Ovulaatio- ja raskaustesti risut ja ruusut

Keskustelun 'Kuumeiluklubit' aloitti Pilvilinna, 8 loka 2016.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. Ginger Rakastunut foorumiin Huhtimammat 2016

Pregcheckin testeillä en oo kertaakaan saanut vääriä tuloksia, selkeä plussa tuli muistaakseni juurikin sinä päivänä kun menkkojen piti alkaa (vai oliko päivää ennen) ja iltapissistä vielä... Ruusuja siis niille! Hintakin on kohdallaan, jos tekee mieli testata vähän enemmän... Clearbluen digi saa myös ruusut, toimi oikein hyvin sekin. Tosin hinnassa hiukan kirpaisua...

Risuja antaisin sille violettivalkoiselle kasettitesterille jota sai apteekista. En muista nimeä...? Siihen olen saanut haamuviivoja, vaikken raskaana ollutkaan.
  2. haaveilija31 Tuttu foorumilla

Ruusut annan mamin testien puikkotestillä, tässä raskaudessa näkyvä haamu jo rv 3+2 :happy:
    • Tykkää Tykkää x 2
  3. Miitu Addikti Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Minultakin ääni mamin puikkotesteille, ovat aivan parhaat!
    Kuulostan nyt varmaan joltain mainokselta, mutta itsekin plussasin niillä jo todella varhain 3+2,
    Negat olivat selkeitä negoja ja plussat selkeitä plussia! Mitään ei jäänyt arvailujen varaan.

Lisäksi mulla testit olivat niin herkkiä, että reagoivat sekä ovikseen että kiinnittymiseen, ajatella!
    + söpön värisiä. :wink
    • Tykkää Tykkää x 4
  4. Aunemoi Peruskäyttäjä

Onko Mamilla vain 25mlU/ml ja ne ovat olleet parhaita? Katselin sivuilta ja oli vain tuota yhtä sorttia.
  5. Miitu Addikti Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Aunemoi, Kyllä, mutta mulla näyttivät aiemmin kuin herkät testit! Että sillail :wink Niin ja olivatkohan vielä jopa alennuksessa 1e / kpl?
    • Tykkää Tykkää x 1
  6. heidukka Tuttu foorumilla

Nyt ne mamin puikkotestit on 0,80€ :grin
    • Tykkää Tykkää x 2
  7. Paapu- Peruskäyttäjä

Mie just eilen mamilta tilasin edullisia testejä, onneks ei oo kotona yhtään niin malttaa olla testailematta :D Tänään dpo 6.
  8. Miitu Addikti Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Ostakaa ihmees! Niis oli kai kesälle päiväykset, siksi edullisesti mut ehdottomasti annan ääneni. Todella herkkiä! :)
  9. MW2B Tuttu foorumilla

Missähän apteekin raskaustesteissä mahtais olla paras hinta-laatu-suhde..?

Viimeksi totesin raskauteni ClearBluen digitaalisella. Ostin sellaisen, missä oli kaksi testiä. Kolme päivää sen jälkeen kun menkkojen olisi pitänyt alkaa, tein testin, ja toisen viisi päivää myöhemmin. Hyvin näyttivät, mutta oli muistaakseni kallis. Silloin olin päivätyössä niin ei haitannut, mutta nyt opiskelen. En kuitenkaan osaa lähteä nettiostoksille, ainakaan vielä.
  10. Miitu Addikti Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

MW2B, Kaikki taitavat olla luotettavia! Paitsi Clearblue plus (antaa sinijäämiä eli haamua vaikkei olisi raskaana), ja Apteq testi jonka pitäisi olla herkkä, ei kuulemma monella ole näyttänyt vaikka apteekin omakin antanut plussaa.
    • Tykkää Tykkää x 1
  11. MW2B Tuttu foorumilla

Ok, kiitti. Ehkä huomenna ostan jonkun suht. edullisen, jos ei vieläkään mitään kierron alkuja kuulu. :)
    • Tykkää Tykkää x 1
  12. Aunemoi Peruskäyttäjä

Täältäkin lähti mamin testit tilaukseen. Niissä luki, että päiväys 2018-2019 asti, mutta toivottavasti tärppäis jo muutenkin ennen sitä :grin
  13. Mami91 Ihastunut foorumiin

Hei, mikä ihmeen mami? Mistä ton löytää? :grin
  14. Aunemoi Peruskäyttäjä

• Tykkää Tykkää x 4
  15. Aunemoi Peruskäyttäjä

Iik saikohan tuolleensa tehdä, että laittaa linkin. Ei varmaan :-( anteeksi!
  16. Mami91 Ihastunut foorumiin

Kiitos! No on täällä ollut linkkejä ennenkin, ei oo kukaan niistä mitään sanonut :)
    • Tykkää Tykkää x 1
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
  17. Miitu Addikti Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017

Mamin testit on ihan parhaita! :happy:
  18. Mami91 Ihastunut foorumiin

Tilaukseen meni :p
    • Tykkää Tykkää x 2
  19. haaveilija31 Tuttu foorumilla

Minäkin sain tosiaan mamin testien puikolla ekan plussan jo rv 3+2, eli kannattaa niitä tosiaan tilata ja vielä millä hinnalla saa tällä hetkellä :wav
    • Olen samaa mieltä Olen samaa mieltä x 1
    • Informatiivinen Informatiivinen x 1
  20. Diann Rakastunut foorumiin Heinäkuun äidit 2019 Joulukuun mammat 2017

Ovulaatiotesteistä pakko antaa vähän risuja Clear bluelle. Olen yhden ainoan kerran saanut hymynaaman aikaiseksi. Muista kierroista ei koskaan mitään, vaikka ovulaatio onkin ultralla todettu. Ilmeisesti lh hormoni ei nouse kyseiselle testille tarpeeksi korkeaksi.. Testattu on useamman kerran päivässä ovulaatioaikoihin. Pregcheckin ovistestit näyttäneet itselläni lähes yhtä tummia viivoja ovulaation tapahtuessa, mutta ei nekään niin selkeästi, kun olen lukenut joidenkin kehuvan. (Testiviiva tummempi kuin kontrolli) Muilla en ole testaillut.
    Raskaustesteistä isot risut Sofin ei herkälle testeille, jotka näyttää tosi selkeitä viivanpaikkoja, joissa väriäkin saattaa havaita. Viivanpaikkoja myös RFSU herkällä saatu. Pregcheckit toimineet yleensä ottaen hyvin eli peukku niille.

Jaa tämä sivu