Onnellisuus <3

Onnea I-P!!! Harmillista, että sisarukset eivät pääse heti tapaamaan toisiaan. Mutta mahtaa olla koskettava hetki, kun niin sitten tapahtuu. :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: I-P
Isosti onnea I-P :love7 onneksi vastasyntyneellä on hyvät suojaukset sairastumista vastaan. Suosittelen että nautit nyt kun saat olla vauvelin kanssa kahden,nimittäin ne hetket tulevat olemaan harvassa kun kotiudutte(nimimerkillä kokemusta on) :grin
 
  • Tykkään
Reaktiot: I-P
Kotiuduttiin eilen ja kaikki mennyt hyvin. Esikoinen on ollut varovaisen kiinnostunut vauvasta. Vaipan vaihto ja imetys tuntuu erityisesti kiinnostavan. Jotenki menny kaikki paljon luonnollisemmin tokan kanssa, kun on jo kokemusta vauvan kanssa olemisesta. En kyllä tiedä vielä miten ihmeessä pärjään näiden kanssa keskenäni jos mieskään ei ole kotona, nyt alkuun mulla anoppi apunao_O
 
Tsemppiä isosti I-P! :) Varmasti menee kaikki paremmin kuin hyvin, plussaa on kuitenki, että isoveli ymmärtää jo puhetta, osaa kävellä ja syödä yms.itse :) Toivotaan että pikkuinen pysyy veljen pienenä silmäteränä :)
 
Ilonasta tuli isosisko sunnuntaina! :love7 On ottanut, onneksi tosi hyvin pikkuveljen vastaan. Koskettelee, silittelee ja halailee. Vielä ei oo mustasukkaisuuden merkkejä ilmaantunut, mutta niihinkin varauduttava on. Tällä hetkellä näyttää hyvältä :)
 
Satru - OnneaOnneaOnneaOnnea!!!!! :happy093

Kuulostaa hyvälle aloitukselle ja ilmeisesti äiti ja pienin voivat hyvin :happy: Nautiskelkaa!
 
Satru - OnneaOnneaOnneaOnnea!!!!! :happy093

Kuulostaa hyvälle aloitukselle ja ilmeisesti äiti ja pienin voivat hyvin :happy: Nautiskelkaa!

Kiitos! :flower

Äiti ja poika voi hyvin. Synnytys kesti 2h30min, tuli rytinällä, mutta antoi kyllä odottaa itseään, syntyi 41+5 viikoilla :) Nyt nautitaan vauvantuoksusta ja opetellaan taas uutta arkea, vaikka Ilonan arkihommat pyritäänkin pitämään samoina koko ajan.
 
..En kai ole vielä hehkuttanut? Pojastamme tuli marraskuun alussa isoveli ❤ Tyttö syntyi vauhdilla, mutta kaikki sujui siinä hetkessä hyvin. Äiti joutui sitten jälkikäteen koetukselle, kun yritin vuotaa kuiviin. Siksi alku arjessa ei ihan vastannut tätä ketjua, mutta muuten ei voi olla kuin onnellinen. Tyttö kasvaa refluksiharmeista huolimatta hyvin, isoveli on reipas sekä siskolleen hellä, iskäkin vielä jaksaa vaikka aluksi sai hypätä joka paikkaan ja elo alkaa muovautua uudenlaisen perheen ympärille. Mun rakkaat ❤
 
Kiitos :happy:

Niin kuin vastaustahdista voi päätellä, niin ei tuota tyhjää vielä ihan hirveesti päivään mahdu, kun ihmiskakaroiden lisäksi ovat vielä ne kolme karvaista :p

Meillä on muuten jo ihan mukava rytmi päivässä, mutta se on sen verran "myöhäinen", että huomaan esikoisen kaipaavan ehkä hieman aiemmin päiväunille. Jaksaa kyllä hienosti, mutta päiväunet ovat sen mittaiset, että luulen oikean ikkunan olevan hieman aiemmin. Nyt on vaan pitänyt asennoitua näihin aiempaa lyhyempiin uniin. Ihan vielä ei kykene aamua jouduttamaan.

Isoveli on ottanut siskon vastaan todella hyvin. yllätyin, olin varautunut pahempaan. Toki nyt, kun on huomannut, että tulokas ei katoa, niin välillä pitää töllöillä, jotta saa huomiota, mutta sellaisella säälittävällä läpinäkyvällä tavalla :wacky: Sisko saa kuitenkin vain pusuja ja silityksiä.

Ainoa arkea hankaloittava asia on mun mieli.. Mulle jäi synnytyksen jälkeisestä härdellistä (ensin fyysinen totaaliväsyja nyt huomaan, että hiertää henkisesti). Onneksi ollaan kohta menossa sype-kätilön juttusille menneestä, ja sitten jos se ei auta mun päätä rauhoittumaan, niin pitää käväistä vielä jossain juttusilla. Päivät menee hienosti, mutta yöllä syötön/syöttöjen jälkeen tuppaa ajatukset karkaamaan, ja unet jää vähiin kun ei saa nukahdettua. Koiraparat saa sitten tuta, kun "äiti on vähän väsynyt". Siis ei muuten, mutta komiasti osaan esim. huutaa suotta (mun mielestä ei tarvitsisi huutaa ollenkaan) sekä komennella vaikka yrittävät kokoajan olla just niin kiltisti kuin aina :sad001 .
 
Takaisin
Top