Painonnousu

Mulla tuli raskausaikana 13 kg, joista jäi synnärille 10 kg. Tahtotilana olisi pudottaa toinen kymppi pois kevään aikana. Tänään on viikko kulunut synnytyksestä ja kävin ekalla reippaalla kävelylenkillä. Teki hyvää:happy:
 
1.5kg koko raskauden aikana ja nyt 2vko synnytyksestä ja 9kg poissa. Saliin jäi 4kg
 
Mä en ees tiedä paljonko raskaudessa tuli, välttelin vaakaa :D Tuli mitä tuli niin hyvä olsi pudottaa enemmän kuin mitä tuli. Sitä kohti hiipien!
Vielä ei pääse vauvan kanssa ulos, kun on niin kovat pakkaset, mutta odotan kovasti, että pääsen ulkoilmaan lapsosten kanssa :) :Heartred
 
Noin 6 kg tosiaan tuli kiloja, nyt en ole vielä punninnut, mutta lapsi + istukka ja vesi yht noin 6 kg eli pitäisi olla lähtöpainossa
 
Tuli joku 5kg, synnytyksestä 11päivää ja paino kuusi kiloa vähemmän kuin ennen raskautta. :eek: mulla kyllä oli/on jonkun verran ylipainoa.
 
Odotusaikana tuli 25kg,kaks viikkoa synnytyksestä - 15kg. Ja ylipainoa on rutkasti muutenkin.
 
Tuli n. 14 kg. 6pv synnytyksestä ja paino on laskenut 5kg. Näyttäis siltä että laskee tahtiin kilo päivässä. Saas nähdä mihin tyssää. :)
 
Mulla tuli hieman reilu 20kg.. 10 kiloo jäi sairaalaan ja tasaiseen on kotona vielä tippunut.. nyt kun vielä pakkaset laskisi ja tikit paranisi että pääsisi ulkoilemaan paremmin. Turvotusta on vielä aikalailla kun varrettomat sukat jättää syvän uran nilkkoihin ja sormus puristaa..
 
Miulla tuli raskausaikana 12kg. Laitokselle jäi 7kg ja nyt kun poika on 3 viikkonen niin 1kg on enemmän painoo kun ennen raskautta. Vähän oli kyllä ylipainoo entuudestaan et tavote ois 10kg pudottaa kesään mennessä.
 
Täällä on edelleen 8viikon jälkeen ne samat 10ylimääräistä kiloa mitkä on ollu kotiutumisesta asti. Mulla kun kroppa ihan säästöliekillä kun ei saa levättyä eli nukuttua tarpeeks, ni saa vaan haaveilla kilojen lähtemisestä niin kauan kunnes tuo pieni alkaa nukkumaan sen 8h yössä putkeen..
 
Mulla tuli raskaus aikana 5,5kg. Nyt melkein kolme viikkoa synnytyksen jälkeen mult on lähtenyt 10kg. Rintatulehduksen aiheuttama korkea kuume tais toimia mulla pika laihdutus kuurina. :-)
 
Mulle tuli kaikkiaan liki 30kg painoa odotusaikana, siitä jäi n. 7kg synnärille ja sen jälkeen on tippunu vajaa kilo viikossa, kaikkiaan paino nyt pudonnut n. 17kg. Kun sais syötyä järkevämmin vois tippua enemmänkin, mut herkästi vaan napostelen herkkuja ja unohdan syödö oikeeta ruokaa.
Raskaus kilojen jölkeen pudotettavaa jäis viel n. 30kg...
 
Mulla on raskauskiloja jäljellä n.5, paino on ollut tyssänneenä ehkä viikon. Toivottavasti ei ala seuraavaksi nousta. :sad001
 
Mulle tuli 15kg raskaus aikana. Synnytyksestä 2,5viikkoa ja jäljellä 4kg. Uskon et loput tippuu ku pääsee kunnolla liikkuun. Ja toiveessa saada pois myös muutama lisä kilo mitkä tuli just ennen plussaa :P
 
Mulla tuli raskauskiloja 5kg ja nyt tasan kuukausi synnytyksestä paino tippunut 15kg. Kohta on lähteny sit esikoisenki odotusaikana kertynyt paino :D vähän pelottaa että alkaako paino sit nousta taas kun imetys päättyy..
 
Hah. Minä en ole nyt vaa’alla uskaltanut käydä. Todennäköisesti on paino noussu kun tulee tosiaan naposteltua vähän väliä kaikkea. Mutta jos nyt ei muutamaa kiloa enempää nouse niin pudotellaan ne sitten myöhemmin pois... in my dreams x) minun itsekurilla ei oo helppo homma :D
 
Mitenköhän sitä sais lopetettua ton ilta klo 21 jälkeen holtittoman karkin ja sipsin syömisen? :D
 
Juu, MIES kantaa mulle koko ajan karkkia, sipsiä, suklaata yms. enkä edes uskalla mennä vaa-alle. Lisäksi kun ollut kipeenä niin liikkuminen nollassa ja mulla on edelleen niitä liitoskipuja :sad001

Raskauskilot tosiaan jäi sairaalaan, mutta muuten ois vielä yli 10 kg
 
Miten te ootte uskaltanut käydä sairaalassa vaa'alla [emoji23] Oisin varmaan pillahtanut itkuun siitäkin.
 
Mä kävin neuvolassa vaa'alla kun käytiin siellä melkein heti kotiutumisen jälkeen
 
Takaisin
Top