* P O K S *

Mä oon laskenut ilmeisesti alunperin vähän väärin, laskurin mukaan tänään on jo 8+0 :)


Muoks: oon ihan kujalla tän laskemisen kanssa :D. Lääkäri laski tänään, oikeesti vasta 7+4. Ja tarkka tieto, koska alkio siirrettiin.
 
Muokattu viimeksi:
Aashiqui eikös sul o vast huamen poks-päivä jos kerta LA on 28.12?!?
Koska miälestäni mul on tänää 5+0 ja la päivää aiemmin...:)
 
Aashiqui eikös sul o vast huamen poks-päivä jos kerta LA on 28.12?!?
Koska miälestäni mul on tänää 5+0 ja la päivää aiemmin...:)

Eiks se riipu myös kierron pituudesta? :) mul on vähän eri laskuja eri laskureissa eli en oo varma. En oo siis yhtään varma kyl tosta la päivästä.. Joku laskuri näyttää 26. Joku 27 ja joku 28.. Niin ja en oo 100% varma myöskään edellisten menkkojen alkupäivästä eli vähän mututuntumalla mennään :wink
 
Muokattu viimeksi:
Riippuu toki mutta sillon myös la on eri...siis jos la on maanantai (eli silloin 40+0) niin viikot vaihtuu aina maanantaisin...
Eli jos pidät LA:na 28pvää niin sun viikot vaihtuu torstaisin :)
Mut ei kai se oo niin justiinsa...
 
Riippuu toki mutta sillon myös la on eri...siis jos la on maanantai (eli silloin 40+0) niin viikot vaihtuu aina maanantaisin...
Eli jos pidät LA:na 28pvää niin sun viikot vaihtuu torstaisin :)
Mut ei kai se oo niin justiinsa...

Tää on kaikki mulle uutta ja ihmeellistä. :) Menee hetkinen ennenkuin ymmärrän kaikki noi laskutavat. :D En nyt viiti alkaa siirtelemään sitä la koko ajan vaan ehkä odottelen ainakin sinne neuvolaan ni ne osaa auttaa. Käsittääkseni mun edelliset menkat alkoi 21 tai 22 päivä maaliskuuta eli saattaa hyvin heittää toi mun arvio. :)
 
Kun odotin esikoista, niin oli sama LA kuin toisella foorumilaisella. Laskettiin poks eri päivästä jatkuvasti :grin Päätettiin sitten yhdessä olla eri mieltä laskupäivästä :wink Nytkin taitaa joillan tässä ryhmässä olevilla olla sama LA mutta eri poks päivä :) Omasta mielestä se ei ole niin tarkkaa:p Kunhan nyt jossain siinä kohtaa. Harvempi vauva oikeesti tulee laskettuna päivänä, niin riittää kunhan tietää suurin piirtein missä mennään.
 
Ja sit ultrasta viimeistään tietää, että missä päivässä mennään :) Mulla helppo kun varhaisultra oli pe ja silloin oli tasan 6+0, niin uusi viikko poksahtaa aina perjantaisin (kuten myös esikoisesta, joka sitten syntyi torstaina viikolla 36+6 :) )
 
Mä en nyt oikein tiedä laskisinko varhaisultran vai neuvolan mukaan :D Neuvolan mukaan 8+1 ja ultran 7+4
 
Muokattu viimeksi:
Takaisin
Top