Ovulaatio kadoksissa

Pikkutiik

Satasella mukana keskusteluissa
Ehkä n. 4 kiertoa tuli halpis testeillä testattua ovista, mielestäni sen bongasinkin, ainakin 3 kertaa tosi vahvana kp 15 -päivälle. Ja oli limaa ja joskus jotain muitakin oireita. Onkohan siitä nyt 2 vai 3 kiertoa kun mulla oli ekan kerran luget käytössä, kun luteaalivaihe on liian lyhyt. Niillähän sai sit kierron ihan sekasin, ja seuraavankin kierron sekasin (jäi tosi lyhyeksi, en bongannut halpis tikuilla ovistakaan). Nyt kun ajattelin että vihdoin päästään normikiertoon ja vihdoin pääsen töiden puolestakin kotiin oviksen ajaksi ja ostin ihan digitaalisen ovistestin, että tulee luget oikeeseen aikaan. Eipä tullu hymynaamaa. Ei vilkkuvia eikä mitään muitakaan. Mihin helvettiin ne nyt hävis kun on kuitenkin aina ollu ja kierto on säännöllinen?!!!! Voiko tuo luge sotkea ovulaatiot vieläkin? Ensi kierrossa olis taas loma ja olisin kotona, ois mahdollisuus yrittää, jos vain tulisi ovis. Vinkkejä?
 
Mulla on ollu nyt puoltoista vuotta toi sama ongelma...

Itse epäilen että lisääntynyt rasvakudos sotkee hormoonitoimintaa. Oon nyt noin 6kg painavampi kuin edellisen odotuksen alussa ja aionkin nyt kokeilla mitä tapahtuu kun pudotan sen.

Luulen että voin luopua kilpirauhaslääkkeestä ja kiertokin toivottavasti normalisoituu :)

Tsemppiä sulle! Kannattaa tarkkailla valkovuotoa ja seurata aamulämpöjä.
 
Takaisin
Top