Oulun äitejä ystäviksi ja päivien piristykseksi!

Keskustelun 'Äitien kohtauspaikka' aloitti miimaol, 15 marras 2011.

Vaihda nimimerkki! | Näin pääset alkuun/apua! | VAUfoorumin sovellus puhelimeen! | Top 100
  1. miimaol Uusi käyttäjä

Heippa!

Olen itse 26-vuotias äiti Oulusta, jolla ei ole paljoa äitikavereita, joiden luo voisi piipahtaa kylään ja jakaa arjen ilot ja surut. Itselläni on kaksi lasta: 2-vuotias poika ja 1,5kk tyttö. Olisi ihanaa saada tosiaan juttu- ja vaunulenkkiseuraa päivisin, kun mieskin on poissa. Ja saisi lapsetkin ikäistensä seuraa :)
  2. jasi Uusi käyttäjä

Hei!

Täällä olisi yks 22-vuotias äitikaveria kaipaava :) Mulla on  kaks tyttöä, helmikuussa 2-vuotta täyttävä ja 2kk ikäinen. Missä päin oulua asustelet?
  3. miimaol Uusi käyttäjä

Heippa!

Me asutaan Tuirassa. Missäs päin te?

Sattuupa olemaan sulla saman ikäiset lapsetkin kuin mulla, olispa kiva vaihdella kuulumisia :)
  4. jasi Uusi käyttäjä

Me asutaan kaakkurissa. Olis kyllä kiva nähdä ja saada juttuseuraa.
    Välillä tuntuu että tulee hulluks täällä neljän seinän sisällä :)
    Onko teillä menoja arkena miten jos nähtäis?
  5. Hansku80 Uusi käyttäjä

Heipä hei, täälläkin on yksi äitee, joka kaipailee toisista Oulun äideistä kavereita. Olen 31-vuotias ja minulla on 4 kuukauden ikäinen poika. Minullekin voi lähettää sähköpostia: himmeli80suomi24.fi
  6. mymmeliini Uusi käyttäjä

Täällä ois 25-vuotias yhden pojan äippä joka kovasti kaipailisi äitiseuraa :) Oulussa asustellaan.
  7. miimaol Uusi käyttäjä

Laitoin sinulle mymmeliini viestiä :)
  8. mimmus Tuttu foorumilla Marrasmammat 2017

Heips! Täälläkin eräs 25-vuotias mamma kaipailis kavereita Oulusta. :) Muutetaan sinne ens viikolla, joten uudet kaverit on enemmän ku tervetulleita. Meillä on kohta 1,5v poika ja toisen lapsen laskettu on vuoden lopussa. :)
  9. jensuli Aloittelija

heippa! täällä kans 21 vuotias oulussa asuva ja  ensimmäistä oottava vois kaipailla juttuseuraa.. :) la mulla on 30.10 
  10. Nia Tuttu foorumilla

Minäkin hihkasen tänne! Oululaisia ollaan. Tulipa mieleen idea, että olisko höpöä, jos vaikka jonnekki facebookkiin tekis Oululaisille vau-mammoille ryhmän, jonne vois sitte porukka liittyä pyynnöstä. Salainen tietenki ja sitä kautta vois reaaliajassa tutustella ja tietenki sopia treffejä ja muuta kivaa yhteistouhua! Kavereitahan ei ole koskaan liikaa. Nimimerkillä tuntuu, että kaikki ystävät on perheen myötä kaikonneet....
  11. Tintus Uusi käyttäjä

Ei musta ainakaan mikään pöhkömpi idea tuo face-ryhmä.. tulee siellä aikalailla roikuttua kuiteni muutenki =) Sehä pitäis jonku vaan luoda ja sitte jäseneksi pääsis vain pyytämällä/kutsumalla, vai?
  12. Nia Tuttu foorumilla

Mää yritin käydä luomassa sitä ryhmää, mutta se ei jostain syystä antanu mun tehdä sitä. Tökkäs siihen, kun kysy, että ketä kavereita lisätään ryhmään ja enhän mää omia kavereitani sinne tietenkään ala lisäämään. Onnistuiskohan jollaki muulla?
  13. miimaol Uusi käyttäjä

Tänne on tullu lisää äitejä :)

Mä kävin laittamassa sen ryhmän pystyyn, ja löytyy nimellä Oulun äitikaverit. Eli laita pyyntö ja mä sit lisäilen teidät sinne listalle...
  14. jensuli Aloittelija

heips! en löytänyt sitä ryhmää sieltä? mistäköhän johtuu? :)
  15. JML Aloittelija

Moikka! 
    En minäkään löytäny sitä ryhmää tuolla nimellä :(
  16. katinka1976 Uusi käyttäjä

Moi :) Täälläkin olisi Oulusta yksi tuleva äiti joka haluaisi liittyä kyseiseen facebook-tiimiin.
    Laskettuaika oli 28.9.2012 ja minun nimeni on Kati Nieminen (tyttönimeltään Kati Kunnari)
    Ystävällisin Hymyterveisin Kati Niminen Oulusta
  17. Viipsukka Naimisissa foorumin kanssa Toukomammat 2017

Täälläkin ois yks, joka haluais tulla mukaan. Perheessä on poika -07, tyttö -09 ja masuasukin laskettu aika on nyt maaliskuussa.
  18. Melody Uusi käyttäjä

Täälläkin kahden lapsen äiti, joka haluasi ryhmään mukaan :)
  19. käyttäjä35us Uusi käyttäjä

Täällä kahden tytön äiti (2,5v ja 6kk) kaipailee jutustelu- ja kahvitteluseuraa! :) Olisin myös kiinnostunut tulemaan ryhmään mukaan! Saa laittaa postia!
  20. Kyfi3813820 Uusi käyttäjä

Hei, täällä olisi yksi äiti, joka on kiinnostunut ryhmään liittymisestä. Minulla on kohta 2kk:n ikäinen poika. Olisi kiva saada muita äitejä kavereiksi, kun ei sellaisia täältä Oulusta vielä ole. Toivottavasti tätä keskustelua vielä joku lukee :)

Jaa tämä sivu