Päivän asu (äitiysvaateketju)

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Millaisiin vaatteisiin pukeudut tänään? Kerro se kuvalla tai sanoin. Saa vastata, vaikkei olisi vielä siirtynyt äitiysvaatteisiin. :)

Artikkelissamme pohditaan oikeaa ajankohtaa ensimmäisille äitiysvaatehankinnoille. Missä vaiheessa raskautta sinä koit tarpeelliseksi suunnata äitiysvaateostoksille?
 
Mä oon käyttänyt äitiysfarkkuja (leikkasin tosin sen mahakangaskaistaleen pois) esikoisen raskausajasta lähtien! Reidet kasvoi sen verran raskausaikana, ettei vanhat farkut menny enää päälle :facepalm:. Ja onhan ne nyt paljon mukavammat muutenkin! :)
 
Mä käytin hartaasti myös mammahousuja ekan ja tokan kohdalla. Mut kolmosen kohdalla hiihdin koko odotusajan leggareissa. Mammapaidat kyllä kovassa käytössä.. uutena en oo raaskinut ostaa mut kirppikseltä tekee hyviä löytöjä:)
 
Legginssit ja löysät paidat/tunikat. Samalla tyylillä pääosin mennään olin raskaana tai en :D
 
Sain muutamat mahakaistaleäitiyshousut (farkut ja suorat housut) kavereilta. Ensireaktio: MAAILMAN MUKAVIN VAATE. Ymmärrän hyvin, miksi moni käyttää näitä pitkälle synnytyksen jälkeen. Loistavat brunssihousut! :grin

Kävin eilen alessa hakemassa paria kokoa isommat softshell -ulkoiluvaatteet, normaalit ei enää tunnu mukavilta jäätävän alavatsan turvotuksen takia. Edukas ratkaisu verrattuna mammaurheiluvaatteisiin.
 
Legginssit ja löysät paidat/tunikat. Samalla tyylillä pääosin mennään olin raskaana tai en :D

Ai niin, leggingseistä puheenollen - jos ja kun maha kasvaa kunnolla, mistä kannattaisi hankkia laadukkaita, paksuja ja ei-puuvillatrikoisia äitiysleggareita?
 
Mä jään kans kytikselle,että mistä saisi hyviä paksuja trikoita jotka ei maksaisi maltaita, kylmempiä kelejä ajatellen. Toistaiseksi mennään pääosin korkeilla treenitrikoilla joiden uskon menevän aika pitkään :)
 
Mammatakin aattelin kirpulta bongaa.. edellisissä odotuksissa en ole pitkälle pötkinyt omalla takilla..
 
Mulla on edellinen "vauva" (1v ja vähän päälle) vielä imetyksellä, joten imetysmekot ja -liivit ovat edelleen ahkerassa käytössä. Olen käyttänyt tavallisia liivejä vain muutaman kerran viihteelle lähtiessä tms., kun esikoinen ei ole ollut mukana.
 
Mä oon kahdessa aiemmassa raskaudessa siirtyny tosi nopeasti äitiysvaatteisiin :grin Ekaa kun odotin, niin sain parhaalta ystävältä monta pussii vaattei niin ei tarvinnu ostaa.
Toista kun ootin, niin ostin kaikki mammavaatteet h&m:ltä, ihan supermukavia, nättejä ja edullisia :thumleft
Annoin kaikki vaatteet jo pois, niin täytyy taas käydä hakee muutamat leggarit ja farkut sieltä :happy:
 
Mä tajusin et kohta tarvii ostaa sellaisia vaatteita millä peittelee raskautta mahdollisimman pitkälle :D
En halua kertoa, ennenkuin joku kysyy suoraan ja parempi että sekin olis ens vuoden puolella :D
 
Mä siirryin esikoisesta ennen Np-Ultraa mammapöksyihin ja puseroihin toisen kolmanneksen alussa. Toista odottaessa mammapöksyt piti kaivaa jo 7 kk ennen laskettua jalkaan.
 
Mä tajusin et kohta tarvii ostaa sellaisia vaatteita millä peittelee raskautta mahdollisimman pitkälle :D
En halua kertoa, ennenkuin joku kysyy suoraan ja parempi että sekin olis ens vuoden puolella :D

Tämä!!! :D mulla turvottaa nyt jo maha niin paljon että jos tiukkaa paitaa pitäisi niin alkaisi varmasti epäilykset herätä. Työkuviot sellaiset että en missään nimessä halua paljastua vielä ennen nt ultraa. Onneksi on syksy niin voi hautautua yli isoihin neuleisiin :D
 
Joo kyllä turvottaa.. Mä ostin kirpparilta yhet äitiyshousut jo kun halvalla sai :grin Vloppuna laitoin ne ekan kerran ja tuntu kyl tosi epämukavilta vielä kun ei kuitenkaan oo kunnon mahaa, että ehkä odottelen hetken niiden kanssa ja hiihdän jossain collareissa sen aikaa :grin Tavisfarkut siis puristaa..

Töissä pitänee kertoa raskaudesta kyllä kohtapuoliin, koska pomon pitää tilata mulle isommat työhousut... nyt jo puristaa nykyiset :confused:
 
Mulla vain vähäistä turvotusta nyt 6+0 eli löysemmillä normivaatteilla mennään. Vaikka oon yrittänyt vakuutella itseni ’jäitä hattuun’ asenteelle, oli pakko tilata yksi äitiysmekko hennesiltä.
 
Kaveri kierrätti meille kotikäyttöön Boobin olohousut ja leggarit. Voi tätä rentouden ja kiristämättömyydeen määrä joka päivä kello viidestä eteenpäin :woot:

Toimistokamppeiden suhteen alkaa vaatekaapissa jo olla vähän niukka valikoima, mahdollisille ihmetteijöille olen suunnitellut mutisevani jotain minimalismista ja kapselikokeilusta.:pompus:
 
Pukeudun niin, että kukaan ei näe kasvavaa mahaa. Ainakin puoleenväliin asti.
 
Ideoita miten oikeasti piilottaa aikaisin esiin työntyvän mahan? Pukeudun jätesäkkiin?
 
Takaisin
Top