Ostokset/Hankinnat

Mekin ostettiin Britax multi tech 2 muutama viikko sitten. Tyttö tykkää istua. :) Mies sanoi, ettei ollut vaikea asentaa kun seurasi ohjeita. Taisi siinä 10 min kuitenkin vierähtää.
 
Minä asensin itse (mies vielä tarkisti) niin ei ollut niin vaikea kun netistä olen lukenut. Muistaa vaan laittaa ihan ekana ne remmit sinne lattiaan ja sitten vasta kantaa istuimen autoon :) ei sitten tarvii niin ahtaassa tilassa laittaa niitä. Itse seurasin vain tarkasti ohjeita ja en tainnut kertaakaan päästää ärräpäitä :D
 
Tuoli kotona ja ohjeita ihmetelty. Aivot käy nyt jotenkin kai hitaammalla kun luetun ymmärrys ei yhtään toimi, kai tuo olisi vaan käytävä laittamassa autoon ja hakemassa samalla kaukalon telakka pyyhittäväksi. Iso pahvilaatikko oli älyn kiva, äiti näytti mallia miten kiva on mennä laatikkoon ja molemmat ipanat innostui ideasta ihan valtavasti. :p
 
Onpas uusi jakkara hyvä ja ihanaa kun ei tarvi enää kaukaloa raahata autoon! Tänään eka kertaa testattiin myös Sack'n seat matkasyöttötuolia ja kyllä kannatti hommata, eipähän tarvi kikkailla miten pitää poikasta sylissä kylässä pöydän ääressä. :)
 
Ostettiin uusi auto! :joyful: Tai jos tarkkoja ollaan, niin mies osti, minä oon bussilla kulkija. Ja ei se oo uus, vaan käytetty :hungry: Nytpä sitten onpi tuo istuimen osto edessä... Liikkeessä kävin kyselemässä ja ehdotteli joko

Maxi cosi 2 way pearlia tai
Cybex sironaa...

Onko teillä kokemusta kellään noista? :) Jollakulla ainakin taisi olla tuota maxi cosia... anteeksi, kun en jaksa selata taaksepäin keskustelua, kun se jotenkin on täällä niin hankalaa :arghh:
 
Meillä on tuo Maxi cosi. Ostettiin lähinnä siksi että kävi samaan jalustaan kuin turvakaukalo. Mutta on kyllä ollut hyvä. Helppo kiinnittää ja käyttää. Ja sen verran kapea että viereisellekin istuimelle mahtuu tarvittaessa istumaan.
 
Meillä on cybex sirona, muksu viihtyy hyvin, tuoli mahtuu tosi hyvin olemaan selkä menosuuntaan (vie samanverran tilaa kuin brio primo kaukalo), ja muksun lastaaminen autoon on kyllä pirun kätevää, kun tuolin saa käännettyä sivuttain. Ollaan oltu tosi tyytyväisiä! Kallishan se on, mut tuo sivulle kääntämisen tuoma helpotus on ollut kyllä rahan väärti.
 
Meillä Britax Multitech 2. Hyvä ollut. En tiedä, onko meillä vaan niin tilava auto vai onko istuin kapeammasta päästä, mutta hyvin mahtuu istuimen lisäksi kaksi aikuistakin takapenkille istumaan. :)
 
Meillä myös Multitech 2 ja toisena Britax two way mikälie ja vaikka on tilava auto noiden väliin juuri ja juuri voi joku ahtautua. Onneksi kyytiin ei yleensä ketään meidän lisäksi tarvi mahtuakaan. :D
 
Takaisin
Top