päivätyö

maaliskuu<3

Oman äänensä löytänyt
oletteko te perheelliset päivätöissä?

itse olen lähihoitaja ja 3 vuorotyö. Olen nyt raskaana ja äitiysloman jälkeen en todellakaan suostu jatkamaan 3 vuorotyötä, kun on oma pieni lapsi. Haluan olla lapsen elämässä ja viettää perhe aikaa ne kaikki viikonloput ja juhlapyhät mitkä olisin lähihoitajana töissä.

Mihin voisin kouluttautua tai hakeutua töihin äitiysloman jälkeen? Ei mielellään monivuotisia koulutuksia.
Päivä ja arkityö siis hakusessa, mutta ei ehkä mielellään päiväkoti työtä kuitenkaan.
 
Ekana tuli mieleen päivätoiminnat, en tiiä missä päin suomea asut mutta noita kyllä on aikalailla joka puolella.:) Tai mitä mieltä oisit esim. ajanvaraus tms toimistotyöstä mitä lähihoitajat voi tehä? Jonkin verran tuttuja lähihoitajia on ajanvarauksessa ja omahoitotarvikejakelussa, jossa työ on mun käsittääkseni 8-16 työtä. Tai joskus jotkut yksityiset klinikat tai sairaalat, jotka on auki vaan sen 8-16 tai 9-17, etsii lähihoitajia. :) itse teen lähihoitajana kaksivuorotyötä, ja varmaan kun oon synnyttäny ja mammaloman pitäny niin samaan työhön palaan. :) toivottavasti oli jotain apua :)
 
Takaisin
Top