Painonnousu

Täällä viikkoja nyt 37+2 ja paino noussu tasan 8 kg. Aluks ei meinannu alkaa nousemaan millään ja kerkesin siitä jo huolestumaankin mut kyllä sitä nyt näköjään ihan kiva kilomäärä saadaankin kasaan.. :)
 
Vko:lle 37 päästii. +3kg! Nyt on tullu turvotusta ni viikossa kilo lisää. Oon siis valmiiksi isokokoinen, niin ihan hyvä ettei oo räjähtäny niinko aiemmin. Tässä raskaudessa todettiin raskaudenajan diapetes. Sai siitä hyvää motivaatiota pitää huoltta ruokavaliosta. Justa käytiin taas ultrassa vko 38 täynnä ja tytön arvio 3kg. Sokerit saanu pysymään kokoajan aisoissa, tästä on hyvä jatkaa synnytyksen jälkeen [emoji4]
 
Mulla tuli raskauden aikana ainakin 15 kg ja alle kahdessa viikossa synnytyksestä oli lähtenyt 10 kg. Olin todella yllättynyt,mutta kenties hoitaminen vaatii veronsa ja imetykseenkin kuluu jonkin verran, vaikka täysimetykselle ei ollakaan päästy. Mutta olen erittäin tyytyväinen tähän, nyt kun järkevä ruokavalio ja vaunulenkkejä lisää vaan niin eiköhän loputkin lähtis eikä haittais vähän siihen päälle :D
 
Täällä tuli alkuraskaudessa 13 kiloa joka putos loppuraskaudessa 7 kiloon... nyt en oo painoo kattonu mutta maha on hävinny^^
 
Mulle tuli sellainen 27 kg painoa, 8 niistä jäi sairaalaan ja omat vaatteet alkaa mennä päälle pikkuhiljaa. Meillä ei ole vaakaa niin ois kiva päästä katsomaan paljonko esim. kahdessa viikossa on lähtenyt. Nälkä on koko ajan, mikään ruoka ei riitä. Ja vielä en ole edes vaunulenkeille päässyt. Että eiköhän nuo kilot karise omaan tahtiin niinkuin ajattelinkin :)
 
Miul on tippunu 12kg 9 päivässä, viel pitäis tippua 6kiloo et ois sama paino enne raskautta. Mut herraneaika ku nyt jo tuntuu et on niin pieni olo, et en taida ees pyrkii samaan painoon mikä oli ennen raskautta :)
 
Takaisin
Top