Oulun äitejä ystäviksi ja päivien piristykseksi!

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti miimaol, 15 marras 2011.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. kaiz-a Uusi käyttäjä

Täällä oisi kans yksi (tuleva) oulun mamma, kun 1.7 muutetaan Toppilan suunnille. Vieläkö täällä ois ketään kavereita kaipaavaa? :) Itsellä 2kk ikäinen poikavauveli.
  2. marbles Vieras

Hei! Olipa mahtavaa kun löytyi jo tällainen keskustelu. Täällä olisi nimittäin myös yksi tuleva mamma, jota kiinnostaisi löytää samassa elämäntilanteessa olevia, uusia kavereita Oulusta :)
    Liekkö se facebook -ryhmä toiminnassa...?
  3. Anskupomm Uusi käyttäjä

Heippa! Minäkin uusi oululainen olisin kiinnostunut ryhmästä. Mulla on kohta 3kk:n ikäinen tyttövauva. :)
  4. Muska Ivanova Uusi käyttäjä

Hei! Minäkin kaipaisin uusia kavereita joiden kanssa kahvitella, puistoilla ja käydä vaikka salilla ja jumpissa. Minulla on kaksi lasta, yksivuotias ja alakoululainen. Itse olen 26 vuotias. Päivisin aika tahtoo käydä pitkäksi kun kuopuksen kanssa kahdestaan ollaan kotona, kun mies ja esikoinen ovat omissa hommissaan. Me asutaan aivan keskustan kupeessa 90130 alueella.
  5. Anskupomm Uusi käyttäjä

Hei Muska, tavataanko? :) Minä en ainakaan saanu mitään vastausta facebook-ryhmästä. Asutaan kyllä kauempana keskustasta, mutta jos etukäteen sovitaan niin pitäisi onnistua.
  6. Muska Ivanova Uusi käyttäjä

Ei mullekaan ole tullut mitään viestiä. Tavataan toki Ansku, laita mulle yksäriä vaikka tulevat viikon ohjelmastasi, miten ehdit keskustaan päin :) Mä olen autoton ja kortiton niin hieman kömpelöä on mun liikkuminen...
  7. Tinka86 Tuttu foorumilla

Täälläkin kaipaillaan juttuseuraa! Kavereilla ei ole vielä lapsia ja tuntuu että hekin ovat ottaneet etäisyyttä lapsen synnyttyä. Olen 27 vuotias ja poitsu 5kk, asutaan muhoksella mutta pääseehän tuota autolla mihin vain :)
  8. marbles Vieras

---
    Last edited by a moderator: 10 marras 2014
  9. Kyfi9884530 Uusi käyttäjä

Heippa, täällä 25 v kohta 4 kk ikäsen pojan äippä Kaakkurista kaipailis seuraa muista äideistä. :)
  10. hempuli Peruskäyttäjä

Täälläkin yksi ensimmäistä odottava Oulu-mamma. :)
  11. Santtumari Uusi käyttäjä

Täällä olisi Hiirosessa asusteleva 27 vuotias 2,5 kk ikäsen vauvan äiti. Seura ei olisi pahitteeksi. onko oulussa mamma kerhoja tai äitien kohtauspaikkoja?
  12. mirpana Uusi käyttäjä

Moikka!
    Täällä ois syksyllä 23 vuotta täyttävä äippä ja poika on kohta 1v8kk. Kotosalla olen pojan kanssa joten leikkikaveria kaipaillaan pojalle ja itelle mammakavereita. Metsokankaalla asutaan.
    Saa laittaa postia osotteeseen mirtsu91@gmail.com :)
  13. ReginaVeritas Naimisissa foorumin kanssa Helmikuunmammat 2014

Hei!

Tästä ketjusta on poistettu viestejä joiden sisältö on ollut sääntöjen vastainen.

Foorumilta löytyy nykyään salaiset ryhmät odottajille, joissa voi keskustella ilman, että ryhmään kuulumattomat pääsevät lukemaan keskusteluja. Salaisista ryhmistä ei myöskään lainata viestejä vau.fin artikkeleihin. Tämä on foorumin vastaus Facebookin salaisille ryhmille ja tästä syystä olemme ottaneet linjan, että Facebook-linkkaukset sekä kaikenlainen foorumin kanssa kilpailevien Facebook-ryhmien mainostus on foorumilla ovat kiellettyjä. Kiellettyä sisältöä sisältävät viestit tullaan poistamaan!
  14. amanita Tuttu foorumilla Maalismammat 2017 Toukokuunmammat 2015

Onko tämä ketju ihan kullut ja kuopattu?

T. Esikoista odottava viikolla 5+5
  15. Kyfi3871830 Uusi käyttäjä

Hei, onko täällä vielä ketään joka etsii muita äitejä? Olen 27-vuotias nainen ja kuudennella kuulla raskaana. Muutamme kaakkuriin tämän kuun lopulla. :)
  16. Piksutin Uusi käyttäjä

Hei,
    Täällä ilmoittautuisi 2 lapsen äiti (esikoinen 1v 3kk, ja kuopus n.1kk). Ikää 28 vuotta. Olisi mukava saada juttuseuraa muista mammoista.

Tervetuloa kaakkuriin! :)
  17. Kyfi6202830 Uusi käyttäjä

Täällä ois 27-vuotias esikoistaan odottava äiti Jäälistä :) laskettu aika 6.11 eli ihan kohta :) äitikavereita ois kiva saada :)
  18. marbles Vieras

---
    Last edited by a moderator: 10 marras 2014
  19. Santtumari Uusi käyttäjä

Ei tämä vissiin ihan kuollut ja kuopattu ole :) täällä 6,5 kk poitsu oia vailla leikkiseuraa ja äitillekki kahvittelukaverit kelepaa :) kyfijotain eli mira? :D tervetuloa kaakkuriin! Täällä vaussa on jotenki hirviän hankala toimia ja laitella yksäriä tai sitte mää en vaan osaa mut s- postiin tavottaa mut :)
  20. Kyfi3169730 Uusi käyttäjä

Moikka! Täällä ois 19-vuotias yksin esikoistaan oottava, laskettu aika joulukuussa :) kiva ois saaha juttuseuraa muista odottavista tai tuoreista äideistä :)

Jaa tämä sivu