Painon nousu

Mulla nyt 4 vk synnytyksestä ja kaikki 12 kiloa lähtenyt! En oo mitään kummempaa tehnyt, mutta meidän poika on kova syömään. :grin
 
Mulla tuli n 20 kg. 13 kg lähtenyt. 2 viikkoa synnytyksestä. Viimeset päivät lähteny n 200-300 g/ päivä, herkkua kyl menee joka päivä. Toivon et jälkitarkastukseen mennessä olisi loput lähteny..
 
Itsellä vielä kilo lähtöpainoon ja tähän mennessä -11kg lähtenyt. Sairaalassa ei lähtenyt yhtään paino kun ne pumppasi mulle nesteitä suoneen ja turvotti. 2vkoa synnytyksestä
 
minä kirin loppu raskautta kohden kiloja ja lopulta tuli varmaan n. 16 kg yhteensä raskauden aikana.. Nyt 2 viikkoa alakaa olla synnytyksestä ja 14 kg on lähteny.. Löysää on kyllä vatsalla senkin edestä :wink No kunhan sektiohaavat saadaan paranneltua niin eiköhän se hikijumpalla saada taas kiiteämmäksi. Onni on että on kuitenkin päässyt edes vähän rauhallisesti käveleskelemään heti leikkauksenkin jälkeen! :)
 
9 kiloa tuli, 12 lähtenyt synnytyksen jälkeen. On tässä kyl vielä savottaa kun olin kunnolla ylipainoinen ennen raskautta.
 
Takaisin
Top