Päivän fiilis

Nyt ihan hyvä fiilis. Oli äsken pakko kuunnella kotidopplerilla sydänääniä, kun viikko sitten viimeksi kuunneltu. Löytyi huomattavasti helpommin kuin viimeksi ja sai hieman huokaista. Harmittaa vaan kun ostamamme kotidoppler kännykkään liitettävä, mutta ei toiminutkaan meidän puhelimilla sovellus joten ei saa näkymään sykkeitä ja itse laskeminen jokseenkin hankalaa. Vielä muutama päivä nt-ultraan:nailbiting:
Olo ollut melko hyvä nyt jo viikon! Tietty välillä huono olo yllättää, yökkiä joutuu ja syödä pitäisi vähän väliä, mutta on paljon enemmän energiaa. Nyt jo päässyt normaaliin lenkkeilytahtiin koirien kanssa joka päivä metsään, hengästyn helpommin, mutta sentään jaksan sen lenkin talsia! :happy:
 
Mä oon saanu laskettua itse sykkeet vaan laskemalla sydänmenlyönnit per 10 sekuntia tai per 6 sekuntia ja sit vaan kertomalla :) eihän se toki niin tarkkaa varmaan ole sillain.
 
Niin minäkin koitin miehen kans laskea 10sek ajan, mutta jo meidän keskinäiset laskenta tulokset heitti niin reippaasti toisistaan, että ei siitä oikein mitään tullu:grin
 
Loistava päivä ollu, vähän on väsyttäny ja sainki ottaa pikku torkut iltapäivällä kiitos mummon joka vahti pojan päiväunia :) Kaikenlaista täällä maalla puuhailtu
119d98ab737f2b782e215327d63eaf14
 
Hyh hyh. Kauhea olo. Pitää oksennusta pidätellä kun töissä jotkut istuu kahvilla ja vessa siinä melekein vieressä. Tänään veriseulaan päivällä.

Edit. Pitihän se silti käydä...
 
Muokattu viimeksi:
Eilen oli niin hieno päivä että touhailtiin ulkona kokopäivä. Olinkin sitten jo sohvalla nukkumassa ennen 21 ja herättii tytön kanssa 08. Tämä päivä alkoi virkeänä :)
 
Mulla pahoinvointi pysynyt ensimmäistä kertaa koko vkl poissa! Tosin sain sitten kyllä flunssan riesaksi loppuviikosta. Yhdestä vaivasta pääsee niin toinen on jo tilalla :D Onneksi kuitenkin se pahoinvointi vähän väistynyt, kurjaa halailla vessanpönttöä, kun niin tukkonen olo, että hyvä jos henkeä saa.
 
Tuosta en ole kuullutkaan, että paino vaikuttaisi myrkytykseen. Ite kun odotin esikoista, olin vielä hoikka. Mutta puolivälistä raskautta aloin turvota ihan älyttömästi, lopulta yhteensä +30kg. Verenpaineet nousi, iho repes, jalat oli yhtä pölkkyä vaan, joka paikkaan sattui, järkyttävä päänsärky, huimausta, pissat plussalla neuvolan testeissä. Kerran jo aikoivat käynnistääkin, mutta antoivat vielä olla omissa kärsimyksissäni.
Että kyllä se raskausmyrkytys voi tulla kenelle vain.

Ja joka raskaudessa olen turvonnut virtahevoksi, vaikka en nyt mikään hoikkeliini olekaan ollut lähtöasemissa. 20kg laihdutusurakka valui käsistä taas uuden raskauden myötä viime vuonna. Että ihan samalla lailla olen katsellut kuinka monilla on vain se sievä kumpu vartalon jatkeena, kun meikä tursuaa taas joka suuntaan. Ja tiedossa on taas lisää turpoamista. :D

Mutta lohdutukseksi voin sanoa, jotka ylipainon kanssa kamppailevat, että sitä painoa ei välttämättä kerry kovin paljoa lähtöpainoon nähden. Sieltä nousee vain se vauvakumpu esille. :) Ja loppuelämä on aikaa laihduttaa jos tuntee olevansa vartaloonsa tyytymätön. Tällä hetkellä teette kuitenkin ihmeellistä pienen elämän luomista. :wink
 
Aivan mieletön päivä takana, tultiin pojan ja omien isovanhempien kanssa mökille. On veneilty, saunottu ja poika pääs paljuun uimaan :) Täällä vois viettää koko kesän mut huomenna paluu kotiin.
 
Päivän fiilis: helpottunut ja onnellinen!
Eilen käsiä pestessä vihkisormus lähti viemärin pyörteisiin. Raskaushormonit ei tätä oloa helpottanut ainakaan :grin
Vakuutusyhtiö onneks korvaa tapahtuneen! Saatto taas vähä kyyneleitä valua helpotuksesta:grin
 
Tänään ihan hyvä fiilis. Ei ole ollut kauheen huono-olo ja työnteko sujuu paremmin. Tosin ulkona paistaa aurinko ja tekis mieli kotiin terasille paistatteleen päivää. :)
 
Ihan kiva fiilis, inhoan vaan näitä aamuja (aamuyrjöilyt). Muuten edelleen hyvät olot. Maha alkanut kasvaa jo enempi, onneks pahimmat turvotukset hävinneet :D
Mieltä piristää tieto siitä, et mennään huomenna taaa viikonlopuksi mökille :Heartred niin ja mies pääsi pääsykokeissa jatkoon joka tarkoittaa sitä, että hänellä on huomenna haastattelupäivä. Jännittävää.
 
Fiilis on hyvä! :) Ilmeisesti ja toivottavasti pahoinvointi alkaa hellittää kun ei kuvota 24/7 täl hetkel, vaikkakin aamulla oksensin 3kertaa ku yleensä vaa kerran! :s mutta parasta oli aamulla kuulla neuvolassa sydänäänet :Heartred ja tänään tuli postissa kotidoppleri! Ja heti löyty pikkusen sydän kun tiesin aamusen jälkeen mistä koittaa :) niin ilonen! :)
 
Ensimmäinen sokerirasitus takana!
Kamalaa litkua ja tylsää istua. Huono olo tuli jälkikäteen ja oksennus lensi kun kotiin pääs. Ruoka ja päikkärit autto mut päivän fiilis on väsynyt ja huonovointinen!
 
Päivän fiilis on että ketuttaa oikein kunnolla. Ihminen, jonka ei millään tavalla pitäis tietää mun raskaudesta tietää siitä kuitenkin ja ainoo vaihtoehto on että joku on käynyt katseleen mun tietoja. Soitin tänään tietosuojavaltuutetulle ja pyysin tietojeni lokitiedot tarkastettavaksi. Muutenhan tämä ei haittaisi mutta tämä kyseinen ihminen aloitti samantien niin hirveän kiusanteon että tästä on mukava ja stressitön odotusaika kaukana. *Tähän kaikki maailman kirosanat ja manaukset* :banghead:
 
Ensimmäinen sokerirasitus takana!
Kamalaa litkua ja tylsää istua. Huono olo tuli jälkikäteen ja oksennus lensi kun kotiin pääs. Ruoka ja päikkärit autto mut päivän fiilis on väsynyt ja huonovointinen!

Voi ei!!! Et ois muistuttanut!! :sad001 Mun pitäis myös mennä nyt, mut en vaan pysty... Se on niin kauheeta ja nukuin melkeen koko päivän sen jälkeen viimeksi, et en mielelläni menis töihin tuon jälkeen, mut en halua vapaapäiväänikään uhrata!!! :sad001
 
Takaisin
Top