Paino ja vartalon muuttuminen

Musta olis ihana ratsastaa :) Se ois just mun juttu. Mut turhan kallis harrastus eikä oo kyl autoakaan millä sellaiseen kulkisi, tytötki tykkäis niin paljon päästä ponin selkään.
 
No sitä! Meillä on perheessä hevonen joka saa varsan keväällä. Siksi ei voi nyt ratsastaa kunnolla. Kallista ja todella aikaavievää kaikkine hevosen hoitoineen, eli ei sitä vaan mennä ratsastamaan ja lähdetä. Ehkä sitä konin mammaloman jälkeen :) (nekin pitää sellaisen varsojensa kanssa, for real :wink).
 
Huh on kyll mun esikoinen on just siinä heppa tyttö iässä ja joskus kattelin jotain ratsastus leirejä o.O nou nou ei ainakaan tän vanhempain vapaan rahoilla :) ehkä sit joskus vuoden päästä...
 
Hihi, mä muistan kun joskus pahimmassa heppatyttöiässä siinä 9-10-vuotiaana halusin kauheasti oman hevosen ja into piukassa lueskelin kaikkia aiheeseen liittyviä kirjoja ja lehtiä. :D Vanhempien onneksi lopulta tyydyin omiin marsuihin ja "minulle nimettyyn" koiraan (ja koiriahan lapsuudenkodissani on ollut aina paljon). Ei ihan tainnut tuolloin olla selvänä mielessä kuinka paljon se hevoslysti vaatii ja kustantaa...

Hassua miten sitä tuon ikäisenä kuvitteli olevansa niiiiin kypsä ja fiksu ja olevansa täysin valmis aivan yksin esim. vastuunottoon ikioman koiran hoidosta ja kouluttamisesta. Muitan ihan ääneen päivitelleeni ja huutaneeni tuohtumustani joskus 8-vuotiaana, kun jossain koiraoppaissa kyseenalaistettiin ala-asteikäisten touhuilut yksin koiran kanssa. Jälkikäteen ei voi kuin päätänsä pyöritellä kuinka kehittymättömiä tuonikäiset vielä ovat...

Menipäs nyt OT, sori. :D
 
Meil oli lapsena hevosia ja poneja. Siis kaks kumpiakin max samaan aikaan. Viimenenki hevonen myytiin ku porukat eros ja oon vähän katkera siitä edelleen :sad001 Sen jälkee oon päässy vaan satunnaisesti hevosen selkään; ja kyllä se varmuus ja pelottomuus, mikä lapsena oli, on vaan kadonnut. Eli tunneille pitäis päästä jos aikoo hevosen selkään vielä joskus mennä.
 
Takaisin
Top