Painonnousu

Mun täytyy myöntää, että mulla ei ole mitään käryä siitä, paljonko paino on noussut. :angelic: Viimeksi kun punnitsivat neuvolassa kk takaperin niin olin palannu normaaleihin mittoihin. Ens viikolla punnitaan uudestaan, niin varmaan taas viisaampi sillon. Ruokahalussa ei kyllä ole mitään vikaa.. :grin:hungry:
 
5kg tullut tähän mennessä.. varmaan tulee toiset mokomat vielä.. kun edellisistäkin. Poikaa lupailtu.
 
Rv 24+3 ja 6,5 kiloa olis tullut alusta lähtien. Ekat 13 viikkoa ruokahalu oli tosi kateissa, mut oon kirinyt tässä loppua kohden :D
 
Nyt Rv 27+3 ja painoa tullut noin 3kg. :smiley-bounce013

Vauva oli parisen viikkoa sitten jo melkein kilon, että ei pääse äiteelle ylimääräistä kertymään, kun on ahne pienokainen kyydissä. :D
 
Jaa'a. Mulla oli laskenut paino ainakin 130gr viime punnituksesta (kk sitte). :wideyed: Kovasti tenttasivat neuvolassa että MIKSI? No mistä helkkarista minä sen tiiän? Kaks lämmintä ruokaa vedän päivässä ja välipalat (ja herkuttelen). Kieltämättä nosti vähä ressi tasoa kun aloin miettimään, että onko istukassa kaikki ok ja saako lapsi nyt kaiken tarvittavan.. :eek::nailbiting:
Juniori arvioitiin kuitenkin noilla meidän neuvolan antiikki vehkeillä vastaavan viikkojaan, ennen kuin sain lopullisen hepulin. Alan läskistymiskuurille! :happy
 
Mulla ei oo paino noussut, päinvastoin se on laskenut. Rv 22+0 kun viimeksi olin neuvolassa, oli n. -4 kg. En oo sen jälkeen neuvolassa käynytkään, ens viikon neuvolassa näkee uusimmat lukemat.
 
7kg oman vaaan mukaan... viime viikolla täyshoidossa tuli vaan syötyä.. nii jo viikossa +5kg :eek:
 
Hahaaaa 13,5kg oman vaa’n mukaan tullut jo :D tulee aina ihme rykäyksinä. Saattaa parikin viikkoa sahata paikoillaan ja sit pompsahtaa pari kiloo hupstups vaik en mässäile juuri ollenkaan tai mitään. Viikot siis sen 30+. Eivät neuvolassa ainakaan moittineet vielä :D
 
Täällä on joku 5-6kg tullut mikä on mielestäni ihan maltillisesti. Nyt 31+1
 
Mites muiden painonnousu on mennyt nyt marraskuussa? Mulla kertynyt kaikkiaan 9 kg koko raskausaikana ja tänään rv 32+4. Toivottavasti ei enää kerkeäisi paljoa nousemaan. Liikunta on viimeisen kk ajan jäänyt turhan vähälle. Oon vaan niin väsynyt töiden jälkeen ja sit kuitenkin pitäisi jaksaa lasten kanssa olla ja kotia laittaa.
 
Mulla on kaiken kaikkiaan tullut noin 7 kg painoa tai oli viimeksi neuvolassa, nyt 31+4 ja tuskin muutosta tuohon paitsi on saattanut laskea kun nälkä lähti joku aika sitten..
 
+20kg plussauksesta. Nyt 33+1.kilon oli kyllä viimeks tippunut siitä mitä oli ollut viikkoa aiemmin neuvolassa mut toki myös eri vaaka :) toivottavasti nää kivut jää synnärille niin pääsis taas liikkumaan enemmän, perus arkiaskareet sen verran tuskasia hoitaa et kauheesti ei lenkkeily tai muu innosta. Ja paino nousee sitämyötä.
 
30+2 ja oma vaaka sanoo 9kg. Ja mullehan koko ajan on sanottu että tarkkaile ettei paljoa nouse. Välillä oon ollut aika tiukkana toisinaan olen syönyt surutta vähän herkkuja ja hiilareita. Nyt on siis mitat 169,5 cm ja 81, 4 kg.
 
Takaisin
Top