Päivän asu (äitiysvaateketju)

Tätä mietin kauhulla tänään :confused: Ihan ilman raskauttaki oli välillä aika tuskanen olo viime kesänä, niin mites sitte ison mahan kans.

Meillä ei oo ees mitään viilennyslaitetta sisällä. Jos kesään asti päästään ni ehkä pakko joku kone hommata!
 
Mä taas ajattelen, että kiva kun voi sitten ison mahan kanssa kulkea jossain mekoissa, eikä tarvii vuorautua kunnon toppavaatteisiin :grin Ja nyt kun sanon näin, niin ens kesän sataa varmaan lunta :rolleyes:
 
Mitkä housut kyseessä?
Nimim. Munkin lemppari-äitiysfarkut just repes
:help

H&M:n housut, ihanan venyvät ja pehmeät päällä. Ja vaikka näyttää tiukilta, niin ei tunnu siltä. Mä oon leikannut ton mahakaistaleen pois niin mahan päällä ei kiristä mikään!! Vyönsoljet löytyy. Mä oon siis käyttänyt tälläsiä viimeisen kolme vuotta (esikoisen raskausajasta lähtien). Eivät siis näytä mammahousuilta, ainakaan ilman sitä mahakaistaletta. Ihanaa, että ne tuli takaisin valikoimaan! :happy093.
 

Liitteet

  • 20181221_071217.jpg
    20181221_071217.jpg
    75.1 KB · Katsottu: 44
Harvoin kyllö kahta "hyvää" kesää peräkkäin tulee. Vähän epäilen että ensi kesä on paljon viileämpi kuin tämä edellinen... Ei kyllä haittais yhtään xD
Esikoisen kaa ei tullut hirveesti kesällä käytyä missään kun tuskastuin jo kun avasin ulko-oven. Mieluummin vietti sisällä ilmalämpöpumpun viileydessä. Vähän kyllä oli oman tunnon tuskia, mutta ihan järjetönhän tuo kesä oli!
 
Mä taas ajattelen, että kiva kun voi sitten ison mahan kanssa kulkea jossain mekoissa, eikä tarvii vuorautua kunnon toppavaatteisiin :grin Ja nyt kun sanon näin, niin ens kesän sataa varmaan lunta :rolleyes:

Joo mä oon samaa mieltä. Toppavaatteet on kalliita mut kesämekkoja saa vähä edullisemmin.

Mut joo joku mainitsi viilennyslaitteesta. Mä toivon et saadaa porukoilta viilennyslaitetta lainaan jos tulee kunnon hellekesä. Helle ei nii haittaa kesäkuun alussa (itellä ois 3 kk la) mut heinäkuun lopulla tympii jo varmasti.
 
H&M:n housut, ihanan venyvät ja pehmeät päällä. Ja vaikka näyttää tiukilta, niin ei tunnu siltä. Mä oon leikannut ton mahakaistaleen pois niin mahan päällä ei kiristä mikään!! Vyönsoljet löytyy. Mä oon siis käyttänyt tälläsiä viimeisen kolme vuotta (esikoisen raskausajasta lähtien). Eivät siis näytä mammahousuilta, ainakaan ilman sitä mahakaistaletta. Ihanaa, että ne tuli takaisin valikoimaan! :happy093.

Ehkäpä menee testiin jos sinne asti pääsee tän raskauden kanssa. :thumleft
 
Mua niin ärsyttää (edelleen, vaikka kesä oli ja meni jo), kun mä olin kesät -15, -16 ja -17 kotona tekemättä mitään ja nyt kun kesä -18 oli noin upea auringonottokesä niin MÄ OLIN TÖISSÄ! Koko kesän! Mä en oo ikinä ollun näin kalpea, kun tän kesän jälkeen! Ottaa niin päähän! :shifty:
 
Mua niin ärsyttää (edelleen, vaikka kesä oli ja meni jo), kun mä olin kesät -15, -16 ja -17 kotona tekemättä mitään ja nyt kun kesä -18 oli noin upea auringonottokesä niin MÄ OLIN TÖISSÄ! Koko kesän! Mä en oo ikinä ollun näin kalpea, kun tän kesän jälkeen! Ottaa niin päähän! :shifty:

Miäki aattelin että olis aurinkoa edes jaksanut ottaa, mutta esikoinen kun ei viihtynyt rattaissa kummemmin jos oli paikoillaan ja nukkunut ei niissä ollenkaan jos ei ollut liikkeessä. Varmaan yhden kerran päikkäreiden aikana kävin aurinkoa ottamassa ja siinä se. Sinänsä harmittaa että meni hyvä kesä hukkaan. Olis voinu poitsunkin viedä vaikka puistoon tai rannalle rantaveteen polskimaan.
Mutta ensi kesää ajatellen kyllä kiva kun voi jossain kevyessä hellemekossa olla (vaikka millanen sää olis, on kuuma kuitenkin) tai vaikka lakanaan kietasta ittensä paremman puutteessa xD

Viiemeks kun pakkasten alettua olin jo viimesilläni niin ei tarvinnu paljoa talvivaatteita käyttää, meinas tukehtua ihan normi ohkasissa housuissa ja softsell-takissa.
 
H&M:n housut, ihanan venyvät ja pehmeät päällä. Ja vaikka näyttää tiukilta, niin ei tunnu siltä. Mä oon leikannut ton mahakaistaleen pois niin mahan päällä ei kiristä mikään!! Vyönsoljet löytyy. Mä oon siis käyttänyt tälläsiä viimeisen kolme vuotta (esikoisen raskausajasta lähtien). Eivät siis näytä mammahousuilta, ainakaan ilman sitä mahakaistaletta. Ihanaa, että ne tuli takaisin valikoimaan! :happy093.

Onko noissa oikeat taskut vai valetaskut? Viimeksi rupes farkut puristamaan jo muutama viikko plussasta (ja tää joulu ei varmasti auta asiaa...), niin täytyis varmaan alkaa ajoissa kattelemaan... Ja siis haluan oikeat taskut
 
Onko noissa oikeat taskut vai valetaskut? Viimeksi rupes farkut puristamaan jo muutama viikko plussasta (ja tää joulu ei varmasti auta asiaa...), niin täytyis varmaan alkaa ajoissa kattelemaan... Ja siis haluan oikeat taskut

Valetaskut edessä, oikeat takana.
Ja noi ei oo oikeaa farkkua. Oikeita farkkuja en mäkään voisi käyttää, en edes ilman raskautta.
 
Kunnon jogapantsit on kans kova! Jos tykkää löysemmistä housuista. Nimim. Aina pieruverkkarit jalassa kotona. :woot:
 
Töissä ois vaan hyvä olla vähän siistimmät housut, muuten kannatan kyllä pieruverkkareita :hilarious:

No joo:hilarious:
Meillä on onneks työasut niin ei oo ainakaan väliä millä vaatteilla sinne menee :grin jotain hyvää niissäkin "pyjamissa":eek:
 
Mä käytän kans noita vastaavia hennesin farkkuja töissä ja sit himassa vaan verkkareita :grin Esikoisen raskaudessa olin kans viimeisillään just kesällä ja käytin vaan maximekkoja ni varmaan meen samoin ens kesänä:p Mä ostin viime kesänä meille sellasen 1,5x2m uima-altaan takapihalle jossa sit hengattiin muksun kanssa koko ajan :hilarious:
 
On tää helppoo olla kotona kun voi mennä päivätpäivät pieruverkka ja yöpaidassa :joyful: tänään pukeuduin siististi ja vedin päälle (vain vähän risat) mammalegginsit ja mekon. Hiuksetkin harjasin!
 
Just ihanaa että voi viimesillään käyttää jotain mekkoja. Kaks edellistä kun on kevään lapsia ni ne helmi-maaliskuun pakkaset oli ihan kauheita. Ku muutenki iso maha ja sitte vielä kauheet toppaukset niin ei kyllä taipunu mihinkään :D
 
Mun mielestä oli hyvä olla raskaana talvella ja synnyttää maaliskuussa. Koko ajan oli niin kuuma, ettei paljo toppauksia tarvinu ja kuljin takki auki :D Toki sillon oli ensimmäinen lapsi eikä ollu pikkuihmistä, jonka kans pitää touhuta tuolla maantasalla.
 
Kannatan kyl tätä alkusyksyn lasta. Kesä varmasti kiva mekoilla mennä mutta voi olla että loppuraskauden ihanuusvaiva nimittäin peräpukamat voi kyl tykätä kyttyrää lämmöstä :facepalm: sitte ku siin o kaks riskitekijää, lämpö ja raskaus, nii aa että :bag::arghh:
 
Takaisin
Top