Palautetta ja ideoita!

Muuten, aikaisemmin olen tästä jo sanonut, mutta edelleenkin yksityisviesteistä tulee automaattisesti ilmoitus sähköpostiin. Vieläkään en ole läytänyt asetusta, josta tämän voisi muuttaa.
 
Miksi tää foorumi on alkanut tallentaa luonnoksia viesteistä? Itse usein olen kirjoittavinaan jotain, sitten en haluakaan syystä tai toisesta sitä lähettää, poistan kirjoittamani ja jatkan palstan selailua. Ja sitten joka kerta kun käyn kyseistä keskustelua lukemassa se ehdottaa minulle kirjoittamaani valmiina.

Esimerkiksi kun on parisuhdekeskusteluista kyse niin en tosiaankaan useimmiten haluaisi lukea tai nähdä sitä tekstiäni uudelleen ja suoraan sanoen vähän karmii, että se on siellä tallessa. Kun jätin sen lähettämättä ihan syystä. Eikä näytä mitään auttavan vaikka kuinka pyyhkisi tekstin pois ja istuttaisi sitä samaa sivua auki minuuttikaupalla. Joskus se vedos on kadonnut mutta yleensä se silti tarjoaa sitä luonnosta taas seuraavalla kerralla.

Toi on tosi creepyä.

Jaahas, no nyt kuulostaa taas todella jännältä... o_O Selvittelen asiaa!
 
Huomasinpas muuten juuri, että foorumin kello on tuntia edellä Suomen ajasta. :) Pikku juttuhan se on, mutta ajattelinpa kertoa silti. :)

Heippa! Löysinpä vihdoin, mistä saadaan kelloa siirrettyä. Siitä löytyykin asetukset OMISTA asetuksista (en muistanut tätä enää ollenkaan, ja etsin ihan vääristä paikoista...).

ELI:

Omat asetukset-->

Ajan vaihtaminen.jpg

(Pahoittelen englannin määrää. En ole vieläkään ehtinyt kääntää kaikkea.)

:)
 
Muuten, aikaisemmin olen tästä jo sanonut, mutta edelleenkin yksityisviesteistä tulee automaattisesti ilmoitus sähköpostiin. Vieläkään en ole läytänyt asetusta, josta tämän voisi muuttaa.

Hei! Juu. En ole vielä saanut tähän vastausta. Norjassa ollaan niin kiireisiä taas uusien työsarkojen kanssa... Mutta.

Huomasin, että itselleni tulee aivan samalla tavalla sähköposti-ilmoituksia uusista yksityisviesteistä, mutta ne menevät spämmeihin, enkä edes tiennyt niiden olemassaolosta. Jos merkitset foorumin ilmoitukset spam-viesteiksi, viestit eivät häiritse sinua enää inboxissa. Tämä ei tietenkään ole paras ja lopullinen ratkaisu, mutta oletko ajatellut tätä? :)
 
Hei! Juu. En ole vielä saanut tähän vastausta. Norjassa ollaan niin kiireisiä taas uusien työsarkojen kanssa... Mutta.

Huomasin, että itselleni tulee aivan samalla tavalla sähköposti-ilmoituksia uusista yksityisviesteistä, mutta ne menevät spämmeihin, enkä edes tiennyt niiden olemassaolosta. Jos merkitset foorumin ilmoitukset spam-viesteiksi, viestit eivät häiritse sinua enää inboxissa. Tämä ei tietenkään ole paras ja lopullinen ratkaisu, mutta oletko ajatellut tätä? :)


Valitettavasti mulla ei meinaa millään tajuta sähköposti, että haluan ne spammiksi! Osa menee spammiin suoraan, osa ei. :sad001

Ja kiitos kellon asetusten ohjeista! Eipä tullut mieleenkään, että sen saisin itse muutettua. :D
 
Valitettavasti mulla ei meinaa millään tajuta sähköposti, että haluan ne spammiksi! Osa menee spammiin suoraan, osa ei. :sad001

Ja kiitos kellon asetusten ohjeista! Eipä tullut mieleenkään, että sen saisin itse muutettua. :D

No höh höh! Odotellaan, josko IT-puolelta tulisi asiaan ratkaisu...

Eipä mitään, en itsekään muistanut ollenkaan, kuinka kelloa muutetaan! Sain itsekin ihan uudelleen opetella. :laughing002
 
Palautetta laitettava nyt siitä että mulla on nyt kolme tunnusta tänne, koska jostain syystä kaksi aikaisempaa ei vaan toimi. Ei muka löydy kyseisia tunnuksia.
 
Palautetta laitettava nyt siitä että mulla on nyt kolme tunnusta tänne, koska jostain syystä kaksi aikaisempaa ei vaan toimi. Ei muka löydy kyseisia tunnuksia.

Onpa omituista ja ikävää! :sad001

Haluatko jonkin näistä kolmesta tunnuksesta käyttöön tänne? Jos laitat sähköpostiosoitteesi, jolla tunnuksesi ovat ja salasanasi, pyydän IT-puolta laittamaan tunnuksesi kuntoon!
 
Nimimerkin voit vaihtaa tuolta oikeasta yläkulmasta, missä on nykyinen nimimerkkisi. Vie kursori siihen päälle ja valitse alasvetovalikosta "Yhteystiedot" :)
 
Mobiiliapplikaatio iphonelle kaatuu nykyään ihan koko ajan! Olis kiva jos se ei sammuis joka kerta kun yrittää avata jotain ketjua tai päivittää jotain osiota...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Mobiiliapplikaatio iphonelle kaatuu nykyään ihan koko ajan! Olis kiva jos se ei sammuis joka kerta kun yrittää avata jotain ketjua tai päivittää jotain osiota...


Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Hei hymykuoppa! Kiitos tiedosta, laitan informaation eteenpäin! :)
 
Palautetta noista etusivun jutuista...

Kaipailisin vähän syvyyttä ja objektiivisempaa kantaa kirjoittajilta noihin teksteihin.
Valitettavan usein tekstit ovat yhdentekeviä, toisinaan jopa harhaanjohtavia puutteellisen tai ristiriitaisen tiedon vuoksi. Ymmärrän kyllä, että kattavaa tutkimustyötä ei jokaisen artikkelin kirjoittamiseksi ole resursseja tehdä, mutta toivoisin että ainakaan kirjoittajan omaa mielipidettä ei tekstin rivien välistä voisi selvästi lukea.

Tällä sivustolla on mainiosti toimiva keskustelufoorumi, jolla keskustelijat osaavat ilmaista mielipitetään sivistyneesti ja selkeästi perustellen, siksi toivoisin, että artikkeleita kirjoittavat ammattilaiset voisivat pitäytyä faktoissa.

Kiitos monessa suhteessa informatiivisesta ja miellyttävästä sivusta.
 
Hei MiniMyy ja kiitos kovasti palautteesta! :)

Sanon terveisiä toimitukselle, mutta voisit myös lähettää artikkeleita koskevaa palautetta toimitukselle täällä tai suoraan päätoimittajallemme petra.lehto@vau.fi.

Kiva kuulla positiivisia kommentteja foorumin tyytyväisiltä käyttäjiltä! :)
 
Mobiilisovellus heitti mut ulos foorumilta ja kun yritän kirjautua uudestaan niin mun sähköpostilla ei löydy käyttäjää. Käytössä iphone ja sovellus pitäis olla ajantasalla.
 
Mobiilisovellus heitti mut ulos foorumilta ja kun yritän kirjautua uudestaan niin mun sähköpostilla ei löydy käyttäjää. Käytössä iphone ja sovellus pitäis olla ajantasalla.


Laitan asiasta heti IT:lle viestiä!

Jos voit, laitatko kuvakaappauksen siitä, mitä sovellus ilmoittaa?

Mikä versio iPhonesta on kyseessä?
 
Kuvankaappauksessa näkyy mun sähköposti eli en halua laittaa sitä tähän. Voin laittaa sen yksityisviestillä. Iphone 5 on mulla ja kuulemma en oo ainoo jolle on nyt käyny näin.
 
Takaisin
Top