Ovuloiminen kierron lopussa?

Pingviiniemo

Keskustelujen kuninkuusravaaja
Heinäkuiset 2021
Hei! Onko täällä ketään, joka ois ovuloinu kierron loppupuolella/aivan kierron lopussa, juurin ennenkuin kuukautisten kuuluisi alkaa? Muistatko mikä Kp oli?
Toki voin olla hätähousu, mutta menkat 5pv myöhässä ja testit negaa. Kierto on nyt ollut säännöllinen 33-35pv ja yhtäkkiä lakkasi tyystin. :)
 
Laskettuaika siirtyi ultrassa viikolla eteenpäin. Ovulaatio oli siis ollut viikon myöhässä. Tällä kokemuksella sinullakin voi vielä nega muuttua plussaksi.
 
Yhhhhh, alan menettää toivoni tämän kierron ovulaation suhteen :sad010

Kp18 sain siis CB dual pysyvän hymynaaman todella hailuralla viivalla, One Step ei myöskään ollut todellakaan tasavahva. Kaikki ovulaatio-oireet limoista lähtien puuttuivat ja lämmöt ei nousseet mihinkään. Kp20 olin gynellä ja siellä ultrassa nähtiin kyllä yksi suurempi folli (jota ei kuitenkaan mitattu, koska oletin ovulaation jo olleen), ja vain 6,6mm limakalvo.

Nyt mennään kp24 ja ovulaatiotesteissä edelleen vain hailura viiva, joka ei vahvistu mihinkään :smiley-angry017 Todella rasittavaa. Pisimmillään olen saanut ovulaation tikutettua kp29, mutta siinä kierrossa olin TODELLA sairaana (niinku oikeesti kahden viikon kuumeinen yrjö-paskatauti), ja se varmasti vaikutti. Tässä kierrossa elämäni kunnossa ja silti ei vieläkään plussaa :smiley-ashamed005

Voi kökkö.
 
Yhhhhh, alan menettää toivoni tämän kierron ovulaation suhteen :sad010

Kp18 sain siis CB dual pysyvän hymynaaman todella hailuralla viivalla, One Step ei myöskään ollut todellakaan tasavahva. Kaikki ovulaatio-oireet limoista lähtien puuttuivat ja lämmöt ei nousseet mihinkään. Kp20 olin gynellä ja siellä ultrassa nähtiin kyllä yksi suurempi folli (jota ei kuitenkaan mitattu, koska oletin ovulaation jo olleen), ja vain 6,6mm limakalvo.

Nyt mennään kp24 ja ovulaatiotesteissä edelleen vain hailura viiva, joka ei vahvistu mihinkään :smiley-angry017 Todella rasittavaa. Pisimmillään olen saanut ovulaation tikutettua kp29, mutta siinä kierrossa olin TODELLA sairaana (niinku oikeesti kahden viikon kuumeinen yrjö-paskatauti), ja se varmasti vaikutti. Tässä kierrossa elämäni kunnossa ja silti ei vieläkään plussaa :smiley-ashamed005

Voi kökkö.
Viime kierto jäi mulla kemialliseksi mutta siitä päättelin, että ovulaatio oli kuin olikin sen perusteella ollut myöhään. :happy:
Jos sä sait CB Dual ovulaatiotestiin pysyvän hymynaaman, niin periaatteessahan sen pitäisi sitten olla ovulaatio. Ymmärtääkseni vaikka normaalitesti ei näyttäisi tasavahvoja, niin Clearblue vertaa edellisiä tuloksia uuteen havaitakseen LH-huipun. Korjatkaa jos olen väärässä.
 
Mä sain nyt tässä kierrossa oviksen kiinni tänään eli kp 26. Välillä aiemminkin on ollut tälläistä, että kierto venähtää ja ovisplussa tulee vasta aika pitkällä kiertoa. :rolleyes:
 
Kp25 ja halleluja! Ihan ei vielä positiivinen, mutta paljon vahvempi kuin se digin viiva. Viikonlopun suunnitelmat tiedossa! Nyt vaan odotetaan jäätävää kipua oikealle ja lämpöjen nousua viimeistään maanantaina :love022

20200530_110715.jpg
 
Takaisin
Top