Päivän asu (äitiysvaateketju)

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Kerro se kuvalla tai sanoin. Saa vastata, vaikkei olisi vielä siirtynyt äitiysvaatteisiin. :)

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koit tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?
 
Tääl on äitiysleggarit ja joku mamapaita, sekä tukisukat. (Kotiasu) :D
Muualla koitan pukeutuu mahollisimman normisti, ettiä vaikka jotkulöysät farkut, ettei paina tuota turvonnutta mahaa, ja joku vähä löysä paita etteinse turvotus nii näkys.. :) viikot kuiten vasta 4+5..
 
Mulla on ollu käytössä esikoisen raskausajasta lähtien (2,5 vuotta) äitiysfarkut, joista oon leikannut sen mahakaistaleen pois. Niin ihanat housut, etten halua ikinä luopua niistä!
En tiedä mitä teen, kun ne kuluu puhki! :wideyed:
 
Mä tänään just kattelin kaavoja et saatan vaikka itte tehä jotain vaatteita, ettei kaupasta tarvi lähtä ostamaan, saati kirppareita kiertämään.. pahoinvointi ku on nii mukava kaveri nii ei oikee tee mieli lähtä ku pakolliset kauppareissut.. pitänee tässä kattoa, et jos ei rauhotu, nii hommata ne rannekkeet..
 
Päivän asu tänään flunssan kanssa levätessä aivan ihanan pehmeä ja lämmin pinkki onepiece! :rolleyes:
Tää asu oli usein mulla raskausaikanakin, etenkin kun vuodelevossa makoilin. Helppo pukea ja olla. Maha mahtui hyvin myöhemmilläkin viikoilla vielä. :p
 
Mulla on ollu käytössä esikoisen raskausajasta lähtien (2,5 vuotta) äitiysfarkut, joista oon leikannut sen mahakaistaleen pois. Niin ihanat housut, etten halua ikinä luopua niistä!
En tiedä mitä teen, kun ne kuluu puhki! :wideyed:

Meninkin kirjoittaan ton kommentin! Nyt ne repes haaroista kuluttuaan tarpeeksi!!! :smiley-angry017 Mistä mä nyt löydän uudet yhtä ihanat housut? :confused005
 
Meninkin kirjoittaan ton kommentin! Nyt ne repes haaroista kuluttuaan tarpeeksi!!! :smiley-angry017 Mistä mä nyt löydän uudet yhtä ihanat housut? :confused005
Mulla oli yhdet lempparihousut joskus aikoinaan ja niitä käytin paljon. Otin ne kolmosen aikaan synnärille että lähden niillä kotiin niin ne mokomat päätti revetä just sillon. Sitä en enää muista mitkä housut jalassa tulin kotiin mutta ne oli muutenki jo niin kuluneet että niistä kuulsi läpi.
 
Mä tilasin itselleni äitiystakin kevääksi :angelic: jossain vaiheessa pitää kaivaa edellisestä raskaudesta jääneet vaatteet,että mitä on valmiina. Tosin kakki on talvivauvoja ollut, että ei mulla varmaan kesäksi ole mitään
 
Pitääkin perata omat äitiysvaayteet esille, kohta ainakin housut vaihtuu äitiysmalliin, jos menee samalla kaavalla kuin aiemmat. [emoji4] onneksi isoimmillaan ollessa alkaa olla kevät ja kesä, joten vaatteita ei tarvi olla niin paljon. Ehkä joku keväinen takki, johon maha sopii, pitää hankkia.
 
Pitääkin perata omat äitiysvaayteet esille, kohta ainakin housut vaihtuu äitiysmalliin, jos menee samalla kaavalla kuin aiemmat. [emoji4] onneksi isoimmillaan ollessa alkaa olla kevät ja kesä, joten vaatteita ei tarvi olla niin paljon. Ehkä joku keväinen takki, johon maha sopii, pitää hankkia.

Mä mietin myös, että tää on ihan loistava ajankohta, koska tosiaan kesällä on helpompi pukeutua. Mä ainakin tilasin jo pari mekkoa, jotka eivät ole äitiysmekkoja, mutta sen mallisia, että menevät varmasti mahan kanssa ☺️
 
Mulla on onneks ihan ”lähellä” kaapissa edelliset äitiysvaatteet. Sitä ku oli jotenki sellanen olo ettei kauheen kauaa mee kun niitä taas tarvii. :woot:
Näillä turvotuksilla on kyllä ihan sama millasia vaatteita käyttää ni ei pysty kyllä kauheesti piilottaa! Normaalisti vielä ku pukeudun suht myötäileviin yläosiin ni... onneks talvi niin hyvä syy pukeutua vähän suurempiin ja lämpimämpiin vaatteisiin :wink oon tunnetusti muutenkin semmonen vilukissa! Töissä tuleeki olemaan sitten toinen juttu vaikka löysät työvaatteet onkin, mutta pukuhuoneessa näkee omissa vaatteissa... tietty voi aina vedota noihin esikoisesta jääneisiin raskauskiloihin, mutta... :wacky:
 
Mä en joutunut viime raskaudessa ostamaan yhtään äitiysvaatteita ku maha oli niin mini ja omat vaatteet mahtui päälle. Nyt toivon, että kasvaisi edes vähän isompi maha et sais jotain ihania mammamekkoja näytin viimeeksi vaan vähän lihoneelta.
 
Mulla on ollu käytössä esikoisen raskausajasta lähtien (2,5 vuotta) äitiysfarkut, joista oon leikannut sen mahakaistaleen pois. Niin ihanat housut, etten halua ikinä luopua niistä!
En tiedä mitä teen, kun ne kuluu puhki! :wideyed:

Hennesille oli tullut takas valikoimaan nää mun lempihousut! :woot: Jee!!!!!! Tilasin heti kahdet! :grin
 
Mä varmaan pärjään normivaatteilla talven yli, ja keväällä otan käyttöön edellisestä raskaudesta jääänee muutamat mamma-asut. Jos tää menee kuten edellinen raskaus, ei maha kasva kuin joskus puolivälin jälkeen ja silloinkin aika maltillisesti...

Kesällä sit pidän vaan jotain kaapuja ja telttoja. Ja jos kesä on samallainen kuin viime kesä, makaan luultavasti vaan nakkena ilmastointilaitteen alla. :joyful:
 
Mä ostin eilen pitkän hupparin. Mietin et varmasti keväällä kiva mahan kanssa. Mut koko on sellainen et menee vaikkei mahaa tuliskaan...
Jostain kumman syystä paino nousi n. 5kg viime kesän/syksyn aikana. Vähän kyl jännittää et kuin paljon täs vielä turpoaa! Vain yhdet housut kaapista mahtuu enää kun mun lempparihousut ratkes kans haaroista :grin
 
Mä varmaan pärjään normivaatteilla talven yli, ja keväällä otan käyttöön edellisestä raskaudesta jääänee muutamat mamma-asut. Jos tää menee kuten edellinen raskaus, ei maha kasva kuin joskus puolivälin jälkeen ja silloinkin aika maltillisesti...

Kesällä sit pidän vaan jotain kaapuja ja telttoja. Ja jos kesä on samallainen kuin viime kesä, makaan luultavasti vaan nakkena ilmastointilaitteen alla. :joyful:

Voi tosiaan olla aika tuskanen kesä jos tulee samanlainen ku viime kesä :grin
 
Voi tosiaan olla aika tuskanen kesä jos tulee samanlainen ku viime kesä :grin

Tätä mietin kauhulla tänään :confused: Ihan ilman raskauttaki oli välillä aika tuskanen olo viime kesänä, niin mites sitte ison mahan kans.
 
Heinä-elokuu on vielä just se pahin helleaika. Mä mietin, että voisin laittaa sit pihalle tollasen lasten altaan ja maata hylkeenä siinä viileessä vedessä koko kesän.
 
Takaisin
Top