Päivän piristys

Autumn daydream

Kommentoinnin ninja
Syyskuunmammat 2014
Tammimammat 2017
Aivan samaa mieltä olen Autumn daydream kanssasi :) meilläkin tuli juuri ensihymyt vauvalta ja on kyllä unohtumaton hetki! Ja esikoisen kikatus pistää naurattamaan väkisin itseäkin :)
 
Hyvä ketju! :) Välillä tekee hyvää valittaa oikein kunnolla ketutukset pois mutta hyvä on muistaa huomata myös positiivisia juttuja.

Vauvan hymy hoitopöydällä tosiaan helpottaa aamulla saamaan unihiekat silmistä. :)
 
Meillä kun suuta pyyhitään paperilla niin se on kauhean hauskaa ja hymy ja nauru irtoaa aina sillon :)

Sent from my C6903 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä sain eilen jo useamman hymyn ja lisäksi neiti on ruvennu jokeltelemaan. Ihanaa! :Heartred
 
Kahvin juominen rauhassa on yksi päivän piristys silloin kun onnistuu,maistuu kyllä pirun hyvältä! :D Huomasin myös että vauvan kanssa voi käydä lounastreffeillä kavereiden kanssa,nukkuu hyvin vaunuissa.Saa syödä rauhassa ja joku muu on pilkkonut salaatit. :)
 
Joo kantsii nyt nauttia ihanista lounashetkistä, sit taaperon kanssa on syötävä niin äkkiä ettei ehdi huomata mitä söi.. :p ja vähitellen lounas muuttuu kahviksi- mut siitä voi sitten nauttia siemaus kerrallan kun on nopeampi toteuttaa..
 
Jostain syystä meidän molemmat muksut käyttäytyy hyvin kun ollaan jossain mammatreffeillä tai kaupoissa. Kotona sitten itketään ja kiukutellaan. Pitää vissiin lähteä useammin jonnekin kyläilemään. :)
 
Tänään tuli kuukausi täyteen! Hymyjä ja muuten velmuja ilmeitä tulee jo päivittäin, mutta hauskinta on seurata, kun tyyppi on alkanut jo ottaa muutamana päivänä katsekontaktia leikkikaaren pehmoihin, lelulehmään ja huovutettuun norsuun. Karjahtelee niille välillä kuin pitäisi tiukempaakin jöötä :-D

Päivän piristys oli myös parin tunnin vaunulenkki tuolla kirkkaassa kuulaassa ulkoilmassa. Tosin sen piristyksen päälle vedettiin kolmen tunnin päikkärit kumpikin, ja taitaa yöunikin tulla aika helposti.

Oon huomannut, että tämä on toisten sylissä itse rauhallisuus, mutta mun syliin palattuaan aloittaa yleensä kunnon jumpat ja venkoilut. Ajattelin ottaa tämän merkkinä siitä että silloin sillä on turvallinen olo (ero siis sama kuin kotona vs. vieraassa paikassa).
 
Meidän isosisko piti tänään ensimmäisen kerran vauvaa itse sylissään :Heartpink toki me vanhemmat pidettiin kiinni kanssa eli käsipareja oli paljon vauvaa hellimässä ja vauva katselikin silmät ymmyrkäisinä koko touhua... isosiskon silmät loisti ja asiaa olisi sittemmin tarvinnut toistaa pitkin iltaa :)
 
Syyskuinen ehkä maidon tuoksu pistää vauvalla jalan vipattamaan. :)

On tosiaan hauska seurata kuinka vauva jo tarkkailee leluja ja hymyilee niille. :)
 
Täällä sama et muiden sylissä vauva on tosi rauhassa, mut mun sylissä hirvee huitominen :D
 
Mä meinasin eilen illalla tikahtua nauruun, kun meidän poika on oppinut komentamaan. Nostin hänet tissiltä omaan sänkyynsä ja hän heräsi siirtämisestä. Oli kuitenkin tosi uninen, joten jätin hänet pinnasänkyyn, jos vaikka olisi nukahtanut itsekseen. Hetken hän siellä makoili ja vähän känisi, mutta annoin hänen vaan olla. Kun pieni käninä ei tällä kertaa saanutkaan äitiä reagoimaan, hän huudahti kovaa kerran ja jäi odottaman hiljaa. Kun vieläkään ei tapahtunut mitään, hän huudahti uudelleen. Kolmannella kerralla sitten nostin hänet viereeni tissille. Tänään päivällä hän on käyttänyt samaa äänenpainoa, jos reaktiot eivät ole olleet tarpeeksi nopeita. :Heartred
 
Täälläkin iloitaan hyvistä yöunista jotka kruunasi rauhassa juotu aamukahvi vauvan jatkettua uniaan!

Sunnuntai-ihanuutta oli myös saunominen rauhassa.Löylyissä ehti mietiskellä syntyjä syviä ja on se vaan käsittämätöntä miten me ollaan voitu tuollainen pieni ihme saattaa maailmaan!Omia vanhoja vauvakuvia vertaillessa ihmetyttää että joku ihminen tässä maailmassa on mun ja mun miehen molempien näköinen.Vauvaonni on mulla herännyt enemmän vasta nyt kun alun hurja väsymys ja mielialan heittelyt ovat helpottaneet.Nyt päästään pienen ihmettelijän kanssa maailmaa tutkimaan!
 
Takaisin
Top