Ovulaatiokivut

ParvatiPatil

Oman äänensä löytänyt
Just tällä hetkellä ihan tajuton kipu alapäässä, lähinnä säteilee takapuoleen. Piti ottaa särkyylääkettäkin:gen113

Laskurin mukaan huomenna pitäis alkaa hedelmällinen aika.. Tänään tehty ovistesti näytti negaa, tosin en noihin hirveesti luota. Mutta voiskohan olla toivoa että nyt irtoais kunnon mehevä munasolu kun käy niin saakelin kipeää. Minkälaisia kokemuksia muilla on oviskivuista? Onkohan tää kipu siitä että munasolu on kasvamassa vai irtoamassa.. :confused:
 
Välillä on kovempia kipuja, välillä ei tunnu mitään. En tiedä tosin ovuloinko edes joka kierto - en varmaankaan! Mut kyllä se tikkuilu on aika kovaa, pistää yleensä jommallekummalle sivulle aivan alavatsalla (munasarjat?). Juilii yleensä päivän tai kaksi korkeintaan. En minäkään ole kertaakaan ovistestiin kunnon toista viivaa saanut, vaikka limat ja kivut ovikseen viittais. :)
 
Kivun kohta siirtyi sitten vasemmalle alavatsaan. Nyt on peukut ja varpaat pystyssä että tärppäis.:) Ens kuussa joka tapauksessa lääkäriaika.. Suapi nyt nährä.
 
mä tikkuilin ja ma&ti oli LH korkeimmillaan, sitten sattukin masuun niin perhanasti, että huhu. eilen oli jo haalee viiva, eli oli kipuilu tuottanut tulosta. nyt huomaan vain, että olen kireä kun ampiainen pisto puuhissaan, kun kiukkuan joka asiasta missä vaan ja milloin vaan. :sad001 noh, kais se siitä. toivotaan, että tämä kierto olisi tuottanut tulosta. eli orotellaan.. :confused:
 
Mulla on vasemmalla ihan järkyttävät oviskiput, saa melkein kaksin kerroin olla ja vetää nappia naamaan :/ No viime oviksessa sitten kuitenkin pupuiltiin ja siinähän sitten napsahti kiinni :) Yhdistin sen samaan päivään tai sitten seuraavaan päivään munasolun irtoamisen.
 
Kiitos vastauksista. Voi että toivon että nyt tärppäis.. Sormet ja varpaat on ristissä. Olis niin mieletöntä jos tulisin tästä kierrosta raskaaksi, koska laskettu aika olis elokuussa meidän hääpäivä! :love7 On taas sitkeät pari viikkoa odoteltavana. Ja itkut itkettävänä jos jälleen on pettymys. :sad001 Jos joskus vielä saan ne 2 viivaa testiin niin luultavasti pyörryn. Tsemppiä kaikille jotka toivoo raskautta! :signs003
 
Mä nyt todistettavasti ovuloin viime lauantaina, ja mulla ne kivut tuntui koko alavatsalla. Aivan kuin menkat ois ollu alkamassa, koko alavatsa kipee ja aivan turvoksissa. :D Kiva oli ahtaa tosi tiukat farkut jalkaan, ku lähettiin pikkujoulujen viettoon, huh.. :D

Peukut pystyssä sulle ParvatiPatil! :)
 
Käytiin just lääkärissä. Kyllä siellä oli ovulaatio tapahtunut just vasemmalla missä kipu tuntui, näkyi irronnut munasolu ja sen vieressä oli iso mollukka just irtoamassa!!:happy093:happy093 Eli voin vaikka olla nytkin raskaana tai sitten voin vielä tulla tästä kierrosta raskaaksi. Teroluteja sain, en oo ennen käyttänyt, niitä pitää nyt viikko popsia ja toivotaan että tärppäis. Sitten lisätutkimuksiin. Voi vitsi, jännää! En oo aikasemmin ajatellut että niitä munasolujahan voi tosiaan irrota montakin. Meillä on suvussa kaksosia.. :gen014
 
Eipä tainnu tärpätä taaskaan. :crybaby2 Jos vanhat merkit paikkansa pitää niin huomenna alkaa taas menkat. Musta on alkanu tuntua että syyn täytyy olla miehessä. No, tutkimukset on eessä tammikuussa. Pääsis ees joskus tekeen testin mutta kun on niiin säännöllistä että.. Kroppa toimii kuin kone, paitsi ettei vauvaa tule. :sad001
 
Takaisin
Top