Palautetta ja ideoita!

Ja TAAS mie täällä valitan.. :oops:

Seuraan ketjua Laskettuaika heinäkuussa mutta en saa ilmoitusta jos siihen osioon on tullut ihan uusia keskusteluja.. :confused004 Muidenkin seuraamieni ketjujen osalta ilmoitusten saapuminen vähän tökkii.. :cool14
 
Ja TAAS mie täällä valitan.. :oops:

Seuraan ketjua Laskettuaika heinäkuussa mutta en saa ilmoitusta jos siihen osioon on tullut ihan uusia keskusteluja.. :confused004 Muidenkin seuraamieni ketjujen osalta ilmoitusten saapuminen vähän tökkii.. :cool14

Hei Suhwi!

Oletko varmistanut, että olet valinnut asetuksista haluavasi ilmoituksen sekä uusista viesteistä että ketjuista? :)
 
Kyllä omasta mielestäni on kaikki ilmoitukset valittu... Alla screenshot omista ilmoitusasetuksista. Puuttuuko jotain?

Screenshot_1.png
 
Kyllä omasta mielestäni on kaikki ilmoitukset valittu... Alla screenshot omista ilmoitusasetuksista. Puuttuuko jotain?

En näe screenshottia (kuva pitää lataamisen lisäksi vielä lisätä viestiin), mutta uskon sanaasi :) Enpä siis tiedä, mistä johtuu. Laitan viestiä eteenpäin!
 
Nyt pitäs kuvakii näkyä edellisessä viestissä..Oli vähä hankalaa tuo screenshotin lisääminen.. :)
 
Nyt näkyy! :) Kyllä, näyttää siltä kuin pitäisi. Höh! Toivottavasti joku viisaampi osaa korjata asian! (Pitääpäs muuten kääntää nuo tekstit suomeksi :) )
 
Miten voi poistaa omista albumeista kuvan/kuvia? En ite honannu ku äske kävin kuikuilemassa...
Noi alaosasto linkit toimii moitteettomasti! :happy093.

Ja hymiöt muutes skrollaa aika ärsyttävästi itsekseen..pitää olla nopee ku on uutta hymiöö lisäämässä.. :wink

Hei, oivoi ja anteeksi! Olen täysin unohtanut vastata viestiisi! Toivottavasti olet jo saanut kuvia poistettua. Tässä kuitenkin ohje, kuinka saat kuvat poistettua: http://forum.vau.fi/threads/näin-poistat-albumikuvia.1578008/ :)
 
Heippa taas. :) Edelleen nuo hymiösivut vaihtuu automaattisesti ku on lisäämässä hymiötä listasta...On vähä ärsyttävä kyl..Voisko sille tehä jottain? :oops: Ja "iloinen" välilehdellä on lopussa monta kuvaa jotka ainakaan mulle ei ees näy..näkyy vaan laatikko.. ? o_O
 
Heippa taas. :) Edelleen nuo hymiösivut vaihtuu automaattisesti ku on lisäämässä hymiötä listasta...On vähä ärsyttävä kyl..Voisko sille tehä jottain? :oops: Ja "iloinen" välilehdellä on lopussa monta kuvaa jotka ainakaan mulle ei ees näy..näkyy vaan laatikko.. ? o_O

Hei Suhwi!

Se ON ärsyttävää, mutta valitettavasti asialle ei kuulemma voi mitään. :sad001 Hymiösivujen vaithuminen hidastuu ainakin jonkin verran, jos kursori on hymiöboksin päällä...jos se vähän auttaisi asiaa? :smiley-ashamed008

Eipä muuten näykään nuo viimeiset iloiset hymiöt, kummallista! Katsotaanpa mikä on ongelma...
 
Ookkei..No eipä sille sit mittään voi..Pittää vaan yrittää olla nopeempi hymiöitä lisätessä. :)
 
Kuuluiskohan tää nyt tähän ketjuun.. Jostain syystä pystyis muokkaamaan muidenkin tekstiä eikä vaan omia, josko ylläpito tekis asialle jotain.
 
Kuuluiskohan tää nyt tähän ketjuun.. Jostain syystä pystyis muokkaamaan muidenkin tekstiä eikä vaan omia, josko ylläpito tekis asialle jotain.

Kyllä kuuluu tänne ja ei tosiaan pitäisi olla mahdollista muiden kommenttien muokkaaminen! Olen tästä jo IT-puolelle huomauttanu, mutta he eivät näy löytävän vikaa.

Voisitko vielä tarkemmin kertoa missä muiden viestien kommentointi on mahdollista? Jos voisit lähettää minulle spostiini (mira.heinonen@sandviks.com) käyttäjätunnuksesi (spostiosoitteesi ja salasanan), niin pääsen testaamaan vikaa.

Kiitos Kiippu ilmoituksesta :)
 
Elikkä ainakin noissa odottajat ja laskettu aika jutuissa esim. laskettu aika 2013 pääsee muokkaamaan aihetta eli voi poistaa aiheen tai sit voi muokata/poistaa jonkun muun tekstiä. Muissa osioissa en huomannu et ois tuota muokkaus mahollisuutta eli on kai vain noissa laskettu aika osioissa. Tää muokkausmahollisuus tuntuis olevan muillakin.
 
Takaisin
Top