Ovulaation testaaminen

Pumperoinen

Vauhtiin päässyt keskustelija
Marraskuiset 2024
Kuinka moni saa ovulaatiotestiin todella vahvat viivat (testiviiva vahvempi kuin kontrolli) noin vkoa ennen (oletettua) kuukautisten alkamispäivää? Kuitenkaan samanlaista ilmiötä ei ole oletetun ovulaation aikoihin (eli n. kp12-16). Onko todennäköisempää, että ovulaatio on näin myöhään vai että testi reagoi lähestyviin kuukautisiin eikä ovulaatiota välttämättä tapahdu lainkaan? Lisäksi tuolloin on useamman päivän ajan alavatsakipuja kun testi näyttää positiivista.
 
Nojoo ei tää varmaan oo niin tumma mitä sulla nyt? En muista oonko joskus vielä tummempaa ovistestiä saanut loppukierrossa.
 

Liitteet

  • Screenshot_20231006_142504_Samsung Internet.jpg
    Screenshot_20231006_142504_Samsung Internet.jpg
    375.5 KB · Katsottu: 53
Nojoo ei tää varmaan oo niin tumma mitä sulla nyt? En muista oonko joskus vielä tummempaa ovistestiä saanut loppukierrossa.
Joo ei, mulla selvästi toi testiviiva paljon tummempi kuin kontrolli 😅 tollasta tuli viime vkolla, sit muuttui ihan haaleaksi, sen jälkeen tummeni tosi paljon.
 
Joo ei, mulla selvästi toi testiviiva paljon tummempi kuin kontrolli 😅 tollasta tuli viime vkolla, sit muuttui ihan haaleaksi, sen jälkeen tummeni tosi paljon.

Okei, noin mulla käy ovulaation kanssa usein miten just kuvailit :) eli varmaan Ovulaatio nyt!
 
Takaisin
Top