Ovis ollut vai ei?

SusannaKK

Jostain jotain jo tietävä
Helouu! oon tehnyt nyt kp10 alkaen ovis testejä, Kp16 ollut tummin.. Tänään on Kp19 ja huomattavasti jo pari pvä ollut haaleampi... Mieheni kanssa yritetään meidän esikoista saada alulle :Heartpink Onko teistä testi näyttänyt jossain vaiheessa ovis+ ?
 

Liitteet

  • ovistestit.jpg
    ovistestit.jpg
    24.8 KB · Katsottu: 217
Minusta kp16 ja kp17 tummimmat mutta eivät kuitenkaan yhtä tummat kuin kontrolli, joten mielestäni ovista ei välttämättä ole tapahtunut, tai oviksesi huippu niin lyhyt ettet ole saanut niitä kiinni kerran päivässä testaamisella. Onko sulla tietoa mikä kp ennen ovis+ tullut?

Itse testaan aina cb digitaalisilla niin ei ole tarvinnut arpoa mutta mitä näitä oviskeskusteluja oon lukenut niin joillain on vain vaikeampi niitä havaita testein vaikka tapahtuisikin, tai sitten oviksessa probleemaa jos ei saa tikutettua. Tsemppiä! :)
 
Voihan toki olla, ettei kierto viel oo tasottunut. Otin kk sisään kierukan pois. Mutta kp15 yleensä on ollut ovis, kierto kestää 32pvä mulla lähes poikkeuksetta aina.
 
Tämän ehkä tiedätkin mutta jos menkat alkaa ajallaan niin siitä voit todennäköisesti päätellä että ovis on ollut ja voit päätellä mahdollisen ovispäivän kun lasket 14pv taaksepäin. Toisaalta jos alkaisivat ihan liian aikaisin tai kierto pitkittyy voi kertoa ovuloimattomuudesta tässä kierrossa. Toki toivotaan ettei ne ala ollenkaan ja saat heti plussan:wink
 
Takaisin
Top