Painiarvioita

Joo nut äippä vaan kunnon mätöt päälle, kun ei tarvitse huolehtia poitsun painosta :D ja tosi kiva kuulla, että istukka toimii odotetulla tavalla!
 
Ehkä ei painosta mutta sokereista... hiukan korpee toi Radi tuomio kun en edes sen varjolla saa näitä lapsia kasvamaan! Lapsien koko haitari on 2.6-3.6 kg ja alle kolmekiloset on syntynyt rv 38 ja oli Radi (2.9kg) ja esikoinen rv 39+6( 2.9) ei radia...
Toi 3.6 kg ei ollut Radi vauva:p siis niinku oikeesti? o_O
Lääkäri vielä painotti että pidät vielä huolen näistä sun verensokereista ja se on hirveän tärkeetä että noudatat ruokavaliota, diipadaa!
 
Piti vielä lääkäriltä tarkistaa että oliko siellä oikeesti poika... ”ylimääräiset” ulokkeet taas bongattu:D
 
Hyvä kun ulokkeet löyty:grin
Ei nyt tarvii kenenkään vetää herneitä nenään, mut mä vähän kyllä kyseenalaistan koko radia. Tietty noi lääkehoitoa vaativat yms. nyt erikseen, mut on vaan jotenkin ihmeellistä että joka toinen meistä saa radituomion..
 
Minä kyseenalaistan omaa diagnoosiani! Käry kävi marginaali ylityksestä ja niitä on muutama hassu tullut (oisko 5?) koko tän mittaus ajan saatossa! Taidan himmata sokru stressiä ennestään...
 
Mä olen myös samaa mieltä, että joskus tehdään omasta mielestä turhan helposti ylidiagnosointia radista. Toki on tärkeää katsoa rasitukset riskiryhmien kohdalla ja tehdä tarvittaessa kotimittausta, mutta jos arvot ylittyy harvoin, niin eipä sen mun mielestä pitäisi olla kovinkaan fataalia. Voisin nimittäin melkein vannoa, että aika monella ei-radilaisellakin paukkuisi silloin tällöin rajat, jos tehtäisiin vastaavaa kotiseurantaa.
 
Vihdoin ja viimein sain sen painoarvion tänään 36+3 ja kirppu painoi n. 3140g. :smiley-angelic006 :D Jotenkin enskertalaisen korvaan kuulostaa hirmu isolta näille viikoille, vaikka ihan pikkusen vaan keskikäyrän yläpuolella kasvaa. Saas nähdä miten iso poika on, kun päättää syntyä. :grin Mietin että josko se radi kumminkin olis vaikuttanu vähän, vaikka kotimittauksissa sokeriarvoissa ei varsinaisesti mitään valittamista oo. No joo, myönnetään, on tullu kyllä syötyä herkkuja välillä ihan liikaa tän stressin takia mikä on asunto asioitten kanssa ollu ja niinä päivinä en pahemmin sokereita oo mittaillu. :smiley-ashamed008 Mutta nyt jos viimeset viikot skarppais tuon ruokailun suhteen.. vaikka sillä hirveesti varmaan mitään merkitystä enää tässä vaiheessa oo. :laughing002
 
Tänään 35+2 ja radin takia äippäpolilla painoarvio 2710g. Keskikäyrällä kuulemma menee ja käteen tuntui myös normaalikokoiselta. Vatsanympärysmitta vastasi hiukan pidempiaikaista raskautta, mutta sitten vastaavasti jokin toinen mitta pienempi niin sen vuoksi asettui keskikäyrälle. Kysyin vielä erikseen vatsanympäryksestä, että eikö nyt pitäisi olla huolissaan kun juuri sitähän tässä erityisesti seurataan, mutta lääkäri kuittasi että ei ole yhtään huolissaan, oli sen verran pieni heitto...
 
Onko teillä Mangusti ja äippä x5 vielä kuinka tiheästi noita kontrolleja?
 
Mulla on keskiviikkoaamuna ja jännittää ihan valtavasti niin painoarvio kuin se, että onko paikat alkanu pehmentymään :)
 
Mulla oli edellinen ultra 2 viikkoo sitten... kattoovat ainakin vielä tän kerran ja katotaan sit jatkoja...saattaahan se olla että 2 viikon päästä taas!
 
Onko teillä Mangusti ja äippä x5 vielä kuinka tiheästi noita kontrolleja?

Mulle sovittiin 39+2 päivälle jos ei ole siihen mennessä jo syntynyt. Esikoinen syntyi itse asiassa juurikin tuona päivänä. Sitten kuulemma taas ultrataan ja ihmetellään jatkoa, että käynnistelläänkö vai miten edetään.
 
Voi helevetin helevetti minkä stressin ryynin tästäkin raskaudesta sain... ultrassa siis tänään käyty ja pojalla kaikki hyvin, sykkeet/virtaukset/kasvu, kaikki! Paino arvio oli tänään 1957g ja jos kasvaa samaa kaavaa rv 40 asti niin syntymä paino olis 2.7-2.9kg... Mutta sitten se pirun istukka... yhdessä suonessa oli virtausvastukset liian isot joten 2 viikon päästä uudestaan ultraan ja matalalla kynnyksellä näytille jos tulee vuotoa, liikkeet tuntuu huonosti tai mun omat paineet alkaa näyttää härän pyllyä... hirveä huoli meidän pikku miehestä!
 
Äippä x5, voi ei :sad001 onneksi ootte hyvässä seurannassa!
 
Sitä että vauvan ravinnon ja hapen saanti saattaa jossain kohtaa käydä liian heikoksi... 2 viikkoa sitten istukan virtauksissa siis ei ollut mitään vikaa:eek: toistaiseksi pätkä kuitenkin voi hyvin:Heartred seuraava ultra 3.9 rv 37 aattona... huolta pukkaa:sad001
 
Takaisin
Top