P O K S ! ! !

4+0 poks poks mulla maha on selvästi turvoksissa ihan niin kun esikoisenkin kohalla hyvä pömppis ei se muuta voi vielä olla :rolleyes:
 
5+0! Miksi musta ei yhtään tunnu olevani raskaana? Ei mahan möhötystä ja painavampia rintoja kummempaa. Esikoisen kohdalla pidättelin tässä kohtaa jo oksennennusta.

Miulla ei ees rinnat oo painavat tuntuiset. Jos en ois plussannu ja menkat jääny pois niin en tietäis olevani raskaanakaan, mut samoin oli esikoisesta. Vielä niitä oireita ehtii tulemaan!
 
5+0! Miksi musta ei yhtään tunnu olevani raskaana? Ei mahan möhötystä ja painavampia rintoja kummempaa. Esikoisen kohdalla pidättelin tässä kohtaa jo oksennennusta.

Samoin yhtään ei tunnu että olis raskaana, mutta eiköhän noista raskauspahoinvoinneista ehdi vielä "nauttia" ihan tarpeeksi myöhemmällä viikoilla. :wink
 
Täällä on ihan hirvee väsy rantautunu en tiiä onko koko syy tää odotus ( häthätää viikolla 5 mennään), kahvia yritän juua vaan sen 2-3 kuppia päivässä, esikoinen kekkuloi joka yö et sekin vaikuttaa ja mun elämässä välillä oon vaan tosi tosi väsy vaikken ois raskaanakaan. Ei tämmöistä väsyä ollu viime odotuksessa.

Muistaakseni viikolla 9 raskausoireet on pahimmillaan ja hormoonitasoja korkeimmat. Tarkotan siis alkuraskauden oireet eli pahoinvointi.
 
Takaisin
Top