Onnellisuusketju

Voi että sain juuri kuvan rakkaasta kisusta josta jouduin pari vuotta takaperin luopumaan :sad001 mut ihana nykyinen omistaja laittelee aina pari kertaa vuoteen kuvaa söpöläisestäni :Heartred liitän tähän myös kuvan entisestä rakkaasta vauvelistani :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
1e1276179a32d8ffe5195bbc19c5b2cc
 
Ihana kissa sulla ollut bb! Harmi, että joudut hänestä luopumaan, mutta kivaa, että hänellä on hyvä uusi koti ja saat välillä terveisiäkin sieltä. :)
 
Kisu on aivan ihana kisseliini :Heartred harmittaa suunnattomasti etten voinut häntä pitää :sad001 mut ihana kyllä nähdä että hän näyttää vallan onnelliselta uudessa kodissaan. Tosiaan rodultaan hän on ragdoll ja aivan mielettomän pehmeä pallero :Heartred voisipa silittää.. :< mut asuu nykyään joensuussa ja itse kuopiossa niin vähän pitkä matka on mennä silittämään.
 
Oi että, minä olen haaveillut ragdollista jo monta vuotta. Varmaan meilläkin yksi tai kaksi ragdollia asustaa jonkun vuoden päästä. Toivottavasti lapsi ei ole allerginen.
 
Hm.. mietin just, että tutulta kuulostaa tuo ragdoll, että olikos mun jollain kaverilla saman rotuinen kissa. Näyttää aika samalta minusta kuin pyhä birma-rotu, kun googletin. Sitä rotua on mun yhellä kaverilla.
 
Otettais kissa varmaan heti, jos en olis allerginen. Molemmat tykätään miehen kanssa kissoista. Jossain vaiheessa mietittiin, että kokeiltais olla sijaiskotina hylätylle kissalle vähän aikaa, että se löytää uuden kodin ja samalla testattais miten mun allergia reagoi, kun en kuitenkaan oo ns. vakavasti allerginen, mutta se sijaiskotihomma meni sitten puihin, niin tyydytään nyt sitten elelemään ilman kissaa. Toisaalta naapurin kissat käy meitä välillä katsomassa, kun eilen viimeksi huomasin ikkunasta yhden kiertävän meidän pihaa.
 
Maiku2, eläinallergia on tosi harmillinen juttu jos muuten ois eläinrakas :sad001 itellä on aina ollu lemmikkejä kun en oo allerginen mut sit mies ja poikansa on allergisia ja astmaa pojalla niin aivan mahdotonta lemmikki ottaa koskaan. :/
 
Mä olen kans joutunut luopumaan kissastani allergian takia. Isän luona on yksi valloittava ragdoll, joka vähän helpottaa kisun kaipuuta :Heartred
 
Ragdollit on kyl ihan hirmu nättejä kissoja! Koiran kasvattaja kasvattaa myös ragdolleja ja sillon kun käytiin koiraa hakemassa ni sielä oli monta pientä ragdollin pentua, ois ollu justkohta luovutusiässä, hyvä ettei sellanenkin lähtenyt mukaan, miehen taskuun yks niistä kerkes jo kavuta. :)
 
Ragdollit on kyl ihan hirmu nättejä kissoja! Koiran kasvattaja kasvattaa myös ragdolleja ja sillon kun käytiin koiraa hakemassa ni sielä oli monta pientä ragdollin pentua, ois ollu justkohta luovutusiässä, hyvä ettei sellanenkin lähtenyt mukaan, miehen taskuun yks niistä kerkes jo kavuta. :)
Ne on kyllä niin söpöjä sinisine silmineen että ei mitään järkee. Itse sain kisun aikuisena mut ystävä kasvattaa ja kuvia fb:n seinät täynnä kun pentuja tulee. Aivan ihania :Heartred
 
Otettais kissa varmaan heti, jos en olis allerginen. Molemmat tykätään miehen kanssa kissoista. Jossain vaiheessa mietittiin, että kokeiltais olla sijaiskotina hylätylle kissalle vähän aikaa, että se löytää uuden kodin ja samalla testattais miten mun allergia reagoi, kun en kuitenkaan oo ns. vakavasti allerginen, mutta se sijaiskotihomma meni sitten puihin, niin tyydytään nyt sitten elelemään ilman kissaa. Toisaalta naapurin kissat käy meitä välillä katsomassa, kun eilen viimeksi huomasin ikkunasta yhden kiertävän meidän pihaa.
Mäkin olen jonkin verran allerginen kissoille, mutta kissoja meillä on kaksi kappaletta ja mun vanhemmilla missä vietän paljon aikaa on viisi :D omiin kissoihin oon aina siedättynyt kuukaudessa-kahdessa niin etten saa oikeastaan ollenkaan oireita. Joskus jos ihan naamalla kiehnää alkaa silmät kutista, mut ei muuta.
 
Mulla on vielä yksi rotukissa, joka etsii kotia. Muille olen jo löytänyt uudet kodit. Mulle iski astma, kun jouduin muuttamaan kerrostaloon landelta. Siellä oli ilmastointi ja ilmanpuhdistin. Sekä puolet kissoista ulkona päivät. Mulla siis on itselläni pohjalla kissa-allergia, mutta landella se pysyi kurissa.
 
On vaan yksinkertaisesti onnellinen olo. Ollaan täällä laatikoiden ja pölyn keskellä ilman keittiötä ja kaikki tavarat on ympäriinsä - aamulla muun muassa heräsin vessassa käymään ja löin varpaani astiaston sisältävään vauvansänkyyn... :D vaan pääasia on että kohta on uus keittiö ja uusi perheenjäsen :Heartred
 
Takaisin
Top