Ovulaatiotesti raskaustestinä?

Keskustelun 'Vauvakuumetta' aloitti Odottaa, 9 joulu 2018.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Odottaa Vieras

Kiitos kaikille vastauksista ja tsempeistä! :) Jos tähän kiertoon ei tärpännyt, niin eiköhän se vielä joskus tärppää.
    Harmittaa tietty kovasti, mutta kaikki aikanaan :dummy:
  2. Miitu Addikti Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Kuinka kävi Odottaa? Oletko vielä testaillut? :)

Ovistestissäsi toinen viiva näyttää haaleammalta, jonka luokittelisin negaksi. Jotta se olisi plussa, täytyisi toisen viivan olla yhtä vahva, tai tummempi kuin kontrolliviivan.
    Itsellä raskautta osoittaessa testiviiva on ollut kontrolliviivaa paaljon tummempi. Mutta, toisessa raskaudessa ovistesti näytti vasta myöhemmin plussaa! Joten ei siihenkään täysin voi luottaa. :wink
  3. Lilli90 Aloittelija

Viime kierrossa otin ja kokeilin ovis testillä negan. Pirruuttani nyt koitin. Illalla, ja ei kovin kauaa rakossa olleella virtsalla ja sain selkeästi näkyvän mutta testiä haaleemman viivan. Noo lauantaihin ainakin odottelua. Mut kiva kokeilla ku tosiaan tietää et selkeesti ovis ollu jo kohta kaksi viikkoa sitten. Toki joku lääkekin voi vaikuttaa vaikka on kyllä yli vaikutusalueen jo aika. No lauantai tulee kohta.
  4. NewMoon Tuttu foorumilla

Mitä sulla näytti raskaustesti?

Mulla itsellä tulee loppukierrosta aina jotain viivaa ovistestin ja joskus lähti vahvenemaan loppukierrosta. Mutta itsellä ne ei merkinnyt mitään.
  5. Lilli90 Aloittelija

Negaa näytti. Että näin. :oops:
  6. NewMoon Tuttu foorumilla

Voi höh :sorry:
  7. Miitu Addikti Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Ovistestissähän viiva on plussa vasta kun se on joko yhtä vahva kuin itse testiviiva, tai vahvempi.
    Mulla henk.koht tulee aina kaksi viivaa ovistesteihin.

Raskaana esikoisesta ovistesti tummui ennen raskaustestejä, eli näytti plussaa jo varhain.
    Kun taas kakkosesta ovistesti antoi plussaa vasta kun raskaustestit olivat näyttäneet jo useamman päivän plussaa.

Jaa tämä sivu