Päivän fiilis

Voi ei!!! Et ois muistuttanut!! :sad001 Mun pitäis myös mennä nyt, mut en vaan pysty... Se on niin kauheeta ja nukuin melkeen koko päivän sen jälkeen viimeksi, et en mielelläni menis töihin tuon jälkeen, mut en halua vapaapäiväänikään uhrata!!! :sad001

Mä nukuin kahet päikkärit! Iha kauhee tärinä oli ku ekoilta heräsin, heikotti tosi paljon. Nesteytys + ruoka ja lisälepo auttoi. Illaks viel töihin ni oli kyllä aikamoinen olo:grin nyt jo parempi.
 
Miks toi sokerirasitus on noin rankkaa keholle? Tai siis onks se ihan yleistä että vointi on noin tööt sen jälkeen?
 
Ei mulla kyllä ollut mitenkään sietämätöntä. Söin välipalaa ja join vähän vettä ja töissä meni loppupäivä oikein hyvin. Varmaan riippuu aika paljon siitäkin, miten pahoinvoiva vielä on.
 
Päivän fiilis on että ketuttaa oikein kunnolla. Ihminen, jonka ei millään tavalla pitäis tietää mun raskaudesta tietää siitä kuitenkin ja ainoo vaihtoehto on että joku on käynyt katseleen mun tietoja. Soitin tänään tietosuojavaltuutetulle ja pyysin tietojeni lokitiedot tarkastettavaksi. Muutenhan tämä ei haittaisi mutta tämä kyseinen ihminen aloitti samantien niin hirveän kiusanteon että tästä on mukava ja stressitön odotusaika kaukana. *Tähän kaikki maailman kirosanat ja manaukset* :banghead:

Ei, inhottavaa! :sad001 miten se sua kiusaa?! :sad001
 
Miks toi sokerirasitus on noin rankkaa keholle? Tai siis onks se ihan yleistä että vointi on noin tööt sen jälkeen?

Oliskohan sama ilmiö kun muutenkin ison hiilarimätön jälkeen, itellä ainakin esim. iso pasta-annos tuo unen samantien..
 
Jos on herkkä sokereiden heittelylle kehossa niin voi olla tosiaan rankka kokemus ja pilata koko päivän. Se sokerilitku tosiaan vastaa yhtä täyttä ateriaa energiamäärältään, joten se on aika paljon paaston jälkeen. Itelle se ei onneks niin pahasti vaikuta, viimeks meinasin sen annoksen jälkeen nukahtaa, mut sit alko pikkuhiljaa helpottamaan. Ja ihan hirvee jano oli koko ajan.
 
Mä viime raskaudessa toivuin siitä ihan ok. Kun sai vähän syötyä ja juotua, niin olo alkoi pikku hiljaa normalisoitua. Nukuin kyllä päikkärit, mutta nukuin silloin muutenkin aina mahdollisuuden tullen :grin
 
Mul oli viime raskaudessa alusta asti mystinen kyky nukahtaa sohvalle heti ku vaa laitoin silmät kiinni :hilarious: Nyt harmittaa kun ei enää ole sitä taitoa, se kans yks syy lisää epäillä et ois tyttö tulossa. Unta kyllä tarvis saada, tuntuu et mikään ei riitä. Ja katkonaista on ton taaperon kanssa nukkua.
 
Mä taas heräilen vähän kaikkeen aamuyöstä ja tosi vaikea nukahtaa uudelleen :confused:
 
Tän päivän fiilis tulee olemaan todella väsynyt... kivasti loppui uni yhden aikaan :sad001
 
Tänään olo on melko rauhallinen ja tasainen, ainakin näin aamusta. Vähän väsyttää, ja ei haluaisi nousta ylös. Kuitenkin, myös pieni iloisuus kukkii jossain mielensopukoissa...
 
Ei, inhottavaa! :sad001 miten se sua kiusaa?! :sad001

Pääasiallisestihan se kiusanteko kohdistuu tohon mun siippaan. Turhia oikeusjuttuja, yrityksiä viedä luottotiedot, uhkailua, haukkumista. Mitä nyt tommonen katkera ex-nainen voikaan keksiä. Miehellä on kohta mahahaava, ellei oo jo, ja taas tuli ilmotus että oikeuteen mennään. Meillä ei oo varaa palkata asianajajaa eikä olla oikeutettuja oikeusapuunkaan, niin joudutaan kaikki vastineet sun muut laatiin itse. Oon niin vihanen tälle systeemille siitä että se antaa mahdollisuuden tämmöseen kiusantekoon, ja mahdollisuuden sille katkeralle exälle kostaa isälle lapsen kautta.

Viimeset puolivuotta on siis ollu melko rauhallista exän osalta kunnes nyt taas näköjään osu kakka tuulettimeen.
 
Muokattu viimeksi:
Pääasiallisestihan se kiusanteko kohdistuu tohon mun siippaan. Turhia oikeusjuttuja, yrityksiä viedä luottotiedot, uhkailua, haukkumista. Mitä nyt tommonen katkera ex-nainen voikaan keksiä. Miehellä on kohta mahahaava, ellei oo jo, ja taas tuli ilmotus että oikeuteen mennään. Meillä ei oo varaa palkata asianajajaa eikä olla oikeutettuja oikeusapuunkaan, niin joudutaan kaikki vastineet sun muut laatiin itse. Oon niin vihanen tälle systeemille siitä että se antaa mahdollisuuden tämmöseen kiusantekoon, ja mahdollisuuden sille katkeralle exälle kostaa isälle lapsen kautta.

Viimeset puolivuotta on siis ollu melko rauhallista exän osalta kunnes nyt taas näköjään osu kakka tuulettimeen.

Ei helvetti! Siis ei pysty ees kuvitella millast helvettii käytte läpi! :sad001 niiiin niin epäreiluu! Pistää niin vihaks! Toivon niin että kaikki kääntyis parhainpäin ja pääsisitte eroon siitä! :mad:

Toivottavasti edes vähä pystytte rentoutuu ja nauttimaan tulevasta :Heartred

Ja mäku luulin et jotain perus työpaikka kiusaamista :sad001
 
Pännii!! Pidin itseäni tyhmänä kun joku kk sit hankin kotidoplerin! Kun sain sen kotiin, suutuin itselleni ja hautasin sen laatikkoon:) (meillä pääsee avoneuvolaan kuuntelemaan sydänääniä joka arkipäivä ja luotan ammattilaiseen tässä asiassa huomattavasti enemmän kuin itseeni)! Tänään sitten kaivoin vehkeen esille ja ajattelin et kokeillaan. En kyl saanu sil mitään kuuluville! Eipä jääny ku paska fiilis, niinku alunperin pelkäsinkin. Nyt kyl päätin et myyn sen vehkeen, ku se on alusta asti mua ärsyttäny ja painun neuvolaan kuuntelemaan niitä ääniä!
 
Pännii!! Pidin itseäni tyhmänä kun joku kk sit hankin kotidoplerin! Kun sain sen kotiin, suutuin itselleni ja hautasin sen laatikkoon:) (meillä pääsee avoneuvolaan kuuntelemaan sydänääniä joka arkipäivä ja luotan ammattilaiseen tässä asiassa huomattavasti enemmän kuin itseeni)! Tänään sitten kaivoin vehkeen esille ja ajattelin et kokeillaan. En kyl saanu sil mitään kuuluville! Eipä jääny ku paska fiilis, niinku alunperin pelkäsinkin. Nyt kyl päätin et myyn sen vehkeen, ku se on alusta asti mua ärsyttäny ja painun neuvolaan kuuntelemaan niitä ääniä!

Mitkä viikot sulla nyt on? Mä oon löytänyt vauvelin vasta vk verran tuosta ylempää.. aiemmin sai painaa "häpyluun alle" että sai kuuluviin mun sykkeen alta. Nyt se majailee tuossa häpyluun yläpuolella. Rv 13+
 
Eipä ne kyllä lupaakkaan tossa ku viikoilta 14-16, mut kyl silti hankkiudun kapistuksesta eroon, turha stressitekijä
 
Pännii!! Pidin itseäni tyhmänä kun joku kk sit hankin kotidoplerin! Kun sain sen kotiin, suutuin itselleni ja hautasin sen laatikkoon:) (meillä pääsee avoneuvolaan kuuntelemaan sydänääniä joka arkipäivä ja luotan ammattilaiseen tässä asiassa huomattavasti enemmän kuin itseeni)! Tänään sitten kaivoin vehkeen esille ja ajattelin et kokeillaan. En kyl saanu sil mitään kuuluville! Eipä jääny ku paska fiilis, niinku alunperin pelkäsinkin. Nyt kyl päätin et myyn sen vehkeen, ku se on alusta asti mua ärsyttäny ja painun neuvolaan kuuntelemaan niitä ääniä!

Mulla toi Unbornheart doppler on toiminut ainoastaan kerran "kunnolla" eli mittasi sykelukuja noin minuutin, ilta-aikaan. Mitään sykeääntä en oo kuullu. Muut kerrat joku satunnainen puolen sekunnin sykelukemavilahdus ja sit ei mitään. Mulla on istukka edessä mut luulis silti jotain kuuluvan kun on jo 17+5.

Varsinainen huolenaiheuttajalaite.
 
Hyvä fiilis. Poika herätti vaan kerran yössä, tuolla auton perällä jatkaa isimiehen kaa unta vaikka kello tulee kohta jo 10 :D Ite ei tarttennu yöllä käydä puskapissillä mut aamulla heräsin sit sen takia 8.30 eikä oo sen jälkeen uni tullu. Ihanaa rauhallista aamua viettelen kahvikupin ääressä kuunnellen kuinka ulkona sataa :) On tää asuntoauto niin hieno keksintö et vois reissata koko kesän :) Aattelin kohta aamupalan jälkeen kaivaa laukusta dopplerin ja kuunnella pitkästä aikaa pikkusta :Heartred
 
Nyt on ihan hyvä fiilis, ei kiukuta. Mut tää allergia on aika suolesta. Mieltä piristi myös se, et mennään elokuun alussa rantalomalle ja meil on siellä huvila uima-altaalla ja auto taas vuokrattuna :) ihanaa :Heartred
 
Takaisin
Top