Ovulaatio vai ei

Katariina90

Vauhtiin päässyt keskustelija
Marrasmammat 2018
Kertokaahan mielipiteenne:

Kalenterin mukaan minulla olisi pitäny olla ovulaatio n. 17.2. Käytän Flon ovulaatio-kalenteria.
Olen yrittänyt tikuttaa myös, mutta sain tulokseksi vain la 17. ja su 18.2. haaleat viivat. Muulloin ei viivaa ole tullut lainkaan.
Lauantaina alkoi myös alavatsakivut ja su-ma alavatsa ja -selkäkivut sekä rinnat arat.

Kysymykseni siis onkin onkohan mahdollista että olen ovuloinut, vaikka testiviivat olivat kontrolliviivoja haaleampia?
 
En millään malttaisi odottaa kuukautisten alkua... haluaisin tietää olisiko edes pieni mahdollisuus että olisi tästä kierrosta tärpännyt..
 
On mahdollista että hormonihuippu oli niin nopea ettet saanut sitä kiinni. Eli sinun olisi pitänyt testata kahdesti päivässä saadaksesi ovisplussan.
 
Hetki aikaa siitä kun toisen kohdalla tunsin oviksen ja menkat oli säännölliset. Menkat kierukan poiston jälkeen alkoi 16.2 ja nyt 4.3 menkkamaista kipua alavatsassa useamman tunnin. Oisko näin et ois palannu näin nopeasti kierto?
 
Mites noi limat? Onko varma merkki ovulaation oikeasta ajankohdasta, :smiley-ashamed005 en jaksa tikuttaa ja olen kuullut että joillain heittää viikonkin ovis kalenteriin verrattuna. Limaa mulla tulee aika reippaasti ja haluttaa.
 
Takaisin
Top