sen jälkeen kun niitä uudistettiin. Oon kuullu nii monesta paikasta että pampers haisee tosi voimakkaalle että en oo ees halunnu kokeilla. Miun mielestä ku muumi ja liberokii jo haisee ihan tarpeeks kemikaaleille ni voin vaa kuvitella mikä haju ois pampersissa missä on enemmän kemikaaleja...
 
Takaisin
Top