Päivän fiilis

Hyvä fiilis, flunssa alkaa taittua vihdoin ja sain yön nukuttua :) Hyvää musaa ja herkullinen brunssi kruunaa aamun.
 
V ä s y t t ä ä . Onneks lomaan on enää 2 päivää! :smiley-bounce016
 
Mulla toi Unbornheart doppler on toiminut ainoastaan kerran "kunnolla" eli mittasi sykelukuja noin minuutin, ilta-aikaan. Mitään sykeääntä en oo kuullu. Muut kerrat joku satunnainen puolen sekunnin sykelukemavilahdus ja sit ei mitään. Mulla on istukka edessä mut luulis silti jotain kuuluvan kun on jo 17+5.

Varsinainen huolenaiheuttajalaite.

Samaa mieltä! Kävin aamulla avoneuvolassa kuuntelemas äänet. Hyvin kuulu + kauhee kolina. Kuulemma potki niin kovaa, et kolina kuului. Kysyki, et enks mä tunne mitään, mut en kyl tunne :) välillä kuvittelen tuntevani, mut tosiaan uskon kuvittelevani:)
 
Mäkään en Nipanderi tunne vielä mitään! Jotain sellasia pieniä tuntemuksia jotka vois olla suolistojuttuja. Ennen kuin varmaksi tiedän ett ois liikkeitä, pidän niitä suolistojuttuina...
17+5.
 
Paska fiilis. Mies haukku kun oon muka kokoajan puhelin kädessä, toivoo et tekisin jotain itelleni mielekästä. Hän ite kalastaa sillä aikaa kun hoidan meidän yhteistä lasta. Mielekäs tekeminen ois lähtee vaeltamaan mut se ei liitoskivuilta onnistu joten tekemistä ei paljon oo sillon ku poika nukkuu muuta kun sit foorumilla jutustelu, mut sehän ei miehelle käy :sad001
 
Ihan toistaitoinen olo koko päivän... Sokerirasitus aamulla, ja olihan kokemus. Liemi meni alas ongelmitta, mutta puolen tunnin jälkeen kyykin vessan lattialla ja nieleskelin oksennusta. Tuon kohtauksen jälkeen onneks olo helpotti loppuajaksi. Mutta kokeen jälkeen hain kaupasta evästä ja söin ne melko nopeesti kotimatkalla ajaessa. Big mistake! On siinä kyläläisillä ollu ihmettelemistä, kun oksulammikoita useampi keskellä tietä :sick006 ...(sori, jos liikaa infoa :shy:)
 
Mulla kävi sokerirasituksen jälkeen myös niin että äkkiä jotaki syötävää ja sitten oksentamaan :hungover:
 
Hmm, voihan persus, yks (!) aurinkoinen päivä ja selkä ihan punainen!!! Murr!! Ajattelin et mikäpäs siinä vähentää vaatetusta, olis ehkä lauantain häissä vähän rusketustakin. VIRHE
 
Hmm, voihan persus, yks (!) aurinkoinen päivä ja selkä ihan punainen!!! Murr!! Ajattelin et mikäpäs siinä vähentää vaatetusta, olis ehkä lauantain häissä vähän rusketustakin. VIRHE

Mulla on iho herkistyny auringolle tosi paljon nyt raskausaikana. Paloin ekan kerran jo toukokuussa käsivarsista ja selästä. Ja kädet ei ikinä pala!:grin
Tästä viisastuneena oon rasvannu korkeilla suojakertoimilla aina ku aurinko paistelee! Tosi herkästi silti alkaa punottamaan.
Hormonit:arghh:
 
Hyvä fiilis tänään. Mies on esikoisen kanssa leikkipuistossa ja itsellä on rauhallinen aamupäivä ja treffit kaverin kanssa. Iltapäivällä mennään perheenvoimin Helsinki Pride tapahtumaa juhlistamaan, oikein mukavaa :)
 
Hyvä fiilis.. aamuvuorosta tulin kotiin juuri ja mies oli järkännyt vapaa illan (lapsi mummolassa) :)
 
Ihana aurinko, vihdoinkin kesän tuntua! Oon vanhemmillani ja kohta lähden isäni kanssa mattopyykille. Ukon heitin aamupäivästä bussiasemalle ja siitä meni Hämeenlinnaan keikalle :rolleyes:
 
Mummoni on sairaalassa, eikä saa varmaankaan enää olla tässä elämässä kiinni pitkään... Tilanne vaikuttaa erittäin huonolta. Ei ollut tässä maailmassa kun kävimme katsomassa, ei pystynyt puhumaan ja hengityskin huonoa. Tuska on raastava. Elämä jatkuu, vaikka nyt tuntuu että ei taida oikein jatkua.
 
Voi Lady19 osannotot :sad001

Itseänikin pelottaa et mummoni ei ehdi kuulla tulevasta vauvasta saatikaan nähdä :sad001 monisairas 83vuotias ja ajoittain huonossa kunnossa :sad001 vielä en uskalla kertoo, vasta rakenteen jälkeen, ku jos jotain sattuis niin hän ei kestäis sitä surua :sad001

Voimia teille :Heartred
 
Päivän fiilis on väsynyt mutta iloinen! :) neljä tosi aikaista aamuvuoroa takana! Huh.

Meillä on suvussa miehen puolelta vanhin isoisovaari 104v :) alkaa olla huonossa kunnossa, mutta katsotaan saisiko hän nähdä myös tulevan pikkuisen.
Myös mun ja miehen kaikki isovanhemmat elossa. Mä en oo ikinä ollut hautajaisissa ja oon aika varma, et jossain vaiheessa lähtee samoihin aikoihin useampi tärkeä:sorry:
 
Kiitos osanotoista. Elämä on arvaamatonta. Meillä ei aina ole ollut kovin hyvät välit, mummon arvaamattomuudesta johtuen, hän on sairastanut paljon elämänsä aikana ja varmasti särkylääkkeiden käyttö on jättänyt vaikutuksensa. Mummo ei myöskään tiedä (saa koskaan tietää) vauvasta.. hän ei välttämättä olisi ottanut sitä hyvin. Jos hän tokenee (mitä emme usko, saattohoito suunnitteilla) niin sitten aion kertoa. Raskaita päätöksiä.
 
Sain tietää pari tuntia sitten että mummo on lentänyt taivaaseen, nyt ei ole kipuja, kaunis päivä matkata taivaaseen :Heartred Lepää rauhassa mummo :Heartred
 
Takaisin
Top