Palautetta ja ideoita!

akidi Mulla ei auttanu muu ku tehä tickerit uudestaan... :sad001 Ja muistaakseni mun piti käyttää sitä BB code versioo tickeristä...
 
Näköjään ei edelleenkään toimi pikalinkki popup-ikkunan kautta esim. Laskettuaika 2013 -> heinäkuiset antaa vaan errorin.. :/ Tästä muistaakseni mainittiin jo testausvaiheessa...
 
Tuo "Täällä ollaan! Keskustele nyt" chatti boxi näyttää reagoivan kursoriini, kun vien sen ruudun alalaitaan jotta voin skrollata alas päin :/ Olen nyt 2 kertaa onnistunut avaamaan keskustelun, ilman että olen siitä painanut. En taida uskaltaa tulla lukemaan enää foorumia, kun tuo pamahtaa auki joka kerta. Kohta minua pidetään häirikkönä...
 
Tuo "Täällä ollaan! Keskustele nyt" chatti boxi näyttää reagoivan kursoriini, kun vien sen ruudun alalaitaan jotta voin skrollata alas päin :/ Olen nyt 2 kertaa onnistunut avaamaan keskustelun, ilman että olen siitä painanut. En taida uskaltaa tulla lukemaan enää foorumia, kun tuo pamahtaa auki joka kerta. Kohta minua pidetään häirikkönä...

Voi hitsi! Sattuipas se nyt sitten ärsyttävään kohtaa! En pidä häirikkönä, vahinkoklikkaukset ovat aivan ymmärrettäviä :)
 
Onhan uuden foorumin toimimattomuus vain väliaikaista, onhan? Omassa profiilissa kaikki linkit ei toimi, osa lukee englanniksi, mä en tuon mukaan olis perustanu yhtään topikkia, ja kyl mä kaipaan myõs sitã päivittãin vaihtuvaa omaan raskauteen liittyvää ajankohtaisTekstiikin, ja kauanko raskauskestänyt jne animaatiot ja linkit sen raskausviikon selostuksiin. Plus että on muute raskas sivusto ainakin mun blackberrylla kâytettáväksi, tekstin kirjotus kesti yli 5 min ja kuten huomata saattaa, typoja tuli paljon koska teksti laahas niin kovasti kirjooittajan peràssä.

Hei Huuhkaja!

Foorumin pitäisi kyllä toimia jo niin kuin kuuluu.

Osa teksteistä on edelleen englanniksi, sillä olen kääntänyt niitä yksin, ja se on melko aikaa vievää puuhaa. Joten pyydän kärsivällisyyttä! Pyrin kääntämään tekstejä parhaani mukaan - hitaasti, mutta varmasti :wink

Omaan raskauteen liittyvää ajankohtaistieto löytyy edelleen samasta tutusta paikasta Omilta sivuilta (http://www.vau.fi/Community/Omat-sivut)! Koska foorumi aukeaa nyt erilailla kuin ennen, ei näitä linkkejä enää löydy foorumin etusivunäkymästä. Omat sivut ovat kuitenkin vielä tallessa! :)

Uuden foorumipohjan pitäisi olla kevyempi kuin vanhan - en tiedä, miksi näin ei ole BlackBerryllasi :/ . Toivottavasti käytettävyys nopeutuu!

Onko muilla ongelmia oman profiilin linkkien kanssa? Minun testatessani ne toimivat. Miten muilla?
 
Näköjään ei edelleenkään toimi pikalinkki popup-ikkunan kautta esim. Laskettuaika 2013 -> heinäkuiset antaa vaan errorin.. :/ Tästä muistaakseni mainittiin jo testausvaiheessa...

Hei Suhwi!

No vihdoin minä tajusin mistä tämä johtuu! Pop-up ikkunassa olevat linkit ovat linkkejä vanhalle foorumille. Poistan ne mahdollisimman pian, sillä ne ovat muutenkin aivan turhia! Alaosioihin pääsee näin:

alaosiot.jpg


Näiden linkkien pitäisi toimia. :)
 
Miten voi poistaa omista albumeista kuvan/kuvia? En ite honannu ku äske kävin kuikuilemassa...
Noi alaosasto linkit toimii moitteettomasti! :happy093.

Ja hymiöt muutes skrollaa aika ärsyttävästi itsekseen..pitää olla nopee ku on uutta hymiöö lisäämässä.. :wink
 
Kun johonkin keskusteluun vastaa niin ei näe tekstiä mihin on vastaamassa kun vastausta kirjoittaa :/ Samoin viestien lähetysajat ovat turhan pienellä viestin lopussa, kun aikaisemmin ne näkyi selkeästi siinä viestin yläpuolella, ja itse ainakin vilkaisen lähetysajan ensimmäisenä...
 
Miksiköhän, jos etusivulla kirjautuu sisään ja menee keskusteluihin, niin eipä enää olekaan siellä kirjautuneena? Profiilikuvan latausongelma lienee myös väliaikainen vaiva..... Valittelee vain että tapahtui virhe.
 
Minua harmittaa kun ketjussa on monta sivua tekstiä niin läväyttää aina tuon ensimmäisen. Aikaisemmassa oli mahdollisuus asetuksista laittaa niin että viimeisin viesti tulee ensin näkyviin, onkohan tässä mahdollista? Samoin kun palaa takaisinpäin niin aina palaa tuohon ensimmäiseen keskustelun sivuun, tietysti, eikä foorumiin....
Olin "mukana" kun tämä foorumi viimeksi uudistui, porukkaa kaikkosi hirmusti, eikä tämä ole palannut ennalleen :sad001 Tämäkään muutos ei näytä toiminnallisuutta ainakaan vielä parantaneen... Eihän näitä toistemme tekstejä voi enää edes "tykätä", paitsi toki Facessa! En todella halua sotkea omalta kohdaltani näitä foorumeita keskenään! Täällä kirjoitan asioista jotka eivät todella kuulu 95% heistä jotka ovat ystäviäni Facessa.
 
Mie selaan viestejä yleensä tuolta "uusimmat viestit" valikon kautta ni ainakin sieltä se automaattisesti hyppää ensimmäiseen lukemattomaan viestiin keskustelussa. Tai en tiiä onko joku asetus toisin tms niihin en oo koskenut.
 
Kun painan foorumin vieressä olevaa tekstiä Etusivu niin etusivu ei kuitenkaan tule näkyviin vaan Foorumi. Miten etusivulle pääsee?
 
Itellä sama vika, iha sama klikkaileeko tuota banneria vai Etusivua. Joutuu si aina ite kirjottaa osoteriville vau.fi jotta pääsee sinne etusivulle..

Muutenkin olis kiva tietää, missä mennään kadonneiden ketjujen suhteen? Eli väliaikatieto olis loistavaa ja toivottavaa, jotta vähän tietäis että onko toivoa vai ei. Kello sentäs näköjää saatu oikeeseen aikaan.
 
Kuvat tuntuis olevan kadonneet foorumin uudistumisen myötä, ois kiva saada ne toimimaan esim. masukuva ketjussa ei näy kuvat ollenkaan. Sit voiskohan nuo nimimerkit saada vaikka tuon kuvajutun yläpuolelle? olis kiva nähdä kirjoittaja heti eikä vasta viestin jälkeen. Sama homma on tuon viestin ajan kanssa sekin on vasta viestin lopussa ja mielestäni sekin olisi kiva olla viestin alussa jotenkin.
Onko muilla sama ongelma, et vau:n sivulle ja tälle foorumille pitää kirjautua erikseen molempiin?:sad001
Mie en ainakaan pääse foorumille enää vau:n kirjatumisella niin ku ennen.
 
Moikkelis! Noi hymiöt scrollaa edelleen automaattisesti sivulta toiselle..Voiskohan sille jottain tehä?Vähä ärsyttää ku yrität katella jotain kivaa hymiöö nii yhtäkkiä onkin iha eri sivu nenän eessä. Onhan siinä reunoissa ne nuolet joista voi sit sivua vaihtaa..(vaikka ne nuolet vois olla vaikka sen hymiö-ikkunan alaosassa jatkuvasti näkösällä eivätkä siellä hymiöiden päällä..) *vali vali* :)
 
Moikkelis! Noi hymiöt scrollaa edelleen automaattisesti sivulta toiselle..Voiskohan sille jottain tehä?Vähä ärsyttää ku yrität katella jotain kivaa hymiöö nii yhtäkkiä onkin iha eri sivu nenän eessä. Onhan siinä reunoissa ne nuolet joista voi sit sivua vaihtaa..(vaikka ne nuolet vois olla vaikka sen hymiö-ikkunan alaosassa jatkuvasti näkösällä eivätkä siellä hymiöiden päällä..) *vali vali* :)

I feel you - se ON ärsyttävää. Valitukset laitettu eteenpäin! :wink
 
Takaisin
Top