Pääkaupunkiseudun maaliskuiset

Jouduinkin jäämään töihin vähän pidemmäksi aikaa, vähän akuutti tilanne... En nyt kehtaa enää myöhässä tulla, mut kivaa tapaamista teille kuitenkin!:happy:
 
Ehdin jo kotiin suunnata, mutta yritän ensi kerralla päästä mukaan jos vielä meinaatte treffata
 
Kiva oli treffata :) kiitos teille jotka pääsitte paikalle. Ensi vuonna uudestaan ennen kuin vauvat on maailmassa.
 
Joo kiitos samoin, oli hauskaa nähdä! Ja sori kun tuli niin äkkilähtö siitä.... :D Tehdään vaikka uusi doodle sitten tammikuun lopun/helmikuun päivistä jos saataisiin isompikin porukka kasaan :)
 
Eipä mitään Nautilus, olihan se kellokin jo aika paljon. Ehdottomasti uutta miittiä :) varmaan melko pian täytyy yrittää järkätä kyselyä, että mahdollisimman moni pääsisi mukaan. Itse oon enemmän tuon helmikuun kannalla, kun tammikuussa on jo melkoisesti ohjelmaa :)
 
Mulla on mennyt ihan kokonaan ohi treffailut, kun en oo käynyt tällä puolella lueskelemassa. Pitääpäs seurailla paremmin tätäkin ketjua.
 
Kiitos Nautilus! Mulla alkaa äitiysloma vasta 21.2. ja siihen asti on aika haipakkaa, joten käyn merkkaamassa vain nuo loppukuun päivät.
 
Meillä on vielä ihan auki helmikuun suunnitelmat. Mulla alkaa mammaloma alku kuusta ja muutamat aamupäivät vasta sovittu menoa. Mulle käy melkein mikä päivä vain, merkkailen sitten lähempänä kun selviää mitkä on muille sopivimpia päiviä.
 
Saakos tähän tapaamiseen tulla mukaan vaikka en ollut viimeks mukana?

Tottakai! En miekään ollu viimeksi ja meinaan kyllä tulla jos vain aika passaa. Pitäs jaksaa kattoa noita päiviä. Helmikuun loppuun kyllä menee kun lapset on lomalla viikon 8 jollon mulla alkaa äippäloma.
 
Kiitos Nautilus kyselyn luomisesta :) täytyy käydä jossain vaiheessa klikkailemassa sopivat päivät
 
Kävin vastailemassa kyselyyn. Vähän huonosti siihen sattuu mm. Lasten hiihtoloma 19-> eteenpäin ja kun en haluis koko revohkan kanssa tulla niin vain helmikuun vikat arkipäivät käy. Silloinkin vain päiväsaikaan kun lapset on koulussa ja tarhassa. Illat menee sitten taas harrastuksissa.

Viikonloput on myös vähän haasteellisia mutta ei mahdottomia. Olis kyllä kiva päästä mukaan.
 
Voisin vaikka ens viikonloppuna katsoa tilanteen ja sovitaan sit päivä (tai vaikka kaks jos on sopivia..) itellä ainaki laskettu aika jo kuun alussa heti niin voi se loppukuu olla jo sen takia hankala. Mutta katsotaan :)
 
Mä kävin merkkaamassa parilta viikolta ti-to, kun ne sopii parhaiten, mut helpoiten aamupäivä/päivä aikaan, kun esikoinen on päiväkodissa.
Toki katsoin sitten tilanteen mukaan jos joku muu päivä on muille sopivampi, niin jos onnistuu tulla silloin.
Vikan viikon jätin merkkaamatta ku en tiedä kuinka helposti pääsen lähtemään yksin keskustaan niin lähellä la ja siellä oli jo muutamalle päivälle sovittu menoja.
 
Täytyy käydä merkkaamassa jotain päiviä, mutta en tiiä kyllä varmasti vielä, mitkä päivät kävisi.
 
Takaisin
Top