Päivän asu (äitiysvaateketju)

Mun mielestä oli hyvä olla raskaana talvella ja synnyttää maaliskuussa. Koko ajan oli niin kuuma, ettei paljo toppauksia tarvinu ja kuljin takki auki :D Toki sillon oli ensimmäinen lapsi eikä ollu pikkuihmistä, jonka kans pitää touhuta tuolla maantasalla.

Ekan kanssa se vielä menetteli mutta sitte ku odotti toista ja sen ison mahan kanssa ensin puit lapselle kauheen kerroksen vaatetta ja sitte itelle :D
 
Hei Peruna! Minkälaista mitoitusta noi H&M:n housut on? Katselin niitä jo joskus aiemmin, mutta en uskaltanut tilata, kun en tiedä nykyisestä mitoituksesta. Yhdet H&M:n äitiysfarkut on tallessa vuodelta 2015, kokoa 38 ja ne tuntui hyviltä vielä. Mutta mietin, tarvitsenko koon 40 jo...
 
Hei Peruna! Minkälaista mitoitusta noi H&M:n housut on? Katselin niitä jo joskus aiemmin, mutta en uskaltanut tilata, kun en tiedä nykyisestä mitoituksesta. Yhdet H&M:n äitiysfarkut on tallessa vuodelta 2015, kokoa 38 ja ne tuntui hyviltä vielä. Mutta mietin, tarvitsenko koon 40 jo...

Mun kokemuksen mukaan niiden mitoitukset ei ois muuttunut, ainakaan viimeiseen muutamaan vuoteen. Mä tilasin nyt samankokoiset mun "lempi"housut, kun mitä tilasin esiloisen odotusaikana kolme vuotta sitten. Yhtä hyvät on!

Voithan sä tilata kahta eri kokoa ja palauttaa huonommat takaisin.
 
Ostin tossa syksyllä elämäni ekat me&i vaatteet.
Siis ne yogapantsit! Paitsi et ne on huomattavasti kivemman näköset ku perus pieruverkkarit, on maailman ihaninta materiaalia, niin ne menee myös mammahousuina! :woot: voi vyötärön kääntää ylös päin niin hyvin peittää!!!
 
Onko suositella muita kun näitä h&m mama pantsei? Mulla kaikki farkut niin korkeita et meinasin jos kävis yhdet pöksyt töihin hakemassa kun aika epämukava olo ollut vuoron loppua kohden kaipaisin mustia venyviä farkkuja
 
Huomasin eilen Lidlissä, että siellä oli taas myynnissä äitiyslegginsejä- ja farkkuja, sekä imetysliivejä- ja toppeja! Nappasin legginsit ja topin matkaan kun olivat kivan hintaisia ja ainakin topin laatu tuntui kans hyvältä. Se siitä, kun aattelin pärjätä vanhoilla mammavaatteilla. :joyful:
 
Huomasin eilen Lidlissä, että siellä oli taas myynnissä äitiyslegginsejä- ja farkkuja, sekä imetysliivejä- ja toppeja! Nappasin legginsit ja topin matkaan kun olivat kivan hintaisia ja ainakin topin laatu tuntui kans hyvältä. Se siitä, kun aattelin pärjätä vanhoilla mammavaatteilla. :joyful:

Pitänee käydä huomenna vilkaisemassa näkyykö meillä vielä näitä. Kun ei voinut tietenkään tänään kohdalla muistua mieleen. Yleensä litukan vaatteet on olleet oikein hyviä, äitiysvaatteista ei ole vielä kokemusta.
 
Pojalle oon ostanut lidlin vaatteita ja ne on ollut kyllä hyviä :)
Mun ei varmaan äitiysvaatteita tarvi ostella enää, mutta muutaman imetyspaidan sitten voisi hankkia kyllä. Niitä ei montaa ollut :shy:
 
Lidlin vaatteet jakaa mielipiteitä! Sisko tykkää sekä itelle ja lapselle.

Mun kaikki viime vuoden vaateostokset floppeja.
Imetystopissa oli öljytahra ja oli oudon kokoiset - palautin. Sit ostin löysät "farkkuhaaremi"-housut, ni sivuista repesi parin käytön jälkeen. Pojalle kaksi bodya, ni kaula-aukot leveni käytössä valtaviksi, et oli olkapää paljaana!

Hennesin ja mamalicious (ml) vaatteista tykkään :)
 
Noi lidlin bodyt on meilläkin kaula-aukosta levinneet! Mutta ei niistäkään kaikki. Yks setti pysyi ihan priimana, toinen levahti karmean näköiseksi. Aikamoinen laadun vaihtelu...

Mamaliciousia kauheesti kehutaan, ja mulla on kans pari niiden paitaa. Mutta hitto kun ne nyppyyntyy! En tajua miten mulle on osunut niissä ne maanantaikappaleet, jotka jo ekan pesun jälkeen meni ihan nukkavieruiksi. :wideyed:
 
Huomasin eilen Lidlissä, että siellä oli taas myynnissä äitiyslegginsejä- ja farkkuja, sekä imetysliivejä- ja toppeja! Nappasin legginsit ja topin matkaan kun olivat kivan hintaisia ja ainakin topin laatu tuntui kans hyvältä. Se siitä, kun aattelin pärjätä vanhoilla mammavaatteilla. :joyful:

Pitääpä käydä Liidelissä
 
Ite ostin elämäni ekat imetysliivit, kun alkaa kaikki normaalit liivit olemaan liian pieniä. Lisää vaatteita ostan sit tarpeen tullen.

Ois kyl kiva jos ois kerrankin lämmintä. Moni on puhunu miten tuskaista voi olla loppuraskaudesta, jos on kuuma. Odotan tätä vaihetta innolla. Itellä on aina kylmä, kun olen tällainen vilukissa. Joka yö nukun kerrasto päällä ja villasukat jalassa. Viime kesänäkin oli yökkärit yöllä vaikka sisälämpötila oli melkein 30 astetta :hilarious: No okei. Kuumimpina iltoina tuntui, et yökkärit vähensi hikisyyden tunnetta, jota en ollut 5-6 vuoteen tuntenu viime kesää ennen. On ollut niin kylmiä kesiä.
 
Siis onks oikeesti olemassa jotain ns. jatkopaloi joilla vois käyttää omii farkkui pidempään? Siis semmosta jonka sais kiinnitettyy farkkujen napinläpeen ja kiinni nappiin.

Jos semmosii on niin mistä saa? Ku ei nappaa käyttää kuminauhaa enää ku pelkään et se näkyy joskus vahingos...
 
Mun mielestä ihan jossain nettikaupoissa ozbabyssä, punkorbluessa jne oon nähny sellasia... On kyllä tosi helppo tehdä itsekin. Sit on kans niitä "tuubeja" minkä voi vetää siihen housun reunojen päälle, vähän niinku olis pidempi paita vaan alla :) ja oliskohan ihan lastentarvikkeessakin jopa ollut.
 
Mä en just tuubeista tykkää. Mua jotenki ahdistaa se fiilis kun menee yli navan korkeelle mahaan joku kaistale.:wtf: Pitää olla matalalla farkun reuna.

Mut jos ois semmonen palanen millä saa pitkitettyy aikaa kun voi käyttää perusfarkkui niin se ois ihanaa!
 
No niitä paloja just on nois nettikaupoissa ainaki. Ja on tosissaan todella helppo ja nopee tehdä itsekkin :wink ei vaadi mitään erityisiä ompelijan taitoja edes:happy:
 
Tilasin ozbsbysta semmosen ihmeen setin millä muka saa käytettyy perusfarkkui mut joutuu kyllä palauttaa sen. Ei vaan toimi. Eli taas mennään kuminauhan voimin. :BangHead
 
En ole vielä siirtynyt äitiysvaatteisiin, mutta mulla on tosi mukavat korkeavyötäröiset leggingsit. Luulen että pärjään niillä aika pitkään eikä ne näytä yhtään pahalta päällä. Tosi arkiset ja kivat. Lämpimät kans :)
Ostin ne new yorkkerista ( vaatemyymylä suomessa).
 
Takaisin
Top