Onnistuimme vihdoin

Noopi

Jostain jotain jo tietävä
Heips kaikki!
Olemme yrittäneet yli kolme vuotta lasta. Aloimme harkita jo keinohedelmöitystä kun mitään ei ollut kuulunut. Tein ovulaatio-testejä ja pidin jalkoja ilmassa seksin jälkeen. Viime lauantaina tein testin, ja se näytti positiivista. Hain jopa toisen ja se näytti samaa. Niin se menee että kun vähiten odottaa ja yrittää se tapahtuu :) Jumala päätti että nyt on minun vuoroni! Tsemppiä kaikille. Jos me onnistuimme niin kaikilla on mahdollisuus
 
Kiitos todella paljon! [:)] Ensi torstaina pääsen neuvolaan. Toivottavasti kaikki menee hyvin, että saan alkaa iloitsemaan todella.
 
ihan hirmuisesti onnea Noopi !!
tuot toivoa meille muille pitkään yrittäneille.
toivoa siis on vielä.
olikos teillä mitään erikoiskonsteja tai ruokajuttuja meneillään[;)]
 
Ite jätin pillerit tän vuoden elokuussa ja nyt menossa rv. 5. Kerkesin tässä (näinkin lyhyessä ajassa) stressaamaan jo aivan älyttömästi ja miettimään että meille sitä vauvaa ei sitte vissiin tulekaan. Ihan kamalaa (hävettää myöntää) oli se, että lähipiirissä joka toinen suunnilleen odotti ja oli menossa synnyttämään. Ja mikään ei ollut ärsyttävämpää kun se, että mies sanoi joka kerta kun menkat pettymykseksi taas alkoi että "kyllä se sieltä tulee kun on tullakseen". No, tuntuu että viime kierrossaki stressasin aivan yhtä paljon ja olin hyvin hyvin tietoinen ovulaatiosta jne. Kun viikko ovulaatiosta sitte yöllä heräsin järjettömään alaselkä- ja vatsakipuun ajattelin että taas sitä kuvitellaan asioita... No sen verran utelias taas olin että pakko oli kipaista apteekkiin ja ostaa raskaustesti, joka yllättäen rv.3+4 näyttiki selvää mutta haaleaa plussaa. Piti soittaa miehellekin että tulepas ruokatunnilla käymään kotona, on asiaa[:)]

Tuosta jalkojen pitämisestä kohti kattoa ei ole mitään hyötyä. Tuttavapariskunta kävi pari vuotta lapsettomuushoidoissa ja heille oli gynekologi sanonut että ihan huuhaata, sinne kohtuun menee niitä siittiöitä vaikka hyppäisit heti seksin jälkeen trampoliinille. Kaikki sinne kohtuun ei mahdu, joten osa valuu samantien pois. Parasta kuitenkin olisi, että nainen saisi orgasmin ennen miestä, jolloin "lihassupistelu" vie siittiöitä paremmin perille [;)]
 
Takaisin
Top