Ovulaatiotesti (KUVA) katsokaa ja arvioikaa!!

Nliee

Satasella mukana keskusteluissa
Yritetään nyt vauvaa ja nyt on eka kierto ihan yrittmällä. ennen tätä ollaan oltu että tuleeko kun on tullakseen,mutta sitäkään ei olla mietitty. seksiä ehkä 3krt kuussa ollut. Nyt sitten aattelin ostaa ovulaatiotestejä ja testata ovuluinko ollenkaan. Perjantaina 22.5 Sunnuntaina 24.5 ja Maanantaina 25.5 testailin mutta sain negatiivisen. Nyt tänä aamuna testasin taas ja tuli juuri tuollainen viiva testialueelle. en osaa nyt tulkita sitä kunnolla että onko se nyt positiivinen vai negatiivinen ja ovulaatio on tapahtumassa ihan lähipäivinä? Auttakaa. Yritystä kuitenkin on tänään ja mahdollisesti huomennakin jos vahva punainen viiva tulee testialueelle.
 

Liitteet

  • 20150526_134820.jpg
    20150526_134820.jpg
    59.7 KB · Katsottu: 720
Ainakin niissä testeissä mitä olen tehnyt, niin on lukenut että sen testiviivan pitää olla tummempi tai yhtä tumma kun kontrolliviivan. Ja kuvassa oli juuri tuommoinen hailu viiva jota ei tulkita lh kohonneeksi. Tuo hailu viiva tulee yleensä joka testiin. Tee joka päivä uusi testi kunnes viiva on vahva, silloin lh on koholla ja ovulaatio lähellä. :-)

Eli siis minä en tulkitse tuota ovulaatioksi. Mutta mitäs testipaketissa lukee? :-)
 
Last edited by a moderator:
No edelliset testit mitä oon tehny, niin on tullut vaan tuo yksi viiva, eli pelkkä kontrolliviiva, tänään ekaa kertaa tuo hailuva. Ite ymmärtäisin että varsinaista ovulaatiota ei ole, mutta testaamista pitää jatkaa. esim 2päivän sisällä voi tulla jo kunnon punainen viiva. koska järjen mukaan jos ovulaatiota ei ole tai ei ole lähiäpäivinä tulossa niin eihän tohon tulis tota vähääkään viivaa, niinkuin kahdessa edellisessä. vai olenko nyt ihan hakoteillä?
 
Sitä täälläki toivotaan kovasti :happy: Pakko alkaa yrittämään, ollan vuosi oltu miehen kanssa että tulee kun on tullakseen, mutta kun ei tule, mikä varmaan myös johtuu vähittäisistä petikerroista.
 
Tämmöinen viiva tuli nyt tänä aamuna. Onko tuo nyt semmoinen viiva että se ovis tapahtuu 24-48h aikana? vai voiko viiva tuosta enää tummua? Ekakertalainen oon niin,en osaa ite arvioida.
 

Liitteet

  • 1508210_10207165808531345_3424737828456400172_n.jpg
    1508210_10207165808531345_3424737828456400172_n.jpg
    46.3 KB · Katsottu: 658
Nyt alkaa viiva näyttää jo paremmalta ja ovis on lähellä varmaan. Se voi vielä tummua tuosta samankin päivän aikana. :-)

Nyt petipuuhiin ja toivotaan että tärppää :wink
 
Last edited by a moderator:
Se voi tuosta myöhemmästä tummua, muttei välttämättä. Itellä ei juurikaan tuosta tummempi ollut ja tuossa tuo yhden ovulaation lopputulos tuhisee :)
 
Justiin äsken tein uudestaan,en malttanut huomisaamuun asti. Ja viiva on nyt paljon tummempi ja se on keskemmälläkin lähempänä kontrolliviivaa. :) tänään ja huomenna vielä yritystä, toivottavasti nyt tärppäis. Mites kannattaako ovulaation jälkeenkin vielä yrittää?
 
Kyllä varmaan kannattaa. Onhan niitä siittiöitä hyvä olla monta kun vaan muutama pääsee lopulta perille :D
 
Takaisin
Top