Palautetta ja ideoita!

Mobiilisovellus on kiukutellut mulle jo useamman viikon, päivityksistä huolimatta. Ei ilmota uusista kirjotuksista ennen kyl ilmotteli... Nyt vaan hyvin hyvin harvoin/satunnaisesti...

Missävika? :sad001
 
Mobiilisovellus on kiukutellut mulle jo useamman viikon, päivityksistä huolimatta. Ei ilmota uusista kirjotuksista ennen kyl ilmotteli... Nyt vaan hyvin hyvin harvoin/satunnaisesti...

Missävika? :sad001

Hei, ja kiitos että ilmoitit! Laitan viestiä eteenpäin! :)
 
Miulla ilmoittaa yksittäisistä tilatuista ketjuista, mutta kun oon tilannu koko osion ei ilmoita niistä ollenkaan.
 
Miksi kummassa Vaulla on oma Tapatalk-sovellus, mutta Vau-foorumia ei löydy kuitenkaan itse Tapatalkin searchilla?
Ärsyttää pomppia kahden sovelluksen välilä kun kaikki muut käyttämäni foorumit on Tapatalkin takana.
Sitäpaitsi, Vaun oma Tapatalk-sovellus on jostain kumman syystä todella takkuinen ja hidas käyttää vrt. Tapatalk joka toimii todella jouheasti.
 
Miksi kummassa Vaulla on oma Tapatalk-sovellus, mutta Vau-foorumia ei löydy kuitenkaan itse Tapatalkin searchilla?
Ärsyttää pomppia kahden sovelluksen välilä kun kaikki muut käyttämäni foorumit on Tapatalkin takana.
Sitäpaitsi, Vaun oma Tapatalk-sovellus on jostain kumman syystä todella takkuinen ja hidas käyttää vrt. Tapatalk joka toimii todella jouheasti.

Hei Salme!

Kiitos, että kerroit ongelmakohdista! Laitan viestin eteenpäin! :)
 
Jostain syystä kun yritin vastata Odottajat - Laskettu aika huhtikuussa 2014 foorumilla keskusteluun "Hankittua" koko vastausruutu puuttuu. Näen vain alaosan "lähetä vastaus" ja "Lisää..." sekä Hymiöt mutta en itse vastauslaatikkoa. Mikä lie bugi, tiedä vaikka korjautuis taas itsekseen, mutta jos ei niin hyvä ylläpidon varmaan tietää. Ohessa ruutukaappaus näkymästä:

vastaus.png

Myös "lisää" nappia painamalla saan vastaavan näkymän, vastausboksi ei näy.
 
Hei! Musta olis ainakin kiva tietää paljonko niitä viestejä tulee ite kuukaudessa kirjotettua. Onko se mahdollista jo vai voisko sellasta saada mahdolliseksi? Ja sitä oon kans jääny kaipailee, ku ennen tuol foorumin yllä luki kuka on kirjottanu eniten niitä viestejä kuun aikana ja viikon aikana. Miks niitä ei enää näytetä? Vai oonko vaa sokea?
 
Voisiko noille jatkuvasti tonne yleiseen keskusteluun ilmestyville spammi-ketjuille yrittää tehdä jotain? Tuntuu että ne on nyt jotenki 'lähtenyt' käsistä! :O Ilmestyy useita kerrallaan. Itse en enää jaksa edes tehdä niistä ilmoitusta, kun ei tunnu vaikuttavan. Ei ole varmaan teillekään kivaa, kun niitä ilmestyy.
 
Niitä alko tulee viimesimmän uudistuksen jälkeen ja ärsyttää täälläkin kovasti :mad:
 
Hei! Minulle ei jostain syystä ole tullut ollenkaan ilmoituksia spammi-ketjuista! Minneköhän ilmoitukset menevät? Täytyy ottaa selvää...

Valitettavasti ainoa asia jolla asian saisi tällä hetkellä hallintaan olisi osioiden sulkeminen vain kirjautuneille henkilöille. On kuitenkin hyvä, että täällä on osio, jossa voi keskustella nimettömästi ja kirjautumatta aremmistakin asioista, joten en haluaisi tätä tehdä.

Yritämme joka tapauksessa IT:n kanssa saada ratkaisu asiaan. Sillä välin en voi kuin poistella spammiketjuja sitä mukaa kuin ehdin! :signs001
 
Mistä, jos mistään, saa vaihdettua yksityiskeskustelujen ilmoitusasetuksia? Ei ole kivaa, kun sähköpostiin kolisee tajuton määrä ilmoituksia, enkä löydä mistään miten ne saa pois. :sad001


p.s. Spammi on kadonnut! En tiedä oletteko tehneet jotain, vai onko se vaan itsestään loppunut, joka tapauksessa olen mahdottoman iloinen! :)
 
En tiiä onko joku jo tätä ehdottanu, mutta oli jossain keskustelussa puhetta, että olis hyvä olla mahdollisuus omien viestien poistoon. Eli oisko mahdollista saada "poista viesti" nappula tänne? :)
 
Mistä, jos mistään, saa vaihdettua yksityiskeskustelujen ilmoitusasetuksia? Ei ole kivaa, kun sähköpostiin kolisee tajuton määrä ilmoituksia, enkä löydä mistään miten ne saa pois. :sad001


p.s. Spammi on kadonnut! En tiedä oletteko tehneet jotain, vai onko se vaan itsestään loppunut, joka tapauksessa olen mahdottoman iloinen! :)

Heippa!

Ohhoh, enpä löytänyt paikkaa, jossa voisi vaihdettua yksityiskeskustelun ilmoitusasetuksia. Otan yhteyttä IT-henkilöön ja otan selvää, onko tämä ylipäätään mahdollista (ja jos ei vielä ole, niin voisiko se olla)!

Kiva tosiaan, että spämmäily on loppunut! En tiedä syytä, mutta toivottavasti IT-puoli osaa jatkossa estää spämmit :)
 
Takaisin
Top