Painonnousu

33+5 ja kiloja tullut yhteensä 8,8. Taitaa vielä mennä kymppi rikki. :wideyed:
 
31+6 ja vähän yli 6 kiloa tullut. Ei taida jäädä kauheasti raskauskiloja, kun ei tällä tiukalla radiruokavaliolla oikein pääse lihomaan. Onneksi paino ei sentään enää ole laskusuunnassa, kun aloin olla jo vähän huolissani.
 
34+2 ja +7kg
 
Muokattu viimeksi:
33+5 ja tänään neuvolan mukaan vajaa 16kg plussaa tullut... No, mulla oli lähtöpaino pari kiloa normipainoa alhaisempi sen kilpirauhastulehdus/liikatoiminta hässäkän takia joka vasta saatiin hoitoon reilu kuukausi ennen plussaamista. Ja toki papereissa on juuri se paino mihin en normioloissa kyllä nuin vaan pääse. Keskiraskaudessa paino nousi reilusti mutta tasoittunut onneksi nyt niin ei neuvolanterkka ollu pahana vaikka pelkäsin ku radi ja kaikki.
 
33+1 ja paino +13kg. En vaa jaksa enää harmitella, sokerit hyvät ja terkkari tyytyväinen. Pieni olin ennen raskautta, mulla näköjää nousee paino vaikka syön hyvin ja liikun paljon.
 
Muokattu viimeksi:
33+5 ja 11kg. Jos tekee herkkuja mieli niin sitten syön :D Nythän se kannattaa nauttia kun kohta alkaa armoton laihdutus ja terveellisempi elämä. Mutta ei tuo nyt paljon vielä ole.
 
Viime viikon neuvolassa 32+0 ja paino noussut aika tasan 12kg. Kyllähän sen huomaa että läskiäkin on kertynyt, mutta en jotenkin jaksa murehtia moisesta. Vielä ehtii varmaan joku kilo tulla ennen synnytystä, mutta tulkoon.
 
Mä kävin tänää pojan siedätyksen yhteydessä neuvolan vaa’alla ja tasan +9kg tullu koko raskaudes. :) odotin et olis tullu yli +15kg

Nyt siis 32+4
 
Painoa nyt + 14,1kg. Ainut jännä ettei viime neuvolasta (n2viikkoo sit) oo tullu grammaakaa lisää, itse asiassa käyn kotona vaa'alla aina heti aamusta ja neuvolassa aina ollu päiväaika,jolloi ehtiny syömää ja juomaa jolloin vaakaki näyttäny enemmä. Eli periaatteessa painan nyt aavistuksen vähemmä ku n 2vk sit :O outoa :S
 
32+3 ja painoa kertynyt huikeat 4kg.. Toivottavasti nyt alkaisi kertymään enemmän, en halua olla imetyksen jäljiltä luuranko :nailbiting:
 
33+0 painoa oli kertynyt ekasta neuvolakerrasta 5 kg. Painoa ei ollut tullut yhtään lisää sitten viime neuvolan 3 viikkoa sitten. Neuvolantäti ei ollut asiasta moksiskaan kun ilmeisesti vauva oli kuitenkin kasvanut...
 
Tänään 36+0 ja painoa tullut 13,3 kg. Vähän järkytyin neuvolan vaa'alla, mut ei tää nyt vielä aivan mahdotonta ole. Kunhan jäis alle 20 kg :P
 
Makasin eilen sohvalla ja esikoinen tuli siihen vierelle. Alkoi siinä sitten läpsimään ja vaivaamaan mun paljasta reittä, ja katsoin pienellä kauhulla vierestä kun reisi hyllyi edestakaisin. Onhan tota painoa tässä jonkin verran tullut, ens viikolla taas neuvola. Edellisessä raskaudessa lähes kaikki kilot jäi synnärille (turvotusta) ja iho vaan roikkui kun pääsi kotiin. Nyt näyttäisi taas siltä että kaikki kertynyt on ihan vaan sitä itseensä, eli rasvaa :nailbiting:
 
Tänään oli neuvolalääkäri ja tasan 10kg on tullu lisää. :joyful:

35+6
 
33+3 nyt tullut yht 14 kg. Olin toki vähän alipainoinen jo alkujaan... että ei nyt vielä ainakaan niin haittaa tuo painonnousu.
 
Eilen 33+2 ja 13kg oli tullu lähtöpainoon. Mä oon oikeestaan vähän jopa nauttinu tästä, kun oon aina ollu hoikka ja vaikka yrittäny saada lihaa luitten ympärille niin ei oo tarttunu. :D
 
Eilen ku käytin esikoista päivystyksessä lääkärillä ni lääkäri sano et" ei sullakaa varmaa enää kauaa taia olla LA. Siihe ku tokasin et 5vk pitäs viel taapertaa ni töksäytti et "mie ku luulin et oot menossa jo ens viikolla synnyttää!"
Et kiva,on kyl aika mahakas olo joo...
 
34+0 ja edelleen -3kg ekasta punnituksesta. Vauva kasvaa kuitenkin keskikäyrällä :)
 
Painoa tullut nyt yhteensä 17kg... sais kyllä nyt loppua tuo nousu:scared001
 
Takaisin
Top