Ovulaatio- ja raskaustesti risut ja ruusut

Pregcheckin testeillä en oo kertaakaan saanut vääriä tuloksia, selkeä plussa tuli muistaakseni juurikin sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa (vai oliko päivää ennen) ja iltapissistä vielä... Ruusuja siis niille! Hintakin on kohdallaan, jos tekee mieli testata vähän enemmän... Clearbluen digi saa myös ruusut, toimi oikein hyvin sekin. Tosin hinnassa hiukan kirpaisua...

Risuja antaisin sille violettivalkoiselle kasettitesterille jota sai apteekista. En muista nimeä...? Siihen olen saanut haamuviivoja, vaikken raskaana ollutkaan.
 
Minultakin ääni mamin puikkotesteille, ovat aivan parhaat!
Kuulostan nyt varmaan joltain mainokselta, mutta itsekin plussasin niillä jo todella varhain 3+2,
Negat olivat selkeitä negoja ja plussat selkeitä plussia! Mitään ei jäänyt arvailujen varaan.

Lisäksi mulla testit olivat niin herkkiä, että reagoivat sekä ovikseen että kiinnittymiseen, ajatella!
+ söpön värisiä. :wink
 
Aunemoi, Kyllä, mutta mulla näyttivät aiemmin kuin herkät testit! Että sillail :wink Niin ja olivatkohan vielä jopa alennuksessa 1e / kpl?
 
Mie just eilen mamilta tilasin edullisia testejä, onneks ei oo kotona yhtään niin malttaa olla testailematta :D Tänään dpo 6.
 
Ostakaa ihmees! Niis oli kai kesälle päiväykset, siksi edullisesti mut ehdottomasti annan ääneni. Todella herkkiä! :)
 
Missähän apteekin raskaustesteissä mahtais olla paras hinta-laatu-suhde..?

Viimeksi totesin raskauteni ClearBluen digitaalisella. Ostin sellaisen, missä oli kaksi testiä. Kolme päivää sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, tein testin, ja toisen viisi päivää myöhemmin. Hyvin näyttivät, mutta oli muistaakseni kallis. Silloin olin päivätyössä niin ei haitannut, mutta nyt opiskelen. En kuitenkaan osaa lähteä nettiostoksille, ainakaan vielä.
 
MW2B, Kaikki taitavat olla luotettavia! Paitsi Clearblue plus (antaa sinijäämiä eli haamua vaikkei olisi raskaana), ja Apteq testi jonka pitäisi olla herkkä, ei kuulemma monella ole näyttänyt vaikka apteekin omakin antanut plussaa.
 
Ok, kiitti. Ehkä huomenna ostan jonkun suht. edullisen, jos ei vieläkään mitään kierron alkuja kuulu. :)
 
Täältäkin lähti mamin testit tilaukseen. Niissä luki, että päiväys 2018-2019 asti, mutta toivottavasti tärppäis jo muutenkin ennen sitä :grin
 
Minäkin sain tosiaan mamin testien puikolla ekan plussan jo rv 3+2, eli kannattaa niitä tosiaan tilata ja vielä millä hinnalla saa tällä hetkellä :wav
 
Ovulaatiotesteistä pakko antaa vähän risuja Clear bluelle. Olen yhden ainoan kerran saanut hymynaaman aikaiseksi. Muista kierroista ei koskaan mitään, vaikka ovulaatio onkin ultralla todettu. Ilmeisesti lh hormoni ei nouse kyseiselle testille tarpeeksi korkeaksi.. Testattu on useamman kerran päivässä ovulaatioaikoihin. Pregcheckin ovistestit näyttäneet itselläni lähes yhtä tummia viivoja ovulaation tapahtuessa, mutta ei nekään niin selkeästi, kun olen lukenut joidenkin kehuvan. (Testiviiva tummempi kuin kontrolli) Muilla en ole testaillut.
Raskaustesteistä isot risut Sofin ei herkälle testeille, jotka näyttää tosi selkeitä viivanpaikkoja, joissa väriäkin saattaa havaita. Viivanpaikkoja myös RFSU herkällä saatu. Pregcheckit toimineet yleensä ottaen hyvin eli peukku niille.
 
Takaisin
Top