Ovulaatiovuoto, apua

Kyfi0770820

Silmät suurina ihmettelijä
Hei. Osaisko joku täällä auttaa? Onko muilla ovulaatiovuotoa? Jos on millaista ja kuinka monta päivää? Minulla on kesän myöhäisen keskenmenon joka tapahtui rv19 alkanut tulla omituista nestettä keskellä kuukautta. Kiertoni on epäsäännöllinen. 28-37 päivää. Mutta nyt syksystä asti on tullut (marras ja joulukuuta) lukuunottamatta vuotoja kuukautisten välissä. Papa on juuri otettu se on ok samoin ultra... Eli esimerkiksi nyt oli kp18 yhtäkkiä aamupäivällä vessakäynnin yhteydessä tuli paperiin yhden kerran sen päivän aikana keltaista ihan nestettä/vettä ja kellertävän rusehtavaa limaa. Sitten kp 19 ja kp 20 ei tullut mitään vuotoa pelkästään kirkasta limaa. Sitten taas kp 21 tuli yhden kerran pöivän aikana taas tuota keltaista nestettä ja muutama märkäinen kellertävä limaklöntti jossa oli veriviiruja seassa. Ja kp 22 tuli aamusta kerran ihan pikkuisen vaaleanpunaista nestettä vain sen yhden pikkuriikkisen verran. Sitten tämä loppui ja kp 23 lämpö oli kohonnut niin että ajattelin ovulaation olleen. Oli myös mahakipuja ja turvotusta noina päivinä... onko kellään tällaista? Todella ärsyttävää kun kierto on epäsäännöllinen niin en tiedä milloin ovis on ja tuota nestettä voi tulla ihan miten sattuu kun ei osaa varautua ovulaatioon tiettyinä päivinä.. :sad001 kaikki sjkupuolitautitestit hiivat ym kanssa ok.
 
Hei! Minulla on ollut kuopuksen syntymän jälkeen kierron käynnistyttyä välivuotoja (joko punaista tai ruskeaa, jonka oletan olevan vanhaa verta). Minulla tosin oli kuparikierukka ja myös järjettömän runsaat kuukautiset. Näiden runsaiden kuukautisten takia kierukka vaihdettiin hormonikierukkaan ja sen jälkeen ei ole ollut verisiä välivuotoja. Sinällään siis eri tilanne kuin sinulla. Mainitsin joka tapauksessa näistä vuodoista sekä yleislääkärille että gynekologille eikä kumpikaan ollut niistä huolissaan. Sitä en tiedä voiko ne vaikeuttaa raskaaksi tulemista, jos uusi raskaus on toiveissasi. Ovulaation aikaan voi kyllä valkovuotokin olla runsaampaa ja se voi käsittääkseni olla kellertävääkin, mutta ei kuitenkaan ruskeaa.
 
Takaisin
Top