Päivän asu (äitiysvaateketju)

Mekot ja sukkahousut on nyt tosi kivoja, kun farkut ei tosiaankaan enää mahdu ja mammahousut on mystisesti kadonnu. :wacky: voi olla, että laitoin kirpparille joskus.
 
Takki ei yllättäen enää istunutkaan lantiolta/alamahan kohdalta, vaan kinnas tosi karmeen näkösesti, eikä mulla tietenkään ollu siihen hätään muutakaan, joten heiluin ihmisten ilmoilla sen näkösenä, että oon vaan väkisin survoutunu liian pieneen takkiin. Luoja! Kasvais jo kunnon maha niin näyttäis raskaana olevalta, eikä pelkästään siltä että on lihonu.
 
Takki ei yllättäen enää istunutkaan lantiolta/alamahan kohdalta, vaan kinnas tosi karmeen näkösesti, eikä mulla tietenkään ollu siihen hätään muutakaan, joten heiluin ihmisten ilmoilla sen näkösenä, että oon vaan väkisin survoutunu liian pieneen takkiin. Luoja! Kasvais jo kunnon maha niin näyttäis raskaana olevalta, eikä pelkästään siltä että on lihonu.

Sotä myös täällä odotellaan :D
 
Takki ei yllättäen enää istunutkaan lantiolta/alamahan kohdalta, vaan kinnas tosi karmeen näkösesti, eikä mulla tietenkään ollu siihen hätään muutakaan, joten heiluin ihmisten ilmoilla sen näkösenä, että oon vaan väkisin survoutunu liian pieneen takkiin. Luoja! Kasvais jo kunnon maha niin näyttäis raskaana olevalta, eikä pelkästään siltä että on lihonu.

Samaa odotan! Nyt näytän just siltä et oon vaan lihonnu. Pari päivää sit oltiin ravintolassa lounaalla ja olin laittanu vähän tiukemman hupparin, joka koko ajan nous sillee puoleen väliin mahaa (alla oli onneks toppi) ja mietin vaan et hitto ihmiset kattoo et tuo on tunkenu itsensä pari kokoo liian pieniin vaatteisiin.
 
Tilasin muutamia äitiysvaatteita, paketti tuli eilen mutta enhän minä siihen uskaltanut vielä kajota. Jotenkin odotinkin sen saapuvan vasta nt-ultran jälkeen... Tuo hiivatin verenvuoto sai taas varpailleen[emoji55]
 
Mä ostin sunnuntaina ekat äitiysfarkut. Omat farkut ei tosiaan olleet menneet enää vähään aikaan päälle ja nyt on ollut jotenkin tosi mukava pitää taas farkkuja. Nää kyllä vielä vähän valuu, kun ei tuota mahaa vielä oikeasti juuri ole, mutta voin elää sen kanssa:)
 
Jos pe np-ultrassa on kaikki hyvin niin siirryn kokonaan äitiysvaatteisiin, maha on jo pullahtanu ihan reilusti esille. :) Nyt on ollu pakko käyttää äitiysfarkkuja jo muutaman viikon, mut oon viel yrittäny sinnitellä tavallisilla (löysillä) paidoilla. Äitiyspaidat kun on yleensä sillee rypytetty, et niistä näkee heti et ovat äitiyspaitoja.
 
Äitiysfarkut on kyllä ollu pelastus! Mä en taida hirveesti uusia yläosia tarvita, ku taitaa suurin osa talvivaatteista olla tosi löysiä malliltaan. Hyvällä tuurilla pysyy maha piilossa pitkään :D
 
Takaisin
Top