Päivän plussat ja miinukset

elmiina

Sanavalmis juttuseppä
Huhtikuunmammat 2014
Päivän plussia ja miinuksia jakamaan! :)


+ Hyvin nukuttu yö eilisen päikkäreistä huolimatta
+ Ohrarieskaa (itse leivottua)

- Talon lämmitys ei pelaa ja tääl on aivan liian kuuma ku joutuu pitää täysillä et toimis edes jotenkin. Hikoilen kuin sika.
- Viikko ilman seksiä on aivan liian pitkä aika. Jos tuon miehen ylipäänsä sais parin päivän lähentelyn jälkeen tänään selälleen niin joutuu kuitenkin möhömahasta ja saunan lämpötilasta huolimatta ite tekemään kaikki. Ja happi riittää eikä tuu edes hiki, varmaan kuolen siihen touhuun mut ei kestäis enää ilmankaan.
 
+ Täälläkin viimeaikaisella mittapuulla hyvin nukuttu yö!
+ Ööööö.... Ehkä mä palaan näihin plussiin vielä.... :wink

- Voisko tää jo tulla?
- En jaksanutkaan lähteä leffaan, huomenna 'uusi yritys' ja tietäähän sen miten siinä käy
- Naapurit
- Öisin hikoilen ihan tajuttomasti ja tissit vuotaa maitoa, niin että lakanat on kamalan näköiset jos ei käytä liivejä (ja liivinsuojia) mutta liivit on kamalan epämukavat kun on tottunut nukkumaan ilkosillaan
- Miljoona pikkuasiaa vielä tekemättä. Hirveä levottomuus ja kaikkea 'pitäis tehdä', mutta mitään ei saa aikaan.
- En saa kerättyä rohkeutta blogin perustamiseen
- Suku, suku ja vielä kerran suku
- Tekee mieli liikkua, mutta liikkuminen on tuskaa


Nojoo... ehkä mä vaan puen päälle ja lähen sinne kauppaan... Miinuksia tuntuu kertyvän ihan liikaa tässä kun miettii! :D
 
+ vaikka la on ensiviikolla, olen ollut liikkeellä ihan normaalisti tänään
+ pikkuinen liikkuu taas paljon, eilen ja edellispäivänä oli hieman vaisumpi
+ vaikka unta on vaikea saada alkupuolesta, saa kuitenkin loppupäästä nukuttua hyvin


- ruuhka ja se, että joutuu viimeisillään raskaana olemaan se joka väistää korkokenkäilijöitä :sad001
- jatkuva miettiminen siitä, tihkuttaako mahdollisesti lapsivettä vai ei
- kassa, joka paiskoi ruokatavaroita hihnalle (itsekin ollut kassalla töissä, eikä tulisi mieleenkään kohdella noin huolimattomasti asiakkaan ostoksia) joo, tässä ehkä päivän niuhotus. :wink:grin
- niin ja meinasin jäädä liukuovien väliin. :mad:
 
+ sain vihdoin toimivan kaukosäätimen boxiin
+ sain mieheltä kunnon halin, just kun tarvitsin sitä eniten

Kaikki muu onkin sitten mennt tänään päin sanonko mitä, enkä edes viiti aloittaa miinuslistaa! :violent006
 
+ pääsen äitin ja isin luo kylään :)
+ tälle päivälle on paljon suunnitelmia ja kivaa tekemistä
+ omiin synttäreihin enää 2 yötä! olo on kun pikkulapsella, en edes muista millon olisin viimeks ollu innoissani omista synttäreistäni!

- masua kiristelee ja kutittaa kun se on vihdoin ruvennu kasvamaan hirveetä vauhtia
- närästys heti aamusta!?
- tuntuu vähän siltä että saattaisin olla tulossa kipeeks (mutta taistelen kyllä sitä oloa vastaan!)
- uneton yö takana ja aika sekava fiilis
 
+++ Mies tuli kotiin :hug003
+ Pannukakkua puolella sokerilla ja puolella rasvalla (kookosöljyä) sekä
+ ihan itse keitin pakastemarjoista kastikkeen eikä kaupan sokerihilloa
+ Ei oo enää kotona kuuma!

- Nysse lämmityksen termostaatti kosahti kokonaan ja se on käryttäny 140-asteista kasviöljyä kunnes vikavirtasuoja o lyöny sähköt koko pannuhuoneesta ja lyöny tuuletuksen poikki, kaikki käryt sisään (hirvee katku :puke_l)
 
+ Vihdoin ja viimein, vuosien odottamisen jälkeen, saan uudet (tai eihän ne enää ole uudet) lamput kattoon!
 
+ Meidän tyttö saavutti tänään 1kg painon! (Syntyi 14.1. rv 28+0 ja painoi syntyessään 595g)

- Tytöllä todettiin tänään eka infektio - CRP oli 13. Onneksi hän on kuitenkin virkeä ja hyvävointinen, ja antibiootit aloitettiin heti.
 
Nää on kyllä jo huomisenkin plussia ja miinuksia, mutta...

+ pääsen vanhempien luota takas omaan kotiin ja rakkaan kainaloon
+ mulla on synttärit huomenna
+ tuntuu jo ihan keväältä!
+ viisaampien neuvosta kokeilin istuskella jumppapallolla sohvan sijaan ja tuntuu siltä että selkä on paljon vähemmän jumissa ja jäykistyny!

- päätä särkee sokeripitosten ruokien takia, synttäreiden varjopuolia
- rahat on ihan loppu, buu :sad001
- en osaa nukkua vierassängyssä
 
+ Koko viikonloppu löhöilty kiireisen viikon jälkeen, ah!
+ Tehdään vohveleita innokkaan 3v apukokin kanssa

- Lapsi on flunssainen
- Tuleva kiireinen viikko ahristaa

(Ihana ketju! :) )
 
+ sain aamulla karvakaverit kainaloon hetkeksi nukkumaan

+ karvaisten ja äitini kanssa iiiihana lenkki joen jäällä jutellen kaikesta

+ äiti rakas oli KEITTÄNY riisipuuron tinkimaidosta aamupalaksi

- piti lähteä kotoa kotiin ja tiesin ettei mies ole laittanu tikkua ristiin minkään asian kanssa

+ oli se imuroinu alakerrannan ja pessy mun työvaatteet

- jouduin heti kotiin tultua peseen pyykkiä pari koneellista ja imuroimaan yläkerran ja viikkaamaan miehen pesemät pyykit pois

- jumalaton nälkä mutta eihän täällä ruokaa saa jossei sitä itse tee
 
+ kävelylenkki eilen
+ mies yhä kotona :Heartred
+ 31+0, kohta enää 2kk laskettuun

- mies on kotona kun o flunssassa ja tosi huonona
- johan mie oon iteki ollu viikon terve edellisen 3 viikon flunssan jälkeen eli kai täs menee taas 3-4 viikkoa ennen kuin on kunnossa (ei ees se flunssan inhottavuus vaan se kuinka supistusherkäksi se saa ettei mitään voi tehdä)
 
+ Alakerran katto maalattu.
+ Koko pirtti siivottu.
+ Pötsi täys hyvää sapuskaa! :)

- Pari tyyppiä ottaa päähän niin hemmetisti, että meinaa täysin pilata kaikki hyvätkin asiat tässä päivässä!! :mad:
 
+ Ihan naurettavista yhden tunnin yöunista ja 4-5h päiväunista huolimatta oon ollut yllättävän työkykyinen tänään. :)
+ Vauvan vaatteet on vihdoin lajiteltu ja kaapissa
+ Vauvan sänkykin on nyt pedattu valmiiksi
+ Löysin tiistai-illalle mielenkiintoista menoa! Aktiivinen synnytys Ry pitää ilmaisen keskusteluillan Hyvinkäällä

- Hirveä kasa kestovaippoja odottaa vielä lajittelua, eikä kyllä yhtään inspiroi...
- Ahdistaa jotenkin ihan kamalasti, kun vauvavaatteista iso osa on miehen siskolta ja se siskon mies on vaimonhakkaaja
- Pitäis jaksaa vielä laittaa paikoilleen kaikki kirjat, kosmetiikka, musiikki ja muu tavara
- Hoitopöydätkin pitäis petsata loppuun
 
+- Flunssaan lohtujäätelöä puol litraa ja kuusi bastogne-keksiä päälle ja päivälliseksi einespizza! Nam / yök. Onneks tuli nii huono olo ettei varmaa taas hetkeen tartte.
 
+ Olen saanut kirjat, levyt ja vähän muutkin kamaa laitettua paikoilleen.
+ Nukuin yllättävän hyvin, vaikka se toissayö oli ihan katastrofi
+ Naapurin koira on pysynyt poissa tontilta jo viikon!
+ Pyykkiäkin olen saanut hyvin pestyksi

- Vielä olis kamalasti pientä tekemistä ja laiskottaisi ihan kamalasti!
 
+ ihana pieni poika leikkii iloisena lattialla ja nauraa äidille
+ maanantai pyhitetty lekotteluun, kun sunnuntaina siivosin :wink

-polvi on pipi
 
+ Makaronilaatikkoa, iso annos, pakkaseen asti
+ Siivosin keittiön tasot
+ Aini, tilasin eilen uudet paistinpannut ja kattilat keittiöön, toivottavasti tulee hyvät!

- Mies lähti sit sairaalaan tutkimuksiin ton flunssansa kanssa (ollu kipeenä joulusta asti ja nyt ihan voimat pois)
- Ei tää omakaan flunssa oo menny sen paremmaksi ja lämmitys (ei) pelaa tällä kertaa nii päi et tääl o iha pirun kylmä.
- Sanoinko jo että FLUNSSA? Prkl.
 
+Ihana koiranpentu telmii kotona!
+sain hoidettua yhden asian mitä olen vitkutellut.

-väsyttää ihan hitosti
-epätietoisuus onko raskaana vai ei.
-se että on niin pölhö, ettei uskalla tehdä testiä.
 
Takaisin
Top