Outoa?

Arianrhod

Vauhtiin päässyt keskustelija
Moikka :) olen uusi tällä foorumilla, minulla on kaksi lasta ja yritämme nyt uuden puolison kanssa saada ensimmäistä yhteistä lasta joka siis minulle olisi kolmas. Olemme olleet ilman ehkäisyä noin puoli vuotta ja minulla on pcos eikä kuukautisia tule ilman terolutia, edellinen raskaus alkoi clomifenilla. Tunnistin ovulaation (?) 2.4. ja peittoa heiluteltiin, dpo 3 alkoi rintojen arkuus, kipu ja rintarauhasen turvotus ja aaltoilevat menkkamaiset kivut jotka kestivät varmaan viikon verran, oli myös lisääntynyttä valkovuotoa mutta ei veristä vuotoa. Nyt siis dpo 12 ja olen saanut korkeintaan haamujen haamun tai viivanpaikan dpo 10/11 ja rintojen arkuus vaan jatkuu niin kovana ettei vatsallaan pysty nukkumaan. Muistan että kun ensimmäinen raskauteni alkoi spontaanisti, minulla oli tätä samanlaista kipua 2 viikkoa ennen plussasta mutta ei koskaan muuten näin kovaa kipua molemmissa rinnoissa liittyen kuukautiskiertoon... Olisiko muilla vastaavia kokemuksia?
 
Moikka! Tervetuloa joukkoon. :) Kyllähän nuo oireet voi raskauteen viitata. Oletko tehnyt uutta testiä? Tuo dpo 10/11 on aika aikainen ajankohta testille. Monilla näyttää silloin vielä ihan negaa vaikka olisi raskaana.
 
Joo ihan mahdotonta tämä, nyt dpo 17 ja edelleen tissit kipeänä sekä mahaa jomottaa ja eilen testi negaa :banghead::confused004 alkaa tuntua jo ihan hölmöltä kun itse olevinaan on niin varma että on raskaana ja testit ei oo samaa mieltä:grin
 
Onpas outoa... Kyllä useimmilla tuossa vaiheessa jo näkyy ja jos sullakin on aiemmissa raskauksissa näkynyt, luulisi nytkin näkyvän. Suosittelisin hakeutumaan lääkäriin, jos menkat myöhästyy paljonkin. Ehkä se voisi olla joku hormonihäiriö. Toivottavasti asiaan tulee selvyys pian. Epätietoisuus on kurjaa.
 
Varasin ajan perhesuunnitteluneuvolaan ja lähdetään sieltä noita hormoniasioita selvittämään... Ja tosiaan kun muutenkin ne on sekaisin, pcos ja se kilpirauhasen vjt aiheuttaa sen ettei kuukautisia edes luonnollisesti tule.
 
Takaisin
Top